|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:28, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
hehe to może też zalezeć jeszcze jak ktoś jeździ. w 4T masz dotrysk paliwa. wiec jak ktos ciągle kręci manetką ( szczeka gazem ) to pali duzo wiecej bo cały czas paliwo jest dotryskiwane, na trasie pompka po wtrysnieciu juz nie działa, wiec idzie tyle co przez dysze. (swoja drogą na asfalcie 100 km h przelotką zszedłem do około 3 litrów na setke tyle co skuterki ) kolejna sprawa to ustawienie gaźnika, wczesniej miałem też mocno podgięty pływak i wysoki poziom i sporo paliwa uciekało odpływami jak np jechałem pochylony i nei katowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
terazmy123@o2.pl
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:58, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jeździliśmy jednego dnia trudny teren podjazdy wąwozy itp drugiego same przeloty 120km i jego palił podobnie jak nasze. Moje obserwacje są takie 2t są bardziej czułe na styl jazdy i ustawienia mają duże znaczenie. Niewątpliwie 2t pali więcej ale to spalanie jest znacznie bardziej zależne od stylu jazdy. Oczywiście jest możliwe że 2t spali 50% więcej niż 4t. Ogólnie przesiadając się na 2t myślałem, że będzie znacznie gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|