|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 8:57, 16 Wrz 2014 Temat postu: Czas na lzejsza zmiane ? |
|
|
Witam
Na zimę przyjdzie czas na zmianę maszyny, i chciałbym byście mi pomogli . Obecnie na enduro jeżdżę juz rok czasu, od 13 roku życia były quady, a rok temu rozpoczęcie przygody z ktm exc 450 no i pierwszy start w zawodach ,, Redbull 111 megawatt, kwalifikacje poszły mi super bo było to 57miejsce i tor nie był tak wymagający kondycyjnie jak w finałowy, w finale byłem już 90 bo na drugim okrążeniu nie miałem siły się już mordować z moja obecna 450tka. Wiec czas na zmianę, szukam motocykla lżejszego od exc 450, z taką samą wytrzymałością silnika jak exc. Po prostu żeby za rok na zawodach być mniej z pompowany z lepszym miejscem : )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snajper1212 dnia Wto 9:00, 16 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:09, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
żeby być mniej wypompowanym trzeba ćwiczyć w hoooj
co do sprzęta to ja bym zmienił na dwusuwa 250/300 innej opcji nie widzę jak chces zmieć lekko
no chyba że to ma być 4t koniecznie to tu i tak duzo z wagą nie zejdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Wto 9:25, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak czterosuw to exc-f 350. Sam jeżdżę na EXC 450 (RFS) i czasami się męczę nieziemsko z wagą mojej maszyny. Gdy się przejechałem na 350ce kuzyna odczułem znaczną różnicę w prowadzeniu maszyny. Łatwiej było mi manewrować nawet gdy już zmęczony byłem. Moc 350ki zbliżona jest do tej z 450ki, więc większych różnic być nie powinno (prócz krótszych przełożeń). Jedynym minusem to częstsze remonty wskutek wysilenia silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:26, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
wszystko pojemnościowo mniejsze w 4T niż 450 będzie wymagało trochę częstszego serwisu, wagowo zawsze będzie między 105-120kg (SXF-XCF-EXCF) więc w porówaniu do 2T zawsze sporo więcej,
jak masz mozliwość to przetestuj 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 9:42, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A jeśli chodzi o exc 300 2t ile wytrzymuje tlok i czy utrzymanie tego motocykla jest droższe od exc 450 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 11:17, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Masz dwa wybory: exc 250/300 lub exc-f 350 z tym że tak jak napisal Kristof, mniejsza pojemność to zawsze częstszy serwis. A zwłaszcza interwały serwisowe 350-tki są bliższe 250 niż 450.
Na Twoim miejscu brałbym exc 300. Też się przesiadłem niedawno z 450 własnie ze względu na to, że chciałem cos poreczniejszego. 350 odrzuciłem, bo to stosunkowo nowe modele i 20-25k trzeba położyć a tyle nie miałem, wiec został exc 300. No i szok - jakbym wsiadł na rower
Tłoka jeszcze nie musiałem wymieniać ale z tego co się najpierw zorientowałem to co 80-100 mh nawet przy ostrej jezdzie. Jak na wyczynowe 2T to na prawde niezle.
Przy takiej częstotliwości serwisu zakładając że korbę zmienimy co 200 mh ( chociaż oryginał podobno wytrzymuje 2x tyle) wydaje mi się że w tym wypadku utrzymanie będzie tansze, nawet sporo. Remont ograniczamy do tłoka, ew korby raz na jakiś czas. Opony i napęd też lecą w 2T troszkę wolniej a co do spalania to przy nowszych enduro nie ma aż tak gigantycznej różnicy jak może się to wydawać. A właśnie - jakim budżetem dysponujesz?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Wto 11:17, 16 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:18, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W 2T drogi jest tylko cylinder.
Reszta jak najbardziej do przełknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 13:44, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar wydac okolo 22tyś i nie mam pojacia co w tej cenie dostane bo jak patrze na allegro to za 30 nowki a do wyjechane sprzety
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snajper1212 dnia Wto 13:54, 16 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 14:49, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Faktycznie chwilowo bieda z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj niestety bez papierów.
No i generalnie pomyśl czy nie warto wybrać się do Czech. Ja swojego też stamtąd sciągnalem i jestem zadowolony, żadnego druciarstwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 14:58, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Patrz też na Husaberg 300, to samo co ktm tylko inne plastiki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leniwy Lemur Mat
Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kleszczów
|
Wysłany: Wto 15:17, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
snajper1212 - jeżeli dobrze kojarzę to poznaliśmy się przed zawodami - podglądaliśmy co tam nam szykują (jeździłeś z kolegą na Kawie) - gratuluję wyniku - jak na rok jazdy to moim zdaniem rewelacyjny wynik - ja na enduro jeżdżę od kwietnia a wcześniej tylko szosówki - nie przejechałem pełnego kółka na oponach poległem
Mam excf 350 2014 ale nie mam porównania bo to moje pierwsze nduro. Daj znać kiedy się wybieracie polatać i gdzie to pojeździmy razem i się przymierzysz. Jeździłem w minioną niedzielę po śladzie wyścigu w kopalni z kolegą na 450 tce - przesiadł się na tym kamienistym podjeździe (którego nie mogłem wyjechać na moją 350 tkę i twierdził że duża różnica w poręczności a moc ok (można tam jeszcze coś podobno z ustawieniem zapłonu zrobić żeby ciągnął ostrzej z dołu). Nie wiem jeszcze jak u mnie ten weekend ale bliżej piątku będę wiedział kiedy latam (sob czy niedz) - albo kopalnia (jak nie będą gonić) albo góra kamieńsk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:52, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co opisujesz to ciebie powinny interesować tylko te modele: 250/300exc, 350excf i opcjonalnie 250sxf.
250/300 exc ma najwięcej plusów bo, silnik mocny i wytrzymały, fajnie oddający moc, motocykl lekki i do tego nie za często serwisy.
350excf waga do przyjęcia, charakterystyka silnika fajna, ale w ciężkim terenie już nie tak fajnie jak 250/300 oraz częste serwisy silnika.
250sxf fajna alternatywa dla kogoś kto nie potrzebuje enduraka i ma już dość spore umiejętności aby ogarnąć crossówkę w terenie enduro, poza tym znacząca różnica w cenie zakupu. Minusy tak jak w przypadku 350excf.
Jeśli dość kosztowne serwisy cię nie przerażają i będziesz jeździł w średnio ciężkim terenie to bierz 4t.
Jeśli jesteś dusigroszem lub masz ciężki trialowy teren to tylko 250/300 2t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Wto 21:52, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Heh:) stoję przed tym samym problemem już pół roku...sprzedałem smra bo w sm na razie nie jeżdżę i szukam czegoś pod siebie, najchętniej kupił bym właśnie 300exc i 450exc, ale na $ nie śpię niestety...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 9:00, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko chce kupić roczny lub dwu letni sprzęt a takich exc 300 nie ma na allegro, a husabergow 300 to wcale nie ma. A na nowke mnie nie stac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 15:28, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Poczekaj jeszcze chwilę, zrobi się chłodniej to ogłoszenia wyrosną jak grzyby po deszczu, sam wiem z doświadczenia, sprzedałem moto w sierpniu a kupiłem dopiero w zimę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|