|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:59, 13 Lut 2012 Temat postu: Części z Carbonu |
|
|
wiem że temat już był, ale sie troche sprawy rozwinęły i oferuje wiecej gratów:
nadal osłonki wydechu do EXC SX 4T cena około 50-60 zł do negocjacji
osłony ramy też do exc sx 4T (moze też do 2 t? ) osłonki w UK kosztują ponad 600 zł u nas masz je za 250 zł do negocjacji.
w najbliższej przyszłosci bedą też trzymaki błotnika do EXC
ew czekam na propozycje z innymi częsciami do wykonania
podaje linka z fotkami gotowych elementów:
[link widoczny dla zalogowanych]
w razie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 18:22, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
osłona pod silnik, w US kosztuje $120 (http://www.ktmworld.com/products/5020-carbon-fiber-skid-plate-rfs-04-06.aspx)
dobrze by było jakby była też dostępna dla modeli 08-12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:59, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Możesz się dowiedzieć czy dałoby radę i jaki byłby koszt oklejenia włóknem węglowym obręczy do sm?
przód 3,5x16,5"
tył 5,0x17"
Mam troszkę styrane obręcze excella i myślałem właśnie o oklejeniu ich włóknem węglowym.
Powinien to być mniejszy koszt niż kupno nowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:02, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hacker33 a nie lepiej je spolerowac i ewentualnie oddac ponownie do anodowania ? Kola im lzejsze tym lepiej, jest to odczuwalne a laminat nawet z carbonu swoje wazy.
A moze zbiorniki paliwa wiekszej pojemnosci np 15l do modeli 07-11r , widzialem takie operacje z włókna szklanego, do starszych modeli ktos taki sobie ulepił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:12, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
próbować mozna ale trzeba by mieć taki bak na wzór, po 2 to by na pewnoo spoooro kosztowało ;/
co do kół popytam jutro dam odpowiedź jaki koszt by był
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:13, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | hacker33 a nie lepiej je spolerowac i ewentualnie oddac ponownie do anodowania ? Kola im lzejsze tym lepiej, jest to odczuwalne a laminat nawet z carbonu swoje wazy. |
Myślałem o malowaniu proszkowym.
A Ty robiłeś może już taki zabieg z polerowaniem i anodowaniem?
Ostatnio modne są obręcze Alpina carbon martix i wyglądają grubo. Stąd mój pomysł na włókno węglowe.
wójo napisał: | A moze zbiorniki paliwa wiekszej pojemnosci np 15l do modeli 07-11r , widzialem takie operacje z włókna szklanego, do starszych modeli ktos taki sobie ulepił. |
Kiedyś sporo się naczytałem na temat laminatów. I niestety ale zbiorniki na paliwo nie mogą być robione z tradycyjnej żywicy. Używa się do tego jakiś specjalnych żywic odpornych na benzynę, oleje, temp. itd.
Jest więc z tym sporo zabawy i koszty rosną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:14, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m@lpa
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pon 22:14, 13 Lut 2012 Temat postu: Części z Carbonu |
|
|
Witam
Produkuję elementy z kompozytów warstwowych - tj. carbon ,kevlar . Wykonuję elementy na zlecenie Klienta .
Oprócz produkcji części z kompozytów , oferuję także obklejanie wybraną przez klienta tkaniną dowolnego elementu , naprawę/renowację elementu z laminatu .
Elementy o których jest mowa w tym temacie sa mojej produkcji, zapraszam do mojej galerii na stronie którą podał wyżej Henio (niestety nie moge opublikować linku )
- Hacker33
Jeśli chodzi o bak , mozna to zrobić ze zwykłej zywicy epoksydowej jednak taki laminat wbrew pozorom nie jest "szczelny". Dlatego należy wewnątrz powlec go specjalnym środkiem który zapobiegnie przenikaniu paliwa na zewnątrz baku. Wykonanie takiego baku jest możliwe jednak jeśli miała by być to tylko 1 sztuka wyjdzie to drogo - dlatego zawsze proponuję klientom wykonanie kilku sztuk które klient sobie sprzeda - wtedy zwraca mu się większość kosztów.
Jeśli interesuje Cie oklejenie obręczy to odezwij sie do mnie na : [link widoczny dla zalogowanych] (mile widziane wymiary )
Moge Ci zaproponować zrobienie Twoich obręczy identycznie jak na foto które dodałeś - czyli carbon , malowanie , naklejka na lakier , lub naklejka może być położona zanim zostanie nałożony klar.Ew, zamiast naklejki można to namalować
Tak jak pisiał autor tematu osłony ramy są w trakcie produkcji - kto byłby zainteresowany kupnem osłon ? ps. idealny prezent walentynkowy dla swojego KTM'a !
Pozdrawiam
@
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m@lpa dnia Pon 22:20, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 23:25, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | wójo napisał: | hacker33 a nie lepiej je spolerowac i ewentualnie oddac ponownie do anodowania ? Kola im lzejsze tym lepiej, jest to odczuwalne a laminat nawet z carbonu swoje wazy. |
Myślałem o malowaniu proszkowym.
A Ty robiłeś może już taki zabieg z polerowaniem i anodowaniem?
Ostatnio modne są obręcze Alpina carbon martix i wyglądają grubo. Stąd mój pomysł na włókno węglowe.
wójo napisał: | A moze zbiorniki paliwa wiekszej pojemnosci np 15l do modeli 07-11r , widzialem takie operacje z włókna szklanego, do starszych modeli ktos taki sobie ulepił. |
Kiedyś sporo się naczytałem na temat laminatów. I niestety ale zbiorniki na paliwo nie mogą być robione z tradycyjnej żywicy. Używa się do tego jakiś specjalnych żywic odpornych na benzynę, oleje, temp. itd.
Jest więc z tym sporo zabawy i koszty rosną. |
Jak się nie zdecydujesz na carbon to obejrzyj co moga Tobie zaoferować chłopaki zajmujący się hydrografiką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:27, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hydrografika jest spoko ;D ale tez jest zabawa kosztowna, no i karbon jest wytrzymalszy. hydrografą mozna sobie okleic ( nie wiem własciwie nazwać ten proces) plastiki w ścigaczu ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:50, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ktoś już mi proponował tą całą hydrografię.
Z tym, że kto inny powiedział, że na kołach to to się długo nie utrzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m@lpa
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Wto 0:05, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Najważniejsza sprawa Panowie - hydrografiką nie osiągnie się takiego efektu ! nie ma mowy o porównaniu tego z carbonem , tak samo wypada folia . Hydrografika jest stosowana tylko dlatego że wymaga tylko maszyny i wykonanie jest banalnie proste i szybkie. W oklejaniu natomiast potrzebna dużo większa wiedza niz właczenie maszyny wrzuceniu szablonu i zamoczeniu elementu . Czasem hydrografika jest zbliżona cenowo do oklejenia węglem oryginalnego podzespołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 14:49, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Ktoś już mi proponował tą całą hydrografię.
Z tym, że kto inny powiedział, że na kołach to to się długo nie utrzyma. |
trawałość jak normalny lakier.
wiadomo, że carbon trwalszy, ale koszty pewnie nie te
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m@lpa
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Wto 15:56, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W najbliższym czasie będe wysyłał hackerowi33 wycenę więc mogę też wrzucić na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:09, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hydrogrfika to bardzo cienka błonka któa puzniej jest lakierowana tak samo jak lakiernicy lakieruja elementy samochodowe, wiec malowanie proszkowe daje trwalsza powierzcznie ale przewanie jednolite kolory.
Hacker co do anodowanie to nie robilem tego ale zastanawiam sie nad swoimi kolami enduro.
Sam jestem ciekawy jak wyjdzie cenowo obklejenie carbonem np kółek do sm, no i druga sprawa czy dasz rade osiagnac na kolach lustrzany efekt czy tylko oryginalna chropowata strukturę tkaniny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m@lpa
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Wto 20:04, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Lustrzane odbicie - to żywica element z carbo jest gładki (o ile forma jest pro ) , jesli chodzi o oklejenie to "gładkość " na licu ozyskuje sie przez szlifowanie(żywicy oczywiście nie zbrojenia) - czyli mozolna i dokładka praca, a na koniec polerka lub klar. Dlatego też ktoś wymyślił hydrografikę żeby zrobić a sie nie narobić
ma mojej stronie jest foto oklejonych elementów . jak tylko będe miał 24h od zarejestrowania to wrzucę do tematu.
Reasumując - przy oklejaniu nie ma mowy o żadnej chropowatości tkaniny czy coś w tym stylu. Jedyne o czym moge powiedzieć to miejsce pasek w którym będzie łaczyć się tkanina. nie da sie tego zrobić zeby nie było widać , ale można zrobić tak żeby było ładnie i cieszyło oko. Dopiero przy oglądaniu z 15cm może sie ktoś dopatrzy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m@lpa dnia Wto 20:09, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|