|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:06, 12 Wrz 2012 Temat postu: Czy śilnik 250/300 pasuje do ramy 125/200 |
|
|
Tak jak w temacie. Mój silnik ledwo ciągnie i średnio mi się widzi wymiana sprzęgła i być może trybów w skrzyni za grubą kasę i po chwili sprzedawać moto. Zastanawiam się nad kupnem silnika o większej pojemności do ewentualnego remontu ale nie wiem czy by pasowały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:07, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo nie pasuje bo jest większy no i rama jest tez deko inna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:14, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tak też myślałem. : ( Silnik już na wykończeniu i ciężko mi przeboleć kolejne parę tyś na 125 ; d wolał bym na coś większego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:39, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym wpierw pomierzył ramę silniki bo nie wierze że jest aż taka duża różnica.
Skoro można stary silnik KTM-a, wsadzić do nowej ramy a nawet i do ramy Husaberga to dlaczego nie ma pasować do ramy z tego samego roku tylko innej pojemności.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 20:39, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:06, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam sete pomierzyć mogę ale ktoś musiałby sprawdzić 250/300
Wzrokowo wydaje się jakby rama była za krótka na większy silnik ale to może tylko się zdaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:13, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
To pomierz swoją ramę i mocowania.
A ja napiszę jak jest u mnie i zobaczymy gdzie są różnice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:24, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli możesz to zrób fote silnika od boku ale bardziej z przodu i zmierz też mocowanie w wahaczu. Ja jutro dopiero bd wstanie zmierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 11:12, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
mocowania silnika koło 15,7cm od bliższego mocowania do osi wahacza 19,5 i szerokość kartera na osi wahacza 9,9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22:46, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Czy to jest odpowiedź na moje pytanie? :
125
[link widoczny dla zalogowanych]
300
[link widoczny dla zalogowanych]
380
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba zacznę szukać silnika 250/300/380 :]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Nie 22:50, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 9:14, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
żądna odpowiedź ramy są inne, porzeźbić wiadomo można ale po co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 17:15, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
"są inne" o co dokładnie ci chodzi? mocowanie wydechu to żadna przeszkoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:06, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
silnik podejrzewam jest szerszy więc i rama
poczekaj niech hacker Ci to pomierzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:34, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ciężko dokładnie pomierzyć ramę bo przeszkadza silnik.
Ale jadąc od strony wahacza to tak:
Od wahacza do pierwszej dolnej śruby silnika +/- 19cm
Odległość pomiędzy dolnymi śrubami silnika +/- 16-17cm
Odległość od dolnej tylnej śruby mocowania silnika do otworu w głowicy +/- 31cm
Od pierwszej dolnej śruby do rozwidlenia ramy z przodu +/- 17cm
Szerokość mocowania na dole ramy +/- 9cm
Szerokość mocowania wahacza +/- 22cm
Ogólnie szerokość ramy jest na pewno taka sama ponieważ mamy te same wahacze oraz te same dolne śruby mocowania silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 22:01, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Na schematach widać że różnią się mocowania cylindra do ramy czyli coś co można zamienić. Silniki powinny pasować bo nie widzę przeszkód
edit. jednak widzę... Gdzie dostać silnik 250/300 ; d
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 22:04, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:20, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
sprzedaj to co masz i kup exc 380, jedyna wada takiej operacji to brak rejstracji na a1 i drozsze oc.
Silnik predzej czy puzniej znajdziesz ale itak srednio to sie opłaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|