|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 4:14, 06 Kwi 2016 Temat postu: DDS |
|
|
ktos ogarnia temat
jak klamka robi sie twardsza to to przez zuzycie i trzeba przestawiac ta sprezyne?
i wtedy z powrotem jest ok
chris birch pisal ze niby tym dociskiem ustawia si emiekkosc klamki
ale tez wiem ze od tego zalezy tez kiedy sprzeglo bierze czy szybciej czy wolniej
jak to z tym jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:03, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
tak ma to wpływ na miękkość klamki, w serwisówce pokazane jest tak: przykładasz coś płaskiego do sprężyny i ustawiasz tak żeby było praktycznie płasko - 0...0.10mm, jeśli nie jest to możliwe, piszą żeby zmienić tarczki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 7:04, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:03, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
tak coś za coś, tu chodzi o to że jak spręzyne mocniej docisniesz to sprzegło bedzie ciezej chodziło ( tu chodzi o patent bircha) ale bedzie dłuższe półsprzęgło, wiec w technicznym terenie bedzie mozna sobie lepiej to sprzęgło dozować.
a samo zuzycie tez jest takie - im bardziej zuzyte sprzegło tym ciezej chodzi klamka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:59, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | tak coś za coś, tu chodzi o to że jak spręzyne mocniej docisniesz to sprzegło bedzie ciezej chodziło ( tu chodzi o patent bircha) ale bedzie dłuższe półsprzęgło, wiec w technicznym terenie bedzie mozna sobie lepiej to sprzęgło dozować.
a samo zuzycie tez jest takie - im bardziej zuzyte sprzegło tym ciezej chodzi klamka |
nie do konca tak to działa, bo jak masz dobre tarcze i za mocno naciagniesz sprezyne to bedzie klamka chodziła lekko, ale moze sie slizgac bo mozna przekroczyc pewien punkt w którym siła docisku zaczyna malec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:33, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
hmmmm
ori mialem na Y
i nie jest nawet na rowni sprezyna tylko wypukla na Z jeszcze wiecej
przestawiajac na X jest na rowni
to by znaczylo ze tarcze zuzyte?
maja 1,97mm a limit to 1,90....
ktos sie tym bawil np na nowym spr ile bylo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:50, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja zakładałem na nowe sprzęgło, nie pamietam na jaka wartosc ustawiałem ale wydaje mi sie że taka jak jest fabrycznie dla nowego sprzęgła w serwisówce. przyłozyłem liniał, było na płasko - załozyłem dekiel i dalej mnie nie bardzo co interesowało
sprzegło mi sie nic nie slizga, i działa perfekcyjnie, chociaz działa baaardzo lekko, porównuje z nowymi jak stoją w sklepach to tak lekko nie chodza chociaz troche mi stwardniało ale minimalnie ( zrobiłem na tym dobre 50-60 godzin )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:28, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja też nie mierzyłem ale nowe sprzęgło jest ustawione w pozycji y, ustaw tak żeby było płasko,
skoro na Y masz wypukło znaczy, że tarczki podjechane,
u mnie cały czas działa jak nowe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Czw 7:31, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 16:02, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie widze większego znaczenia w tym. w silnikach RFS jakbys załozył pokrywke to by z pół cm chyba odstawało, tam tłoczek w wysprzęgliku jest w spoczynku pewnie gdzies w połowie skoku.
u goscia tego równie dobrze zamiast grubszej przekładki, mozna dać grubszauszczelke na wysprzęglik ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:55, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
no tak ale ja po 60h na X mam juz na rowno wiec chyba cos za szybko to sprzeglo sie zuzylo
co moze byc jeszczce nie tak?
sprezyna?
wymiana tej przekladki nie pomoze w napieciu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:41, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć, mam problem z sprzęgłem DDS. Wymieniłem tarcze bo lekko ciągnął na sprzęgle ale problem nie ustał cały czas lekko ciągnie, co może być tego przyczyną? Próbowałem różnych olei ale to nic nie daję. Może powinienem przestawić tarczę dociskową?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 11:18, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
może - nas pytasz ? w serwisówce masz opisane wszystko jak robic, co zmierzyc i w jaki sposób.
kristofsx.com - tutaj kolegi forumowego stronka znajdziesz serwisówke do swojego moto.
moze byc że albo przekłądki są też padniete, albo jest coś źle wyregulowane, albo sam docisk też wymaga wymiany - w sensie ta spręzyna stożkowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:50, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem tarczki, przekładki i docisk na oryginały z serwisu. Wszystko zmontowane jak w serwisówce napisane, śruby dociągane kluczem dynamometrycznym i dalej ciągnie. Zamierzam to dzisiaj rozebrać i poskładać od nowa, ale nie wiem co mogłem zrobić źle, jestem raczej ogarnięty w takich naprawach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:25, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
sprzeglo odpowietrzone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|