|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 13:23, 15 Lut 2014 Temat postu: Duży bak do 2t |
|
|
Jak wiadomo standardowy bak mieszczący 9,5l to niezbyt wiele na dalsze wycieczki, dlatego planuje zakup czegoś większego.
Zastanawiam się czy jest sens szukać 24l baku, czy ktoś miał takie coś zamontowane? Czy przeszkadza w jeździe? Boje się, że montując taki bak straci się podstawową zaletę 2t czyli lekkość i zwrotność.
Co do 13l to czy pełni on także rolę osłony chłodnic? Bo widziałem, że boki ładnie osłaniają chłodnice.
Może są jakieś alternatywy dla acerbisa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 13:39, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
miałem ten bak powiększany który nie miał dokręcanych osłon chłodnic tylko jeden odlew i przy chłodnicy dalej było paliwko... i średnio jeszcze do turystyki gdzies dalej jechac w sumie spoko bo da sie przyzwyczaić no i wiekszosc typowo turystycznych moto i tak są szerokie, ale techniczniej to mi było srednio wygodnie, nogi musiały byc mocno szeroko gorzej mi sie sciskało nogami bak, i jak siadłem z powrotem do starego małego baku to aż przyjemniej mi sie ganiało. to moje odczucie tobie moze byc zupełnie inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 13:49, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli miałeś ten 13l, tak? Ja jestem przyzwyczajony do cysterny z lc4adv i jak siadam na exc to na początku jakoś mi wąsko zawsze i kolana jakoś same się rozjeżdżają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:23, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Z 24 litrami bym nie szalał 13l w zupełności wystarczy, z 24 to będzie kloc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 14:29, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
13l to góra 150km zasięgu, a to nie powala na kolana. Szkoda, że nikt nie robi 15-17l, bo wydaje mi się, że taki byłby idealny. Jak tylko stanę na nogi finansowo to zacznę się na czymś rozglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:11, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
tez miałem 13l i dla mnie był spoko, osłona chłodnic nawet lepsza niz przy seryjnych boczkach, nie raz miałem porządne gleby i kompletnie nic ani chłodnicom ani zbiornikowi sie nie stało.
w 4t na takim zbiorniku masz zasieg ponad 200km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:29, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
to są motocykle wyczynowe, jak chcecie robić przebiegi to kupcie softy albo inne duale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:35, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | to są motocykle wyczynowe, jak chcecie robić przebiegi to kupcie softy albo inne duale. |
wyczynówki nie wyczynówki, nie kazdy lubi sie krecic ciagle w koło podwórka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:30, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
dokładnie ;P jeździc w kółko po tym samym w koncu sie nudzi i chce sie wyjeżdzać coraz dalej, i jak najrzadziej zjeżdzać do tankowania na asfalt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:50, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
do tego są inne motocykle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:03, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
oczywiscie, przeciez w karpaty na ukraine czy rumunie jedzie sie tylko adwenczerem albo gs-em 1200
http://www.youtube.com/watch?v=yhWR5jjGzfM jacys amatorzy porwali sie na taki wyjazd prawie seryjnymi exc 500
kolejna fajna sytuacja jak w nie znanym terenie robi sie odcinek 3km przez 2-4godziny, nagle w zbiorniku robi sie pusto a do stacji kawałek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:26, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Koledze barek253 chyba chodzi o to, że EXC200 średnio nadaje się do wojażowania w stylu EXC500...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:42, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
wójo Ci kolesie to nie są amatorzy Toby Price jest kilka krotnym mistrzem enduro w Australii, Adam Reiman też ma sporo osiągnięć. Lepiej kup bak 13l szkoda ładować do 200 2T dużego baku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 19:29, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi, za miesiąc albo 2 zacznę się rozglądać za 13l. Przezroczystość dodatkowo pozwoli uniknąć sytuacji, że zabraknie benzyny gdzieś w lesie. Chociaż ciekawi mnie jak wyglądałoby to 24l, ale to chyba przerost formy nad treścią, a do tego strasznie drogo wyjdzie. Jednak spalanie (zasięg) to spory minus 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Nie 19:46, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Najpierw zmniejsz straty paliwa:
Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|