|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:58, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
probowalem tuningowac ta moja jak w filmie ale nic nie dalo
te membrany ktm to porazka
znizaja jakosc i koszta elementow, to samo gaznik
najlepsze ze mimo to ceny i tak wyzsze....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:40, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
jeśli na zimno moto odpala i pracuje na wolnych to na pewno dysza wolnych za bogata
ale w tym przypadku moim zdaniem zajmij się iglicą (typ, poziom blaszki) i dyszą główną, bo dysza wolnych odpowiada tylko za pracę na zamknietym gazie a tu jest problem jak otwierasz gaz
ja całą zimę i lato jezdzę na tej samej dyszy wolnych, natomiast ostatnio właśnie przerabiałem temat "buuuu" po dodaniu gazu gdy nie zmieniłem ustawien a temeratura wzrostła z 0 do 10*C, mega wkur... sprawa na podjazdach zwłaszcza, dyszę gł zmieniłem z 172 na 168 i dałem igłe jeden ząbek w dół i znowu motocykl "idzie za manetką" prawie jak 4T , oczywiscie w małym dwusuówie ciezko bedzie uzyskac taką płynnosc
ustawienia z manuala przynajmniej dla starszych roczników są przynajmniej o 10*C za bogate, pewnie dlatego ze zabezoieczali się tak przez przegrzewaniem siliników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|