|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:22, 27 Sty 2017 Temat postu: dwu pak 2017 |
|
|
posiada ktos z was setke lub poltorysetke 2016 lub 2017 juz na mikuni?
pytanie czy zalewa go wam na wolnych obrotach? ze gdy chwile popyka i przy naglym dodaniu gazu jest bubub i dopiero sie ladnie wkreca?
wyjalem ostatnio membrane i ma szczeliny wieksze niz w dwupakach z lat 2000
zastanawiam sie czy to moze byc powodem zalewania ze cofa np mieszanke do gaznika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:03, 27 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Co tam jest za membrana? Nr z 2017 nie pasuje ani do V-force3 ani do tej produkowanej przez Boysena.
Nieszczelny zawór membranowy ma wpływ na odpalanie i zachowanie silnika w niskim zakresie obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:10, 27 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
jak kupiles po zawodniku to jest poprostu tak ustawiony ( bogata mieszanka lepsze chlodzenie te moto lataja na pelnym gwizdku). szczelina w membranie bym sie nie przejmowal od kąd przestali wkladac pękającego v forca w kazdym z którym mialem do czynienia to samo jest na seryjnej membranie(szczelina dosyc spora) i nie ma takich problemow ktore opisujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 1:07, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Jest to każdy problem "wysoko stojonego" dwusuwa Nie martw sie tym, to norma u mnie w 125 to samo było u znajomego w yz 250 na mikuni 36 również ten problem wystepował i u jeszcze jednego znjomego w gas gasie 250, tylko że na keihinie 38 również jest ten problem, a każdy sprzęt ok wyregulowany (kawa z mlekiem). A jak sa w membranie delikatne szczeliny to nie ma sie co przejmowac bo ciśnienie z komory korbowej i tak je domyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:00, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
membrana jest jakas no name, listki i stelaz plastikowy prawodpodobnie rrobione na odpierdol pod ktma
motocykl mam od nowosci
a co do tego przylewania znam osoba ktora ma tern sam moto tez nowe i 'podobno' nie ma tam tego problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:15, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
trzeba sobie ustawić, jest fabrycznie za bogata dysza wolnych obrotów, spróbuj wrzucic mniejsza, wrzuc iglice homologacyjna na 3 ząbek od góry. dysze spróbuj z 30stke wrzucić, dysza głowna chyba 450tka jak zalecają od razu
dodam że spokojnie da sie to wystroić żeby pracowało bezproblemowo i bez przylewania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 17:17, 28 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:38, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
w setce??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:41, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
250 exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:31, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
tu mowa o setach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:25, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
ale gaźniki te same, no i sama regulacja przebiega w identyczny sposób. wiec zacznij od regulacji i zmniejszenia dyszy wolnych obrotów, i podnieś igłe która powinna byc w miare uboga.
ogarnij sobie serwisówke z yz 125 2008 tam jest ten sam gaźnik, i fajnie tabelki opisane bo cięzko sie połapać troche z iglicami, troche pokombinować trzeba żeby ogarnąć która iglica jest bogatsza od której, bo są rózne średnice czesci cylindrycznych, i rózne stożki poniżej. jak ogarniesz co do czego to potem wrzucasz na test jakis setup, kontrolujesz co jeszcze ewentualnie nie pasuje, i mniejszymi kroczkami dochodzisz do tego że moto ładnie chodzi, nie zalewa, i nie "wali wałem" przy jednostajnych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hsqva
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:08, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wg siedzimy glownej ktma nieszczelne listki to nie jest wada fabryczna i nie wpływa to na motocykl .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:48, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ta czytałem to; w życiu nie przyznają się do błędu, spierdzielili ustawienia fabryczne gaźnika (szczególnie w 300) i proponują alternatywny zestaw (dysze wolnych i iglice oraz dyszę iglicy) za który oczywiście trzeba zapłacić. ;-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 12:46, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Obecnie mam trzy membrany na warsztacie: dwie v-force 3 (jedna nówka, druga z przebiegiem około 300 godzin) oraz jedną KTMową montowaną w SX 125 2014 z przebiegiem około 90 godzin. Nowy v-force zero prześwitu, śmigany minimalny prześwit na jednym listku w rogu (dwa rogi delikatnie poszczępione), ktmowska - wszystkie listki maja szczeliny i to dużo większe od tych z v-force.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:42, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
koledze w nówce exc 300 z 2017 około 10mth przebiegu urwała się oryginalna membrana i wpadła do silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|