Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dwusow po KTM 450 exc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 11:59, 11 Gru 2015    Temat postu: Dwusow po KTM 450 exc

Siema!
Z racji iż sprzedałem swoja pomarancze ktora okazala sie jedna wielka porażka w kwestii napraw,serwisów itd no ale do rzeczy.
Planuje zakup KTM 250 Exc z 2007 roku.Prosze o opinie i wytłumaczenia mi serwisów w 2T bo dotychczas swoja uwagę skupialem na czterosuwach.Jaki koszt,co ile no i czy warto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 12:08, 11 Gru 2015    Temat postu:

Koszta eksploatacji 2t i 4t to temat rzeka i na forum dużo było na ten temat. Wg mnie przy 2t spędza się dużo mniej czasu przy serwisie, więc jeżeli miałbyś komuś oddać sprzęt do robienia to oszczędziasz i $. Wiem, że gdybym miał 250 4t to więcej siedziałbym w garażu niż jeździł Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 12:36, 11 Gru 2015    Temat postu:

tutaj i tutaj sie siedzi,. odchodzi jedynie czas regulacji zaworów i przy remoncie silnika duzo mniej elementów to szybciej robota idzie. pozatym 4T jest mniej obsługowe. a remontuje sie rzadziej.
ja z kolei duzo czasu trace na mieszanie paliwa z olejem Very Happy i cały czas w głowie musze mieć czy benza juz zmieszana czy nie itp Razz kazdy ma swoje podejście

generalnie nie bedzie ogromnej róznicy, to wyczynówki i one kochają obsługe - a bez niej szybko sie sypią. taka prawda.

bardziej bym sie skupił na uzytkowej wartosci motocykla. jakbym miał latać turystycznie to nigdy w zyciu 2T bym nie kupił....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 13:15, 11 Gru 2015    Temat postu:

Henio ale z jakiegoś wzgledu zmieniłeś czterosuwa na dwutakta Wink
Zalezy w sumie co rozumiec przez jazdę turystyczna.Fakt nie chce czasu spędzać tylko na torze.W grę będą wchodzily odcinki hard enduro,podjazdy i przelotowki dlatego wydaje mi się ze exc będzie dobrym wyborem
Na wiosnę otworzą u nas tor motocrossowy na ktorym tez swoich sil będę chcial spróbować.
Spalanie wacha sie w jakich okolicach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 13:19, 11 Gru 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 13:23, 11 Gru 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
i cały czas w głowie musze mieć czy benza juz zmieszana czy nie itp Razz

Na poczatku miałem tak samo, mi przeszło całkowicie Wink
Spalanie w bardzo dużym stopniu zalezy od terenu.
Jak masz dużo przelotówek to spali więcej.
W cięższym terenie niewiele więcej niż 4t.
Mowie tu ogólnie o 2t


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 13:49, 11 Gru 2015    Temat postu:

Ja mam 2 bańki 10l i jak podjeżdżam na stację to tankuję i w domu przed odłożeniem na półkę dolewam oleju, albo już w bańkach mam nalane po 200ml, więc do baku zawsze wędruje czerwona benzyna i nie ma problemu z tym żeby pamiętać.

4t to nie tylko zawory ale i olej, filtry, grzanie się, a więc i dokładanie wentylatorów, więcej części może wydawać dziwne dźwięki, a więc profilaktycznego rozbierania też więcej.

Wiadomo, że lepsze nowe 4t niż zajeżdżone 2t, ale jeżeli mowa o sprzętach kilkuletnich, to 2t to bezpieczniejszy zakup i cieżko jest wtopić tak jak mówiłeś zrobiłeś to z 450, w takiej 250 po kupnie robisz remont w najgorszym przypadku (razem z cylindrem) 3k i do końca sezonu praktycznie tylko lejesz mieszankę(chyba, że dużo jeździsz), a potem co sezon tłok, który można zmienić w jeden wieczór Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:10, 11 Gru 2015    Temat postu:

hehe jakie grzanie ? ja 2X czesciej grzeje swoją300te niz 525... w 525 wiatraka nie miałem w 300cie sobie tego nie wyobrazam. a w 2T dziwnych dzwięków byc nie moze ? to takie upieranie sie przy konkretnym typie silnika. nie ma lepsze...


ja sie czemu przesiadłem ? bo mam mniej czasu na jazde, kiedys jak mieszkałem pod lasem to mogłem sobie wyskoczyc praktycznie o dowolnej godzinie i pocisnąć do lasu, ja nie jestem zawodnikiem wiec nawet pałowanie dla prostej sprawiało mi frajde - a dla tego jeżdze - zeby miec frajde z jazdy. mam u siebie wszędzie płasko jak stół, wiec 525 spiosywał sie idealnie, wygodny na trasy, mało palił przy wysokich prędkosciach przelotowych a same prędkosci 80-100 km h po lasach to zwykle nie było problemu, wiec szybko i na spokojnie mogłem dojechac z miejscówki na miejscówke.

teraz mam mniej czasu, wole na weekend zapakować moto i pocisnąc na wawozy, tam 525 było dla mnie troche za cięzkie ( nie chodzi mocno o prowadzenie, bardziej o wage faktyczną bo podnieśc moto na podjeździe 2X pod rząd i byłem wypompowany Very Happy ) dlatego zmiana

jakbym miał sobie latać po lasach i sciezkach wolałbym zostać przy 4T

co do jazdy po torze - mi sie EXC nieźle jeździ, oczywiscie zawodnikiem nie jestem a jak smigam to dla przyjemnosci, ale nie jedną crossówke zdarza sie objechac więc "maszyna gwizda tylko kierowca P.. " Very Happy no i wiadomo crossówką łatwiej na torze, ale gorzej w lesie,

i jeszcze odnosnie spalania - jak sie pyrka technicznie " trialowo" włąsnie wąwozy i tego typu bajery to 2T nie pali tak duzo, ciezko mówic o liczbach, bo wystarczy dołozyc go godzinnego upalania w wąwozie, potem 5 km przelotem na odcinie i masz na tym odcinku wir w baku Razz na tych swoich proistych leśnych sciezkach to praktycznie widac jak benza schodzi w oczach.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pią 16:14, 11 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin