|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ordon
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:13, 23 Cze 2014 Temat postu: Enduro do lasu |
|
|
Witam
czy ktoś miał styczność z Hondą CRF250L nie(R) czy to się nadaje do pomykania po lesie , drodze gruntowej? - bez szaleństw zwykła jazda żadnych podjazdów itd.
Moje wymaganie to głównie trwałość
bo ja takimi drogami sypnie ok 10tyś w roku. Mówię o sprzęcie nowym. Jest jeszcze LC4 690 enduro, ale raczej po za moim zasięgiem. Jakby ktoś taką Hondę dosiadał niech napisze tu , albo na PW.
PS. Wiem że są też inne ćwiartki ale raczej nie wytrzymają takich przelotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ordon dnia Pon 14:15, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:20, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jak na lasy to polecil bym ci jakąkolwiek większą pojemność już nie raz naprawiałem 250 po zatarciu korby. Po prostu 250 w 4t to katorga jak ludzie jeżdżą na odcinie po lasach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:38, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
asteros - ale to jest honda L, to ma nie wysilony silnik, cos jak klx 250, i inne . sprzet dobry ale jak chcesz wariowac to lepiej od razu cos lepszego kupic. nie miałem doczynienia ale czytałem sporo testów bo kiedys mnie to interesowało i moto wypada kiepsko przy chociazby CRF X,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:30, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
znajomy ma takie cudo, narazie ma bardzo mały przebieg, ciezko cokolwiek powiedziec o serwisie, silnik raczej dobry, jeden walek na łożyskach jak w starym kacie, zawory na płytkach, w Rkach kumplom osiadaly b. szybko, częsci są tansze niz do KTMa, jest masa zamienników
na + jest kultura pracy, żadnego halasu, strzelania, szarpania, moc oddaje równo, waga jest mniejsza niz 525 ale tez nie ma jakiejs przepasci jak z 2T, po odblokowaniu dalej nie robi szału jeśli chodzi o moc, jak jara cię latanie bokami na wysokich biegach to odpusc, do przepraw w ciezkim terenie gdzie nie potrzeba mocy jest OK i mniej zmęczy niz narwane duze pojemnosci ale znowu na podjazach trochę brak dołu i ogólnie mocy (jak dla mnie)
kumpel jest z Wawy, jakbys był z okolic i chciał się przymierzyc to mysle ze nie bedzie problemu
o f*ck, caly czas pisalem o X a chodziło o L
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Pon 21:32, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:38, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tak zaje spobie sprawe że nie poszaleje i nie chce, mam ktm 625 sxc plus plastik(scigacz) litrowy w garażu, po prostu chce spokojnie walnąc koło 100 kilomertów na wypadzie gruntówkami i czuć luzz. a w dzień pojechać do pracy. Czytałem na zagranicznych forach że ta honda zresztą zakwalifikowana przez nia jako Adventure jest w stanie walnąc kilkadziesiąt tysięcy na luzie bez remontu , tak jak ktm lc4 więc dlatego o nią pytam.
Problem jest taki że w Polsce nie ma takiego motocykla testowego i trzeba kupić w ciemno bo salon nie daje się przejechać , choć jest Yotube i widać że ta Honda daje rade ( wpisac honda crf 250l jump) to jednak miło by było porozmawiać z kimś przez telefon co ma taki sprzęt (oczywiście sprzęt nie jest do podjazdów).
Osobiście oglądałem ten motocykl w salonie i jest gabarytów hym.. DRZ 400 jest fajny i momo że cięzszy od mojgo KTM to jednak lżejszy (budowa ramy)poręczniejszy.
Rzozmawiałem z dwoma osobami które jeżdziły tym motocyklem i sobie chwaliły - nikt nie stwierdził że slnik nie wyrabia. Ale są to osoby bez wiekszego doświadczenia.
Dodam że na przykład ostatnio pomykałem DT 125 i byłem zachwycony poręcznością chodzi mi o to że 65 koni ktm jest mi nie potrzebne na płaskim terenie a 20 koni DT wcale negatywnie mnie nie zszokowało dlatego pytam o tą Honde.
Nie liczy się mocno moc ale wytrzymałość w tym temacie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ordon
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:51, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
sorry post wyżej jest mój nie wiem czemu poszło jako gość -za dużo piwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:00, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
widocznie sie nie zalogowałes ;P
obok hondy L, podobnej klasy jest yamaha WR 250 R, też takie bardziej soft enduro. jak Ci DT pasuje to to jest podobne, bardziej kulturalnie pracuje, ciszej, mniej pali. ale czuć troche bardziej wage i jest minimalnie mniej poręczne. chociaz prowadzi sie lekko i na pewno lzej niz twoje pozostałe sprzęty ;D jak nie chcesz szaleć spoko mozna brać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ordon
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:12, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Yamaha lepsza mocowo , wagowo . Honda 10tys olej (i tak wymieniałbym co 3-5) zawory co 24 tyś oO!, nie piszą nic o tłokah - motogodzinach itd. Dlatego
ciągnie mnie w ten dual. Ale mocy przybywaj a w Hondzie nie ma i takie to wróżenie z fusów , żebym miał kogoś co bysię dał się przejachać nawet nie było by tematu zakładnego, a tak to kicha .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:45, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
rzeczywiscie ta honda bardziej " kobylasta" niż yamaha, troche cięzsza, troche słabsza ale klasa podobna
ja bym sie nie bawił w rozmyslanie nad serwisowaniem. jak chcesz od czsau do czasu sobie 100 km w terenie pyknąć to podejrzewam że ty nigdy nie bedziesz musiał tłoka wymieniac ;P te sprzęty są wieczne.
jeszcze popatrz np na suzuki DRZ 400, sprzęt podobny, waga podobna jeżeli mówimy np o wersji E, ale jest mocniejsza, i tam nawet jak sie katuje taki sprzet w terenie to 3 sezonu bezproblemowo wytrzymuje. mówie o ostrym katowaniu, po torze po lasach itp. jak sobie spokojnie latasz to tak samo praktycznie remontów nie wymaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:19, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
DRZ400E również polecam, śmigałem nim parę lat temu, trochę czasu od sprzedaży minęło a one nadal są w podobnej cenie Brałbym DRZ, sprzęt nie do zajeżdżenia, ewentualnie nad LC4 bym się zastanawiał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:58, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jesli chcesz cos wygodnego do amatorskiego endurzenia to polecam jakies stare enduro jak np. HONDA XLR 250 wytrzymały silniki, napewno wytrzymalszy jak nowe silniki 250 od sportowych enduro. Silnik produkuje 30 km co w zupełnosci wystarczy do spokojnej turystysznej jazdy. Mi z przelotowym tłumikiem pali max 5l na 100km a nawet raz spaliłem przy jezdzie typowo tyrystycznej bez szalenst itp. 4l wiec zasiek spory na baku 12l. 250 km spokojnie mozna zrobic. Mieciutkie zawieszenie i siedzisko co jeszcze bardziej umila jazde no i 6 biegów co tez jest duza zaleta. Jest jeszcze wieksza pojemnosc 400 i 650 ale osobiscie nie testowałem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 7:05, 24 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:52, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak ta honda CRF L ma 22 koniki tylko ale duzo lepszy zawias i hamulce niz xlr wiec jak dla mnie opcja lepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 8:55, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
kumpel ma taką XLR 250 z na prawdę zajebistym stanie za śmieszne pieniądze, bodajże 5000zł. Jeżdzi z nami i moto na prawdę sobie bardzo dobrze radzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ordon
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:00, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tak , ale nikt nie pomykał taką Hondą (crf 250l) więc nie ma odpowiedzi. Co do DRZ mam podobne lc4 więc bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|