Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 450 2014r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanley95




Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:24, 16 Lis 2016    Temat postu: Exc 450 2014r

Witam mam pytanie do użytkowników 450 w 14r jak taka maszyna się sprawuje jakie posiada wady i czy jest sens zamieniać 10 na 14 rok pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Nie 22:36, 20 Lis 2016    Temat postu:

Bezpośrednio może nie doradzę, bo nie jeździłem na rocznikach 2010, ale porównując "wtryskowca" do poczciwego RFS'a jest przepaść. Dla mnie wszystko na + dla nowej maszyny: o niebo lepsza zawiecha (aktualnie mam SixDaysa z 2013 roku i tam fabrycznie montowany był zawias WP 4CS - super wybiera), wyważenie, poręczność, zwrotność, ogólnie rzecz biorąc prowadzenie. Nawet takie głupoty jak spalanie, wydawało mi się, że mój poprzedni EXC 525 palił mało, ta 450'tka na wtrysku pali jeszcze mniej (zauważalnie mniej), oddanie mocy na wtrysku bardzo płynne, liniowe, bez jakiś niespodzianek (moto jest bardziej przewidywalne), ciężej zdusić sprzęt w terenie (gaźnik czknął i stoi). Mocy nadto zarówno w 525 jak i 450. Liczyłem sie z tym, moje poprzednie 525 miało też od cholery mocy i na prostych, przelotach super, jak ktoś się przejechał kto w terenie nigdy nie był to był naprawdę pod mocnym wrażeniem jak to oddaje moc, ale prawda jest taka, że w trudnym terenie tej mocy aż tyle nie potrzeba i podobnie jest z tą 450'tką - chwilami ma jej za dużo. Jeżeli serwis by nie był droższy (części) i krótsze interwały to taka 350'tka byłaby optymalna jak dla mnie.
Te lata 2013/2014 nie różniły się chyba za bardzo - możliwe, że mój ma łożysko igiełkowe na korbowodzie, a 14 jest na panewce, nie wiem czym się różnią zestawy zaworów, ale numer jest inny (tak czy inaczej standard zarówno w 13 jak 14 - 2 ssące są tytanowe, a 2 wydechowe stalowe).
Podobno te modele na wtrysku od początku były w miarę udane, a jeżeli już to te z 14 powinny być już naprawdę dopracowane. U mnie (odpukać) nic się nie dzieje. Aktualnie mam 124mth przebiegu i zawory od samego początku nie wymagały regulacji (oczywiście szczeliny na bieżąco sprawdzane), teraz 2 powolutku zbliżają się do swoich punktów granicznych, ale lekki zapas jest. Jak na razie leje dobry olej (wybrałem IPONE Katana 10W60 - poprzednio latałem na MOTULU 300V 15W60), paliwo i na tym się kończy mój serwis.
Ze swojej strony POLECAM te sprzęty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:52, 20 Lis 2016    Temat postu:

generalnie warto, przede wszystkim - lepsza rama )( geometrie, prowadzenie itp odczuwalnie lepsze moto ) 2 sprawa - wtrysk tez robi swoje, moto jest wyraźnie poręczniejsze i lepiej reaguje na gaz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 12:12, 21 Lis 2016    Temat postu:

jak w dobrym stanie to zawsze warto zmienic na nowsze. Takie moje zdanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boroszczak83




Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:19, 21 Lis 2016    Temat postu:

Różnica wyraźnie wyczuwalna na korzyść wtryska. Będziesz zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin