|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:33, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
panowie jakie jest wasze zdanie odnosnie przeciągniecia wymiany tloka... u mnie serwisowka mowi co 60 mtg... ale ja praktycznie nigny nie upalam.... delikatna jazda w terenie.. zero upalania.... taka troche januszowa jazda enduro.....narazie dopoki sie nie naucze
mysle ze to co podaje serwisowka to powinno odnosic sie do jazdy zgodnej z przeznaczeniem a nie takiej jak narazie moja
jestem swieżo po wymianie po 60 mtg ...wymienilem ale tlok praktycznie zero zuzycia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:28, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to rozbierz sobie przy tych 60 motogodzinach, wydatek to koszt uszczelki pod cylindrem - czyli żaden. i pomierz tłok cylinder i pierscienie i bedzie wiadomo czy przeciagnie ma sens czy nie. róznie tez ludzie jeżdza jak pyrkasz w wąwozach to moto inaczej sie zuzyje niz np bedziesz smigał crosscountry i pałował po obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:14, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Znajomi w becie wymieniaja po 80h-100h. Motory jezdza w ciezkim terenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 12:33, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
po wymianie tloka da sie zauważyć ze glos silnika jest bardziej metaliczny..... tak ma byc ?... tlok wstawiony wertex z luzem 0.04... taki doradził serwis bety
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:13, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
nic to nie mówi,,, dzwiek metaliczny moze źle dobrałes uszczelke pod cylinder i wali w głowice a moze wszystko jest ok - ciezko powiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 13:37, 11 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jakie przełożenie polecacie do Bety 300 2016, zależy mi na czymś co po zmianie zębatki z przodu będzie się nadawało na wypad w góry i na polatanie na torze. Teraz z tego co pamiętam kolega ma 12/47 i jest strasznie wolno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:22, 11 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jak dasz z przodu 13 zębów to Vmax zwiększy się o około 10 km/h. Ja polecam 13/49 to jest coś pomiędzy i świetnie według mnie spisuje się zarówno na torze jak i nie ma problemu z podjazdami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 11:34, 12 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki fafekalien, planujemy wrzucić z przodu 13, ale tyłu nie zmieniać teraz 12/47 to jest 3,92 obrotu małej w stosunku do dużej 13/49 to 3,77. Sprawdzimy teraz 13 ze starą 47 i podejmiemy decyzję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 10:00, 25 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie Beciarze... Pytanko
Jakie mieliście przełożenia w swoich trzysetkach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Pon 12:02, 25 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
12-47
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 17:52, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Kurde, u mnie było 14-52 to trochę mulasta była na wąwozach, zmieniłem przód na 13 to jest bajka w wąwozach, podjazd zieje na trójce i momentalnie idzie do czwórki za to przeloty to moment szóstka i maksymalne obroty, chyba muszę pomyśleć nad zmianą z tyłu zębatki, myślę nad 50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:40, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
sprawdz najpierw 51, ten jeden ząb robi różnicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 8:14, 28 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jesien napisał: | Czy ktoś z tu obecnych forumowiczów miał styczność z Betą rr 250 ? Z tego co widzę to większość ludzi wybiera 300, osobiście śmigam na exc 250 i generalnie ta pojemność mi odpowiada, jak to jest w przypadku bety ? Słyszałem że rr250 jedzie podobnie do 300etki od KTMa, ktoś może coś powiedzieć na ten temat? Bardzo mocno się zastanawiam gdyż miałem już motocykl którego moc uniemożliwiała mi przyjemną jazdę na "manecie"(exc 500). Z drugiej strony zastanawiam się nad salonowo nowym moto, wiec może z dłuższą perspektywą trzeba by było kupić wybierane przez większość rr300 ? |
Podłączył bym się do pytania,też mam chęć się przesiąść z ćwiartki(husaberg te250) na 300tkę.Chodzi po głowie beta, i mam pytanie do upalaczy w jakie najlepiej celować roczniki ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 9:31, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Najlepiej w jak najświeższe. Nie jeździłem starszymi betami, ale opinie są takie, że od 2016 roku wszyscy zachwalają ich dwusuwy, o wcześniejszych nie słyszałem tak pochlebnych opinii.
Co do bety po 3 miesiącach to kilka nowych spostrzeżeń
- Rozebranie zawieszenia (wahacz, kiwak) to konieczność po zakupie, w fabryce bardzo pożydzili na smarze i łożyska chodziły niemal na sucho. Rozebrałem, dołożyłem po swojemu, podobnie na jarzmach zacisków przód i tył, została jeszcze główka ramy
-plastiki są faktycznie fatalnie kruche, aż boje się pomyśleć co będzie zimą, praktycznie każdy upadek to coś połamane
- pomimo braku osłony dyfuzora grucha jest nadal w dobrym stanie, w KTMie wystarczyła jedna jazda, żeby ją mocno pogiąć, więc albo poprawiłem technikę jazdy, albo beta ma dużo lepiej zamontowaną gruchę
-rezerwa w dozowniku zapala się strasznie szybko, pół zbiorniczka, a sprzęt już się domaga dolewki. W sumie to lepiej w tą niż w drugą stronę, ale czasem jest to upierdliwe, a z mrygającą kontrolką nie sposób skupić się na jeździe
-muszę coś zrobić z tym cholernym sprzęgłem. Jest już akcesoryjny wysprzęglik, podkładki pod sprężynami i nadal nawet nie dorównuje ktmowi. Włożę jeszcze klamkę midwest, może to coś da, bo tak jak teraz to ręka puchnie w moment
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:58, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
ta z tym sprzęgłem faktycznie lipa, a nikt nie kombinował nic ze zamianą pomp? wiem, że w KTM-ach biorą z mniejszych pojemności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|