|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:09, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
kolezance na midwescie non stop jarało sprzegło. było kiepsko zrobione, bo jak wyrtegulujesz zeby po wcisnieciu sprzegła nie jechał, to luz sie robi za mały i jak sprzęgło troche napuchnie od temp to podpierane jest i sie jara....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 15:26, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | kolezance na midwescie non stop jarało sprzegło. było kiepsko zrobione, bo jak wyrtegulujesz zeby po wcisnieciu sprzegła nie jechał, to luz sie robi za mały i jak sprzęgło troche napuchnie od temp to podpierane jest i sie jara.... |
Wina konkretnego egzemplarza czy projektu? W jakim motocyklu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:21, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
beta akurat x trainer - ale nie o jednym takim przypadku słyszałem własnie z tymi klamkami.
po prostu skok jest za krótki niz powinien byc, - za duze przełożenie.
mogli by wrzucic spręzyne talerzową i było by lalunia, jakbys jakas firma zrobiła conversion kit to by chyba zbijała kokosy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 17:06, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Podobno w 2018 już ten problem jest usunięty.
Co do minusów bety to ten na akumulatorze
Nie no, przewód plusowy rozrusznika bardzo źle poprowadzony, z tyłu za gaźnikiem, obok sprężyny amortyzatory, między silnikiem a ramą, w każdym miejscu wyciera się ten przewód, podpatrzyłem u znajomego w exc 300 2017 jak tam jest zrobione. Puszczone od przodu koło cylindra i w dół do rozrusznika, to akurat jest świetny pomysł. Na zimę będę musiał tak samo zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 18:43, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mi ostatnio na zawodach odkręcił się plus z rozrusznika. Wtedy przydały się narzędzia spod siedzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 20:40, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Na jakich zawodach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 21:00, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Na kociewskim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 23:20, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Aaa bo już myślałem że na Siedlęcinie, bo był gość na nowej RR i też mu coś tam padło a także to nie Ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 9:30, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Na Siedlęcinie też byłem (CC 2 września), ale jedyne co padło to ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 9:58, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki za przydatne info
żółf napisał: | Najlepiej w jak najświeższe. Nie jeździłem starszymi betami, ale opinie są takie, że od 2016 roku wszyscy zachwalają ich dwusuwy, o wcześniejszych nie słyszałem tak pochlebnych opinii.
Co do bety po 3 miesiącach to kilka nowych spostrzeżeń
- Rozebranie zawieszenia (wahacz, kiwak) to konieczność po zakupie, w fabryce bardzo pożydzili na smarze i łożyska chodziły niemal na sucho. Rozebrałem, dołożyłem po swojemu, podobnie na jarzmach zacisków przód i tył, została jeszcze główka ramy
-plastiki są faktycznie fatalnie kruche, aż boje się pomyśleć co będzie zimą, praktycznie każdy upadek to coś połamane
- pomimo braku osłony dyfuzora grucha jest nadal w dobrym stanie, w KTMie wystarczyła jedna jazda, żeby ją mocno pogiąć, więc albo poprawiłem technikę jazdy, albo beta ma dużo lepiej zamontowaną gruchę
-rezerwa w dozowniku zapala się strasznie szybko, pół zbiorniczka, a sprzęt już się domaga dolewki. W sumie to lepiej w tą niż w drugą stronę, ale czasem jest to upierdliwe, a z mrygającą kontrolką nie sposób skupić się na jeździe
-muszę coś zrobić z tym cholernym sprzęgłem. Jest już akcesoryjny wysprzęglik, podkładki pod sprężynami i nadal nawet nie dorównuje ktmowi. Włożę jeszcze klamkę midwest, może to coś da, bo tak jak teraz to ręka puchnie w moment |
Czytałem gdzieś że plastiki polisporta są trwalsze od ori bety.Ja mam u siebie w bergu to znoszą naprawdę dużo i dają radę.Ten dozownik ile ma pojemności?? idzie we wszystkich wersjach bety??Chyba można to jakoś ominąć i samemu mieszane wlewać.A jak się ma gabarytowo beta do
ktm 300??Słyszałem że jest inaczej i dużo na plus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 10:08, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jak czytam minusy bety to w sumie chyba każdy model ma jakieś bolączki.Chyba że nowe katy biją na głowę wszystko,ciekawe właśnie jak się sprawują wtryski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 10:12, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | Na kociewskim |
Też miałem jechać ale tydzień wcześniej zdjąłem gips z nadgarstka.Myślałem że powrót do zdrowia będzie szybszy,ale cały czas boli.Ogólnie fajna impreza,może za rok się uda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 12:07, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
KAT 200 napisał: |
Czytałem gdzieś że plastiki polisporta są trwalsze od ori bety.Ja mam u siebie w bergu to znoszą naprawdę dużo i dają radę.Ten dozownik ile ma pojemności?? idzie we wszystkich wersjach bety??Chyba można to jakoś ominąć i samemu mieszane wlewać.A jak się ma gabarytowo beta do
ktm 300??Słyszałem że jest inaczej i dużo na plus. |
Nie wiem czemu nie zapisało mi poprzedniego posta
Ori bety to właśnie polisport, tam chyba oprócz twardości sam projekt jest zły, bo wszystkim ogony pękają w ten sam sposób. Jakbym jeszcze raz miał dziewicze plastiki to od razu ściągnąłbym błotnik i naciął ogon.
Dozownik ma 450ml, można go wywalić ale po co? Jest w wersji standardowej, w racingu go nie ma
Gabarytowo beta jest dużo mniejsza od KTMa, na DBC fajnie się koleś wypowiedział, że beta to 7/8 motocykla enduro i to dokładnie pasuje. Jest niższa, krótsza i węższa od KTMa, przypomina gabarytowo setkę (ale jest niższa:). Jest bajecznie zwrotna i jadąc ma się uczucie lekkości. Dla mnie to duży plus, jedynie na skakaniu przez kłody łatwiej się na silniku podwiesić - ale to kwestia techniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 19:22, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mam polisporta plastiki i te oryginalne i jest różnica. Na plus polisportów bo są bardziej elastyczne. Fakt tylny oryginalny betowski ogon jest z takiego plastiku jak te chińskie zabawki z odpustu taki nijaki. Przedni błotnik betowski jest sztywny i nie majta na każdej dziurze a Polisport jak to Polisport, żyje swoim życiem. Ale tak było w każdym zamienniku Polisport'a. Musimy poczekać na Acerbis'a a myślę że na pewno zaczną robić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Sob 19:24, 30 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|