|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 4:32, 05 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Hmm, bo ja tak patrzę to u mnie powinna pasować zębatka z KTM. Ale to tylko wzrokowo tak wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Czw 20:53, 05 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Podział śrub jest taki sam z tym że w becie te śruby są bliżej lub dalej od ośki
Na testy przełożenia można zrobić fasolki na starej zębatce z ktm ale jest to po niekąd sztuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 6:52, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Jest inaczej, faktycznie. W KTM rozstaw śrub to 150mm a w Becie 152. I już nie pasi :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pią 12:59, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: |
jeździłem praktycznie nową 300rr'17 w porównaniu z te300 też '17 bardziej klocowata, silnik dość fajny lecz nie powiedziałbym, że lepszy od ktm-owskiej 3-sety- trochę inny, za to sprzęgło kicha - i ciężej chodzi i już się "dziugało" jak w starych rfs-ach; co poprawili w modelu '18? |
Znalazłem.
Zarówno w silnikach 4T jak i 2T zmieniono sprzęgło na mniejsze i lżejsze (poprzednie modele miały chyba największe sprzęgła w segmencie…), wyeliminowano kick-starter (wciąż dostępny jako opcja), a także poprawiono mechanizm skrzyni biegów oraz układ dolotowy. Modyfikacje sprawiły, że każdy silnik został odchudzony o 1,7 kg. Jednak są też zmiany indywidualne dla każdego typu silnika. Dwusuwy otrzymały nowy cylinder, wał korbowy, korbowód. Dodatkowo w 300 2t zmodyfikowano głowicę i zmieniono tłok, natomiast w 250 2T zmieniono kształt komory spalania. Czterotakty otrzymały natomiast podwójne wtryskiwacze, które poprawiły płynność oddawania mocy i momentu, a także pozwalają na łatwiejsze strojenie i… zmniejszają spalanie. Kolejną bardzo ważną zmianą jest nowa, sztywniejsza rama. Zawieszenia wciąż dostarcza firma Sachs, jednak w tym roku zmieniono nastawy i górne golenie w lagach. Oprócz tego nowa, węższa obudowa airboksa, nowy tylny błotnik, wydech (4T), nowa osłona silnika (2T) oraz malowanie.
Ciekawe jak to wszystko sprawdzi się w terenie.Można już kupić te modele z 18roku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 22:02, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Na FB jest post że gdzieś w Polsce jutro można testować Bety. Jak znajdę to dam więcej info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 11:20, 07 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałem wczoraj z jednym gościem i powiedział że wersje zwykłą można już kupić.Czas oczekiwania około 3-4 tyg a wersja racing będzie dopiero dostępna w grudniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 21:45, 09 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Czy może już ktoś dosiadał nowe bety z 2018r ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jesien
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 7:50, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
KAT 200 napisał: | Czy może już ktoś dosiadał nowe bety z 2018r ??? |
Śmigam na rr250 - 2018, jesli ktoś ma jakieś pytania co do tego moto to chętnie pomogę.
Poniżej podsyłam filmik z ostatniego treningu
https://youtube.com/watch?v=X0jmT2AYExw&feature=youtu.be
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 10:38, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
model my18 podobno jest miazga w porównaniu do 16-17, kolega który jeździ od 2012 tylko na becie mówi, że jest to najlepsza beta która wyszła dotychczas i czuć sporą różnicę, zawsze kupował racing ale ze względu na to, że racing dostępny później, zarzekał się, że kupi racinga zaraz jak wyjdzie, ale po 2mies spędzonych na zwykłej mówi, że nie ma sensu. Ja sprzedałem właśnie XC i zastanawiam się nad 300RR 18' albo jeszcze rozważam zakup Renegade 800 hehe to tak z innej beczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 10:46, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Czy możesz jakoś opisać jak ogólne wrażenia jezdne w porównaniu do wcześniejszego roku lub do innych ćwiartek??
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jesien
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 13:30, 12 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Generalnie pisałem juz o tym w tym temacie:
Jesien napisał: | Upalam od 7mth rr250 18’, po przesiadce z exc 250 12’ jest kolosalna różnica w silniku jak i geometri motocykla w stosunku do KTm - tak jak koledzy juz wspomnieli, co do silnika - w porównaniu do silnika w exc - Beta idzie masakrycznie lepiej, dół silnika jest niesamowicie duży, moc jest dość linowo oddawana - jest dość łatwa do opanowania, motocykl porównywaliśmy z Husqa TE 250 17’ No i również Beta idzie lepiej. Co do zawieszenia, tył jest jak dla mnie bajka-niesamowita trakcja, przód tez nie jest zły ale będę chciał go trochę przerobić gdyż przy dużych prędkościach jest dość niestabilny. |
Obecnie po przejechaniu ok. 11mth mogę powiedzieć, że nowa beta do mnie idealnie pasuje, jest lekka i zwrotna, silnik jest bardzo elastyczny, sama radość z jazdy. Zawieszenie śmiga b.fajnie, jedynie przód będę mógł trochę przerobić ale jako seria to i tak nie jest źle. Jedynie sprzęgło chodzi dość ciężko, nie ma tragedii ale w porównaniu do KTM jest to odczuwalne, obecnie zamówiłem klamkę midwesta, po testach wypowiem się jak ten komplet będzie działał. Również będę chciał wymienić kierownice, seryjna jest dość wąska, zawsze jeździłem na seryjnych kierownicach ale tutaj spróbuje zmiany.
Poleci ktoś dobrą kierownice do jazdy enduro/superenduro ?
Moja Becia w pełnej okazałości Od czasu zdjęcia doszły jeszcze osłona silnika i kiwaka Crosspro, osłony wahacza i osłona alternatora.
Miałem jeszcze montować osłonę sprzęgła ale podobno powoduje ona szybsze grzanie się sprzęgła, ma ktoś doświadczenie z taką osłoną ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jesien dnia Czw 13:39, 12 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:00, 12 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
kierę polecam renthala twinwall 996, midwest to chyba nie najlepszy pomysł podobno mocno poprawia zastosowanie pompy od sety ktm-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:01, 12 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Dlaczego? Moim zdaniem klamka Midwest to super pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:56, 12 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
juz pisałem - midwest pomysł super, ale w niektórych betach nie da sie wyregulować, skok wychodzi za krótki - albo jarasz sprzegło albo ciągnie i nie da sie stac na zapiętym biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|