|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:56, 12 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
electro napisał: | To może być też objaw zużytego sprzęgła / krzywych przekładek. |
zupełnie nie chodzi o zużyte sprzęgło; zakładasz nowe kpl. i jest to samo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Czw 22:57, 12 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:05, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
kolezanka zarżneła 2 komplety sprzęgieł własnie z ta klamką na zimnym jak sie ystawi żeby motocykl nie jechał po wbiciu biegu, jeszcze jakos tam, nie powoduje uślizgów. ale jak zgrzejesz silnik gdzies w wąwozie to sprzegło puchnie, i wtedy jest podpierane, i nawet nie czuc jak sie slizga, bo w wąwozie i tak trakcja jest ograniczona, troche sie przykatuje i na przelocie dajesz gazu a moto ledwo co przyspiesza bo sprzegła juz nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jesien
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pią 10:54, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Klamkę mam już zamówioną wiec wstawię i zobaczę jak to będzie działać, może w 18" coś zmienili w sprzęgle i będzie ok, w razie co to będę miał do sprzedania klameczkę do Brembo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 12:30, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Ja w poniedziałek odbieram 300 RR 2018 i odrazu do lasu więc dam znać jakie różnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:28, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
czekamy ale póki co sprzęgło to najbardziej zniechęcająca rzecz w tym moto;
widzę, że w '18 nadal nie ma zewnętrznych przekładek (w ktm są) także będzie się "dziugać" jak w starszych modelach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 14:28, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Pewnie niedługo znajdzie się jakaś firma tuningowa, która wypuści jakieś akcesoryjne sprzęgło do bety typu dds i skończy się problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 16:08, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
W MY14 nie miałem żadnego problemu ze sprzęgłem zobaczymy jak teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 18:15, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Ja również żadnych problemów nie mam. Wszytsko chodzi jak należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 18:36, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
No i jest jeszcze handbary, tubliś i można śmigać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:53, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Wygląda bojowo, tylko gdzie kopajka tłumik trochę odsłonięty ale za to dyfer wysoko puszczony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 11:44, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Piękna maszyna!!
Czekamy na późniejsze relacje z terenu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 12:14, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Wygląda dużo lepiej niż 17, ale tego braku kopki nie rozumiem, cóż taka teraz moda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:02, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
piękna sztuka,
porozkręcaj co możesz i przesmaruj bo podobnie jak w stajni ktm strasznie "żydzą" na smarze
ja zrobiłem tak zarówno w poprzedniej sztuce jak i obecnej, w połowie sezonu ponowiłem i żadnych problemów z kiwaczką czy innymi luzami w zawieszeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 15:30, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | piękna sztuka,
porozkręcaj co możesz i przesmaruj bo podobnie jak w stajni ktm strasznie "żydzą" na smarze
ja zrobiłem tak zarówno w poprzedniej sztuce jak i obecnej, w połowie sezonu ponowiłem i żadnych problemów z kiwaczką czy innymi luzami w zawieszeniu |
Dokładnie jest tak jak mówisz. To samo robię zawsze po zakupie choćby używanego ale w nowym to od razu
Co do jazdy, Becia jedzie pięknie, jest mocno odczuwalna jej lekkość i poręczna jak pieron, ale nikt mi nie wmówi że ktm źle jedzie na obu bym mógł jeździć ktm jest bardziej taki toporny i mniej podatny na skręcanie na podjazdach, nie rzuca tak kierownicą na boki. To takie pierwsze odczucia. Na becie łatwiej równowagę utrzymać, wydaje się że to rower, jedzie się bardzo przyjemnie, nie trzeba się męczyć. Sprzęgło chodzi dużo ciężej to na minus i słabsze hamulce a tak to cacy tyle póki co, jutro dotrze tubliś i handbary i można na głęboką wodę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 16:53, 22 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie beciarze, pytankoo. Jakiej grubości uszczelka idzie fabrycznie pod cylinder Nie mogę nigdzie info znaleźć. Czy kupić przyrząd do mierzenia squisha i założyć taka uszczelkę która będzie odpowiednia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|