|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Śro 13:36, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Chętnie zamienie popmpę z 10 roku 10,5 na mniejszą Stan b.dobry xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:13, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
przez klamke midwesta bardzo łatwo spalic sprzegło, zmiana pompy na mniejsza to zdecydowanie lepsze rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:25, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
a co ta klamka ma ze latwiejpalic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:37, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ma przerobioną oś - lżej sie naciska, ale mniej wciska tłoczek w pompie - jak sie wyreguluje żeby po wbiciu biegu nie chciał jechac do przodu, to po puszczeniu sprzegła jest minimalnie podparte, po zgrzaniu w wąwozie zaczyna łapać uslizgi - i po sprzegle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:34, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
to hoj nie klamka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jesien
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 10:08, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ma przerobioną oś - lżej sie naciska, ale mniej wciska tłoczek w pompie - jak sie wyreguluje żeby po wbiciu biegu nie chciał jechac do przodu, to po puszczeniu sprzegła jest minimalnie podparte, po zgrzaniu w wąwozie zaczyna łapać uslizgi - i po sprzegle |
Chodzi Ci o to, że gdy puścimy sprzęgło to nie ma ono luzu między klamką a pompą i jest delikatnie wciśnięte ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jesien dnia Czw 10:08, 02 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 10:31, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
tak dokładnie o to chodzi, że tłoczek jest cały czazsminimalnie wcisniety - płyn sie nie cofa do zbiorniczka a sprzegłop ciągle pracuje ( puchnie i zmienia wymiary ) podczas pracy i nagrzewania i w koncu potrafi sie slizgać, a w wąwozach zwłaszcza jest to słabo wyczuwalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 11:20, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Coś za coś,jedno kosztem drugiego.Tylko czy na dłuższą chwilę będzie się to opłacało,jak zaraz sprzęgło do roboty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KAT 200 dnia Czw 11:21, 02 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:50, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | tak dokładnie o to chodzi, że tłoczek jest cały czazsminimalnie wcisniety - płyn sie nie cofa do zbiorniczka a sprzegłop ciągle pracuje ( puchnie i zmienia wymiary ) podczas pracy i nagrzewania i w koncu potrafi sie slizgać, a w wąwozach zwłaszcza jest to słabo wyczuwalne |
Źle ustawiona klamka, koniec historii.
Klamkę się ustawia na gorącym silniku i uwzględnia dodatkowy luz. Nie ma żadnego dodatkowego obciążenia dla sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 11:53, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
electro napisał: |
Źle ustawiona klamka, koniec historii.
Klamkę się ustawia na gorącym silniku i uwzględnia dodatkowy luz. Nie ma żadnego dodatkowego obciążenia dla sprzęgła. |
dokładnie, u Nas jeżdżą na tych klamkach i to naprawdę upalają po 300mth na sezon i działa jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 12:14, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
moze kwestia wykonania egzemplarza albo modelu, bo problem był w x trainer - nie mówie ze w kazdym bedzie to samo, ale 2 sprzegła poszły z dymem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jesien
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 15:07, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
No wlasnie dziwi mnie to bo ustawiłem tak że spokojnie musiałem jeszcze górną śrubkę wykręcić żeby luz zminimalizować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:08, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
tak samo jak ludzie jezdza betami i niby wszystko super pieknie, sprzegła miód malina a potem temat i okazuje sie lawinowa zmiana klamek i pomp na mniejsze
klamka działa tak jak henio napisał, kolejna sprawa ze jak ktos ma krótkie palce to nie ustawi jej zeby wygodnie nia operowac i wysprzeglic do konca. I nie ma znaczenia czy na ciepłym czy na zimnym, ma bym ustawiona tak zeby przy max skreceniu tłoczek nie zasłaniał otworu zasysajacego płyn, a jest to czasami nie mozliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:55, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Klamka ma dochodzić do samego gripu a nie tylko do palców na gripie. Musiałbyś mieć palce długości 3 cm, żeby nie móc jej poprawnie ustawić i dosięgnąć Ludzie robią z tymi klamkami różne kombinacje a wystarczy zamontować zgodnie z dołączoną instrukcją i niea żadnych problemów.
Czy mozna spalić sprzęgło jeśli się źle ustawi luz i będzie się cały czas ślizgało sprzęgło? Oczywiście. Ale to błąd montażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:19, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
bo nie ma innej mozliwosci zeby ta klamka wysprzegliła w pełni. tam gdzie seryjna w ktm opiera sie na palcach i w pełni wysprzegla tam midwest w becie musi dusic gripa. Kazdy ma swoje preferencje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|