|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:52, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam wrażenie, że są nieco cieńsze niż w KTM-ach i może dlatego łatwiej pękają. Ale to nie jest aż takie straszne, na pewno nie połamie Ci się plastik przy jakiejś małej glebie. Pęknie wtedy gdy ostro zaryjesz nim o ziemię.
Ja mam swój patent na plastiki w Becie - TRYTYTKA
A tutaj jeszcze Beta w wersji Low Rider
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 13:24, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Też tak robiłem w mojej starej Hondzie tylko, że drutem wiązałkowym(wtedy jeszcze nie odkryłem trytytki)
Ładnie siadła przy podjezdzie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:05, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Słyszałem też, że plastiki z Polisporta są wytrzymalsze, ale niestety nie mogę tego potwierdzić.
Jak już tak piszemy o wadach i zaletach to dorzucę swoje 5 gr.
Przeszkadza mi to w Becie, że nie mogę mieć jednocześnie włączonego licznika mth oraz prędkościomierza, trzeba klikać żeby się przestawił tryb. Może być tylko prędkościomierz i zegar albo maksymalna prędkość i licznik mth, a przecież spokojnie można by jedno i drugie pokazywać jednocześnie. Może w nowszych modelach już zmienili to ale w moim tego nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaTaM
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:23, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
mam pytanie czy wskażnik art na liczniku bety to motogodziny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:07, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba nie do końca, licznik liczy czas pracy silnika. A mi się wydawało na wstępie, że to mth. Ale też serwisówka jest napisana z podziałem na godziny a nie mth.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:58, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
gdzie szukac nieszczelnosci w beta xtrainer 300 2t . po przejechaniu 300m silnok zachlapany czarnym jak smola olejm.... to 2t wiec nie ma olejeu w silniku....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:54, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A co ma jak nie olej ? Gdzie zachlapanie ? Moze dozownik za duzo podaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:06, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
2t smarowane jest mieszanka ... nie ma oleju w silniku... dozownika nie uzywam ... gotowa mieszanka w baku... zachlapane czarnym olejem .. mam nadzieje ze to chlapie z polaczenia dyfuzora z silnikiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Opisz gdzie masz wycieki tego oleju, albo chociaż daj zdjęcie bo tak o to jest wiele możliwości skąd ten olej może się brać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:28, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
o to chodzi ze cięzko stwierdzic skąd. dopiero podczas jazdy na wyzszych obrotach widac ze silnik jest zachlapany.... jutro zrobie fotki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:40, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
To umyj odpal i obserwuj. Moze za duzo oleju dostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:12, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
to 2t... mieszanka... 1/50 motul 710... nie ma oleju w silniku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:27, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ale jest olej w skrzyni biegów. Może Ci się pocić np. z wałka zdawczego. A jak to jest czarny olej ze spalin to są tylko dwie możliwości, albo z wyjścia z cylindra albo na łączeniu dyfuzor tłumik.
Skoro na wyższych obrotach widać zachlapania to masz nieszczelność gdzieś. Bo im wyższe obroty tym wyższe ciśnienie w dyfuzorze więc gdzieś na łączeniu z cylindrem masz nieszczelność (tak obstawiam). Tam chyba są dwa O-ringi. Wymieniasz je i powinno być dobrze, chyba że nowe nie pomogą to wtedy można wstawić cienką tulejkę w wyjście z cylindra. O tutaj nawet był taki świeży temat na forum
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/chlopaki-pomocy,23323.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:12, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
W kieskiej opcji moze zaciagac olej ze skrzyni do komory spalania wiec nie widze niezaleznosci tez stawiam na oringi na laczeniu cykinder / dyfuzor ale w dobrze wyregulowanym moto nie powinien az tak rzygac olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|