|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaTaM
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:16, 20 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
wszystkiego po trochu
dojazd asfaltem, żwirownia, podjazdy, les, szutry... tylko na tor mx nie zaglądam bo to nie moja bajka
nie mówie że mi żle na tej co mam ale czasami warto coś zmienić
mam teraz mitasa ef07 z żółtym paskiem... i poza mokrą trawą na której musze bardzo uważać jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:19, 20 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
To zakładaj 140/80 spróbuj metzelera soft.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:52, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Pany,
Przeczytałem temat od deski do deski i to dwa razy Rozważam zakup 300 RR i mam kilka wątpliwości. Interesuje mnie model 2018 i pytania moje to:
- zawias: jak to jest z tą wersją Racing i zwykłą? Niektóry piszą, że Racing za twardy, za sztywny, dla amatora się nie nadaje itp. Inni, że zwykła wersja słaba i szału nie robi. Komu wierzyć, jak żyć? Jestem niedzielnym pyrkaczem, nie jeżdżę szybko, uprawiam rekreacyjne, amatorskie enduro z elementami hard i super.
- zawias raz jeszcze: chodzą słuchy o wycierającej się anodzie w widelcu. Mamy tu u siebie sztukę z 2017, która ma ten problem, no i faktycznie nie jest ciekawie. Jak w modelu 2018? Czy dotyczy to zawiasu Racing czy zwykły?
- sprzęgło: czy w końcu chodzi znacznie ciężej niż KTM/HSQ? Ponoć w modelu 2018 już poprawione i ma chodzić lżej, w 2019 też i jeszcze bardziej, ale czy faktycznie?
- plastiki: wiadomy temat Czy w 2018 nadal się tak łamią?
- ogólna jakość: tu też są opinie, że jest niższa od KTM/HSQ. Czym to się przejawia, tak konkretnie w przykładach?
O innej ergonomii wiem i mam nadzieję, że uda mi się ją wkrótce sprawdzić na żywo (jeszcze nie jeździłem Betą). Na razie dylemat mam między GasGas EC 300 2018 i właśnie Betą. Gasem jeździłem i było super (zawias petarda, ergonomia, silnik, wyposażenie super - siadło mi to moto ogólnie), ale za Betą przemawia mimo wszystko większa popularność i dostępność klamotów. Wszystko rozwiąże i tak jazda próbna, ale na razie chociaż teoretycznie zbadam temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1papilion9
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 11:39, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Zawiaz w racingu twardy ludzie jeżdza po,90kg i nieraz narzekaja po settingu super, w wersji zwykłej spoko miekki do enduro spoko.
Nigdy nie słyszałem o wycierajacych sie anodzie na widelcu jakas bzdura kompletna.
Sprzeglo chodzi lekko a w 2018 to juz malym palcem wciska sie bajka nie odczulem zeby ciezej chodzilo niz w ktm
Plastiki lamia sie nalal komplet z poli 500zl kosztuje to wymienic i tyle
Jakośc gadalem z kolega ktory od 2014 tylko betami jezdzi i mowi jak dbasz tak masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:28, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Plastiki w wersji 2018 już są z lepszego materiału wykonane niż w wcześniejszym modelu. Też pierwsze słyszę o wycierającej się anodzie. Sprzęgło chodzi minimalnie twardziej niż w KTM/HSQ ale kwestia przyzwyczajenia. Jeśli chodzi o elementy eksploatacyjne to tak samo się zużywa jak w reszcie marek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:59, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Wieczór
Cos tam pisali o wycieraniu anodowania w rocznikachh bodajże z 2017 czy 2016 na betarider.org
Ktoś stawiał tezę że to kwystia za mocnego skręcenia śrub polki dolnej i deformacji rury. Tam ida bardzo male momenty, bodajże 12 Nm. U mnie w MY2015 olej spuszcam po roku jazdy zawsze prawie czysty, bez jakichkolwiek straceń.
pozdr
rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 6:50, 09 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Odnośnie wycierającyh się lag to prawda, piszcie do Leo Racing. Gość ogarnia tak temat bety że więcej powie o niej niż o swoim życiu tak samo polecam zrobić u niego setting. Sam jeździ W mega ciężkim Hard Enduro to wie jak zrobić zawias.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krytek
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Śro 19:20, 12 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Witam Panowie
Od jakiegos czasu szukam enduro dla siebie.
Znalazlem motorek BETA RR 400 z 2014r , lecz nie moge znalesc zadnych informacii o tym modelu i tym roczniku.
Czy jest sens sie w to pchac ?
Bardzo prosze o informacje o tym motorku z tego wlasnie rocznika 2014.
P.s Czy gdzies wiadomo jaka jest moc tego silnika 400CC z Bety?
Nie wiem czy moge dac tu ogloszenie goscia co ja sprzedaje
. Na otomoto jest jedna od sprzedawcy - Soloenduro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krytek dnia Śro 19:22, 12 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9121
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:34, 27 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Witam,jako stałem się posiadaczem bety mam pytanie co zaopatrywania w części.Po przeczytaniu całego tematu konkretów nie znalazłem.
Najkorzystniej wychodzi w [link widoczny dla zalogowanych] mimo,że ceny są bez vatu tylko przy zamawianiu jakiejś pierdoły już się nie opłaci ze względu kosztu wysyłki.
Z góry dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:03, 28 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
krytek napisał: | Znalazlem motorek BETA RR 400 z 2014r , lecz nie moge znalesc zadnych informacii o tym modelu i tym roczniku. |
Wszystkie informacje są dostępne na stronie Bety, nie ma info o mocy, ale dwa wałki, stopień sprężania 12.4 i FCR 39 muszą swoje robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 4:23, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
seba9121 napisał: | Witam,jako stałem się posiadaczem bety mam pytanie co zaopatrywania w części.Po przeczytaniu całego tematu konkretów nie znalazłem.
Najkorzystniej wychodzi w [link widoczny dla zalogowanych] mimo,że ceny są bez vatu tylko przy zamawianiu jakiejś pierdoły już się nie opłaci ze względu kosztu wysyłki.
Z góry dzięki za pomoc. |
Jeżeli chodzi o części to Anfir w Myślenicach. Obsługa klienta pierwsza klasa, części zamawiasz w poniedziałek we wtorek wszystko jest u Ciebie. Mają każdy element na stanie, dosłownie każdy. Gdy zamawiasz na bieżąco to udzielają rabatu. Niektóre części pasują z KTM i są tańsze
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1papilion9
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 9:35, 07 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Panowie problem mam z beta 300rr racing 2018 a mianowicie zapalila sie kontrolka "check engine" przy silniku i moto nic nie bylo grzebane. Stoi od 1.5miesiaca wczoraj chce przepqlic a tu kontrolka sie swieci :/ mial ktos podobny problem, gdzie szukac przyczyny i od czego to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:20, 07 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Odpisałem Ci na pw. Nie przejmuj się tym bo ta kontrolka jest odpowiedzialna za dozownik oleju (jak jest mało oleju to świeci). Wersja racing nie ma dozownika. U mnie tak kontrolka świeci cały czas z tego co pamiętam. U Ciebie też musiała świecić tylko nie zauważyłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:22, 30 Sty 2019 Temat postu: Beta RR 250 `18 |
|
|
Też mi się zapalała kontrolka, wypieprzyłem dozownik bo tłumik był ciągle zachlapany olejem, teraz robię mieszankę jaką chcę i jest git.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej_OLS dnia Śro 20:33, 30 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sorry Gregory
Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 8:46, 18 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Cześć i czołem!
Zamierzam kupić coś nowego i biorę pod uwagę Betę RR 300 MY 2019 - chciałbym się Was poradzić odnośnie kilku moich spostrzeżeń:
1. Stary temat jak świat - 2T 250 czy 300. Jako, że jestem amatorem i wcześniej tylko słabe 4T (30-45 KM) chciałbym się zapytać co polecacie w przypadku Bety. Jeżdżę raczej spokojnie, często sam i nie mam ambicji wygrywania zawodów.
2. Widziałem używane roczniki 2016-2017 i na co zwróciłem uwagę:
- Zbiornik paliwa tak podzielony, że chyba paliwo z niego nie schodzi całkowicie.
- Połamana rama pomocnicza (w okolicy uchwytów i nie tylko),
- Utleniony króciec od płynu chłodniczego na głowicy,
- Wiązka elektryczna słabej jakości i szybko się kable przecierają.
3. Spotkałem się z opinią, że lagi Sachsa są miękkie i się szybko zużywają - trzeba było dorabiać uszczelnienie o mniejszej średnicy.
4. Co ze zbiornikiem/dozatorem oleju - czy go demontować?
Proszę o Wasze opinie na ww. tematy. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|