|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 11:47, 18 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
1. Moim zdaniem wg podanych wytycznych 250 będzie dużo przyjemniejsza dla Ciebie
2. Zbiornik jest ok, chociaż raz przechylalem motor na lewą stronę żeby ciutke jeszcze poszło i jakoś dojechałem, niemniej jednak w enduro te paliwo zawsze się tam przeleje.
*rama połamana to już jak kto dba, miałem 3 bety i w żadnej nic nie złamałem
*o króćcu pierwsze słyszę
*jedyny słaby punkt to kabel od rozrusznika który idzie pod silnikiem, zdarzało się że ocierał o ramę i zrobiło się zwarcie
3. Tak, lagi miały problemy nie tyle że ciekły i trzeba zakładać mniejszej średnicy uszczelniacz a chodzi głównie o wycierajaca się anode w środku,
4. Ja jeżdżę z dozownikiem 87mth obecnie, tłok zmieniony wszystko git ale... Co zrobione ręcznie to ręcznie
Beta ma jeszcze problemy z pękająca ramą, warto sprawdzić pod bakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sorry Gregory
Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:20, 18 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
@racesupport dziękuję bardzo za odpowiedź!
Zauważyłem, że model 19' jest "poprawiony" w stosunku do 16' tj:
1. Zawias przedni i tylny - ciekawe z jakim skutkiem.
2. Sprzęgło - klamka chodzi leciutko i nie widzę potrzeby żadnych modyfikacji.
3. Obręcze są już porządne (piasty nie zwróciłem uwagi).
4. Były modyfikacje silnika i ramy - ale to też trzeba by porównać w praktyce.
A jak jest z ogólną niezawodnością tj.:
- czy są jakieś usterki uniemożliwiające (w danej chwili) użytkowanie maszyny typu jakiś czujnik, sterownik czy akumulator (rozładowujący się w niezidentyfikowany sposób)?
- jak z rozruchem zimny / rozgrzany?
- wymiana oleju? co 15mth, (rzadziej, częściej)?
- czy padają świece? jak odkręcić (z boku płaskim czy od góry nasadowym)?
- no i czy występują jakieś typowe przypadłości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 20:13, 18 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło w 18' też coś tam modyfikowali ale chodzi jak chodziło, chyba tak jak mówisz w 19' już poprawili, zawsze jest Midwest Mountain za 80usd ale powiem szczerze, że mnie jakoś nie przeszkadza, rączka przywyknie
Zawias z roku na rok modyfikują, teraz niby ZF ale to to samo co Sachs chociaż ponoć amortyzatory są inne, szczególnie tył.
Obręcze w 18' mam Excel'e więc nie można się przyczepić, piasty też są ok, łożyska bez luzów, adaptery nie wytarte.
Co do niezawodności to osobiście nie przypominam sobie żadnej usterki a trochę tych bet u Nas jeździ (jeździło bo teraz mieszkam w Szwecji - tu ino KTM i ino Sherco). Mnie się nigdy nic nie przytrafiło, nie ma raczej opcji, żeby zjadło Ci akumulator. Rozruch tego motora to jest bajka, zawsze pali od strzała na zawołanie, zimny, ciepły, gorący, zmarznięty
Słabszym niż w KTM punktem jest mocowanie pegów, chyba 2x widziałem wyrwane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sorry Gregory
Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 8:59, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Podsumowując największymi zaletami RR250/300 dla mnie (bo każdy patrzy na coś innego) są gabaryty (choć waga mogłaby być mniejsza), poręczność i ogólna niezawodność ale z drugiej strony mamy z kolei słabe wykonanie/jakość niektórych elementów wpływających na całościowy wizerunek.
Na koniec pozostaje tylko (i aż tylko) zdecydować się na zakup!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 22:52, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
To ja podsumuje tak Jeśli nie łoisz bety po zawodach i ostro w lesie jej nie traktujesz to będzie długo służyć Jeśli jesteś zawodnikiem lepiej KTM/Husq, taka moja opinia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sorry Gregory
Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 7:02, 20 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dziękuję i życzę wesołych Świąt! Smacznego jajeczka i mokrego Dyngusa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:49, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Mam już drugą Bete i jakość wykonania elementów silnikowych, ramy i zawieszenia nie odbiega od Ktma czy husqi ale plastiki to straszne gowno. Ludzie jezdza tymi betami po zawodach i nic sie nie dzieje z tymi motorami. Popatrz jak Maciej Loboz jezdzi na swoim moto, lekko pod nim nie ma. Swego czasu jezdzil na husce przez okolo 30h i strasznie narzekal na ten motor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 20:33, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Maciek uznaje tylko Bete. Teraz otwierają wspólnie z Hard Enduro salon Bety niedaleko góry Żar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 21:55, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Osobiście latam na becie ale, gadałem dzisiaj z kumplem który jest mega zapalony na jeżdżenie i zna się na rzeczy, miał ostatnimi czasy chyba 3 albo 4 bety po czym jakieś 2tyg temu kupił nówke EXC 300 TPI, powiedział mi tak: dopóki jeździsz na becie to tego nie jesteś w stanie zauważyć ale jak wsiądziesz na coś lepszego to już tak, miał oczywiście na myśli przesiadkę na KTM. Zdania są bardzo podzielone, jest to jedyna osoba którą JA, podkreślam, JA osobiście znam a która zrezygnowała z Bety na rzecz KTM, pewnie takich przypadków jest więcej. Moim zdaniem każdy ma swój styl jazdy, każdy motor ma plusy i minusy. Mnie tam na Becie lata się dobrze ale kto wie... nie jeździłem na nowym EXC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:49, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
no niestety jakość wykonania bety to nie tylko słabe plastiki ale również wycierające się golenie lag, przedwcześnie padające łożyska na wale (80mth znam dwa przypadki w modelach '18 ); motocykl świetnie prowadzący się z fajną charakterystyką silnika tylko ta jakość.... i niestety nadal dostęp do części
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Nie 22:49, 21 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:12, 22 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Nie słyszałem jeszcze przypadku o zacierających się łożyskach wał. U mnie w ekipie kilka osób się zraziło do tpi po tym jak się zatarły silniki. Jeden padł po 4h, drugi po około 40h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:12, 22 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Mam w ekipie dwóch chłopaków co latają Beta250 z 18roku, w obu przypadkach padło łozysko na wale. Jeden przy 80mth, drugi 150mth.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1papilion9
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 6:41, 23 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
HusqvarnaaFC350 napisał: | Mam w ekipie dwóch chłopaków co latają Beta250 z 18roku, w obu przypadkach padło łozysko na wale. Jeden przy 80mth, drugi 150mth. |
Jak dbali tak maja tez posiadam bete z 2018 i jestmu mnie ich troche i zadnych problemow z lozyskiem na wale nie bylo nigdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:05, 23 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
1papilion9 napisał: | HusqvarnaaFC350 napisał: | Mam w ekipie dwóch chłopaków co latają Beta250 z 18roku, w obu przypadkach padło łozysko na wale. Jeden przy 80mth, drugi 150mth. |
Jak dbali tak maja tez posiadam bete z 2018 i jestmu mnie ich troche i zadnych problemow z lozyskiem na wale nie bylo nigdy |
wiem jak dbali także na bank wada fabryczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|