Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 11:47, 18 Kwi 2019    Temat postu:

1. Moim zdaniem wg podanych wytycznych 250 będzie dużo przyjemniejsza dla Ciebie Smile

2. Zbiornik jest ok, chociaż raz przechylalem motor na lewą stronę żeby ciutke jeszcze poszło i jakoś dojechałem, niemniej jednak w enduro te paliwo zawsze się tam przeleje.

*rama połamana to już jak kto dba, miałem 3 bety i w żadnej nic nie złamałem

*o króćcu pierwsze słyszę

*jedyny słaby punkt to kabel od rozrusznika który idzie pod silnikiem, zdarzało się że ocierał o ramę i zrobiło się zwarcie

3. Tak, lagi miały problemy nie tyle że ciekły i trzeba zakładać mniejszej średnicy uszczelniacz a chodzi głównie o wycierajaca się anode w środku,

4. Ja jeżdżę z dozownikiem 87mth obecnie, tłok zmieniony wszystko git ale... Co zrobione ręcznie to ręcznie Very Happy

Beta ma jeszcze problemy z pękająca ramą, warto sprawdzić pod bakiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sorry Gregory




Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 13:20, 18 Kwi 2019    Temat postu:

@racesupport dziękuję bardzo za odpowiedź!

Zauważyłem, że model 19' jest "poprawiony" w stosunku do 16' tj:
1. Zawias przedni i tylny - ciekawe z jakim skutkiem.
2. Sprzęgło - klamka chodzi leciutko i nie widzę potrzeby żadnych modyfikacji.
3. Obręcze są już porządne (piasty nie zwróciłem uwagi).
4. Były modyfikacje silnika i ramy - ale to też trzeba by porównać w praktyce.

A jak jest z ogólną niezawodnością tj.:
- czy są jakieś usterki uniemożliwiające (w danej chwili) użytkowanie maszyny typu jakiś czujnik, sterownik czy akumulator (rozładowujący się w niezidentyfikowany sposób)?
- jak z rozruchem zimny / rozgrzany?
- wymiana oleju? co 15mth, (rzadziej, częściej)?
- czy padają świece? jak odkręcić (z boku płaskim czy od góry nasadowym)?
- no i czy występują jakieś typowe przypadłości?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 20:13, 18 Kwi 2019    Temat postu:

Sprzęgło w 18' też coś tam modyfikowali ale chodzi jak chodziło, chyba tak jak mówisz w 19' już poprawili, zawsze jest Midwest Mountain za 80usd ale powiem szczerze, że mnie jakoś nie przeszkadza, rączka przywyknie Smile

Zawias z roku na rok modyfikują, teraz niby ZF ale to to samo co Sachs chociaż ponoć amortyzatory są inne, szczególnie tył.

Obręcze w 18' mam Excel'e więc nie można się przyczepić, piasty też są ok, łożyska bez luzów, adaptery nie wytarte.

Co do niezawodności to osobiście nie przypominam sobie żadnej usterki a trochę tych bet u Nas jeździ (jeździło bo teraz mieszkam w Szwecji - tu ino KTM i ino Sherco). Mnie się nigdy nic nie przytrafiło, nie ma raczej opcji, żeby zjadło Ci akumulator. Rozruch tego motora to jest bajka, zawsze pali od strzała na zawołanie, zimny, ciepły, gorący, zmarznięty Very Happy

Słabszym niż w KTM punktem jest mocowanie pegów, chyba 2x widziałem wyrwane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sorry Gregory




Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 8:59, 19 Kwi 2019    Temat postu:

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Podsumowując największymi zaletami RR250/300 dla mnie (bo każdy patrzy na coś innego) są gabaryty (choć waga mogłaby być mniejsza), poręczność i ogólna niezawodność ale z drugiej strony mamy z kolei słabe wykonanie/jakość niektórych elementów wpływających na całościowy wizerunek.

Na koniec pozostaje tylko (i aż tylko) zdecydować się na zakup!Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 22:52, 19 Kwi 2019    Temat postu:

To ja podsumuje tak Very Happy Jeśli nie łoisz bety po zawodach i ostro w lesie jej nie traktujesz to będzie długo służyć Smile Jeśli jesteś zawodnikiem lepiej KTM/Husq, taka moja opinia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sorry Gregory




Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 7:02, 20 Kwi 2019    Temat postu:

Dziękuję i życzę wesołych Świąt! Smacznego jajeczka i mokrego Dyngusa!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:49, 21 Kwi 2019    Temat postu:

Mam już drugą Bete i jakość wykonania elementów silnikowych, ramy i zawieszenia nie odbiega od Ktma czy husqi ale plastiki to straszne gowno. Ludzie jezdza tymi betami po zawodach i nic sie nie dzieje z tymi motorami. Popatrz jak Maciej Loboz jezdzi na swoim moto, lekko pod nim nie ma. Swego czasu jezdzil na husce przez okolo 30h i strasznie narzekal na ten motor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 20:33, 21 Kwi 2019    Temat postu:

Maciek uznaje tylko Bete. Teraz otwierają wspólnie z Hard Enduro salon Bety niedaleko góry Żar Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Nie 21:55, 21 Kwi 2019    Temat postu:

Osobiście latam na becie ale, gadałem dzisiaj z kumplem który jest mega zapalony na jeżdżenie i zna się na rzeczy, miał ostatnimi czasy chyba 3 albo 4 bety po czym jakieś 2tyg temu kupił nówke EXC 300 TPI, powiedział mi tak: dopóki jeździsz na becie to tego nie jesteś w stanie zauważyć ale jak wsiądziesz na coś lepszego to już tak, miał oczywiście na myśli przesiadkę na KTM. Zdania są bardzo podzielone, jest to jedyna osoba którą JA, podkreślam, JA osobiście znam a która zrezygnowała z Bety na rzecz KTM, pewnie takich przypadków jest więcej. Moim zdaniem każdy ma swój styl jazdy, każdy motor ma plusy i minusy. Mnie tam na Becie lata się dobrze ale kto wie... nie jeździłem na nowym EXC Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:49, 21 Kwi 2019    Temat postu:

no niestety jakość wykonania bety to nie tylko słabe plastiki ale również wycierające się golenie lag, przedwcześnie padające łożyska na wale (80mth znam dwa przypadki w modelach '18 ); motocykl świetnie prowadzący się z fajną charakterystyką silnika tylko ta jakość.... i niestety nadal dostęp do części

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Nie 22:49, 21 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:12, 22 Kwi 2019    Temat postu:

Nie słyszałem jeszcze przypadku o zacierających się łożyskach wał. U mnie w ekipie kilka osób się zraziło do tpi po tym jak się zatarły silniki. Jeden padł po 4h, drugi po około 40h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:12, 22 Kwi 2019    Temat postu:

Mam w ekipie dwóch chłopaków co latają Beta250 z 18roku, w obu przypadkach padło łozysko na wale. Jeden przy 80mth, drugi 150mth.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 6:41, 23 Kwi 2019    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
Mam w ekipie dwóch chłopaków co latają Beta250 z 18roku, w obu przypadkach padło łozysko na wale. Jeden przy 80mth, drugi 150mth.


Jak dbali tak maja tez posiadam bete z 2018 i jestmu mnie ich troche i zadnych problemow z lozyskiem na wale nie bylo nigdy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:05, 23 Kwi 2019    Temat postu:

1papilion9 napisał:
HusqvarnaaFC350 napisał:
Mam w ekipie dwóch chłopaków co latają Beta250 z 18roku, w obu przypadkach padło łozysko na wale. Jeden przy 80mth, drugi 150mth.


Jak dbali tak maja tez posiadam bete z 2018 i jestmu mnie ich troche i zadnych problemow z lozyskiem na wale nie bylo nigdy


wiem jak dbali także na bank wada fabryczna Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:17, 23 Kwi 2019    Temat postu:

O łożyskach Kangury nawet filmik zrobili - https://www.youtube.com/watch?v=AJOE3I0Vc4M

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następny
Strona 25 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin