|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 21:14, 21 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
w przełączniku nie, za lampą powinien być w instalacji wpięty oraz 4 luźne kable do podłączenia kierunków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:14, 26 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Witam przymierzam się do kupna enduro. Prędzej miałem exc 450 z 2004 r chciałbym teraz jakieś 2T i znalazłem parę egzemplarzy które chciałbym obejrzeć w śród nich jest beta 300r z 2013r czy możecie coś powiedzieć o tym roczniku. Czytałem cały post w tym dziale ale tu większość pisze o nowych motorach roczniki 17 i 18. Podkreślam że będę jeździł amatorsko raczej żadnych zawodów ma być to sprzęt który pozwoli mi się oderwać od codziennej monotonii i w weekendowe wypady pozwoli mi się sponiewierać 🤣 Czy owa marka nie przysporzy kłopotów w serwisowaniu czyli dostępność części. Czy może lepszy będzie ktm do którego części będzie można niedługo kupować w biedronce XD posiadam troszkę zdolności manualnych i motor serwisuje sam niekiedy z pomocą forumowych kumpli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:55, 26 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Na codzien serwisuje glownie ktmy i yamahy ale bety sie wystrzegam glownie z powodu kiepskiego dostepu do czesci. Na podstawowe czesci silnimowe ( elementy glowicy do popularnego modelu ) trzeba czekac po lilka tygodni. Czesci zawieszeniowe trudno dostepne a jak juz to czesto w duzych zestawach ( w ktmie praktycznie kazdy element dostepny osobno ) wiec jak chodzi o eksploatacje to daleeeeko becie do ktma. Jak jezdzisz amatorsko to wlasciwosci jezdne kazdego emduro beda ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:46, 26 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
To fakt strona ktm i dostępność części jest super może części niektóre wychodzą drogo ale jest ta świadomość że przynajmniej są dostępne i nie trzeba kombinować. Ale mam budrzed ok 13-14 tys w tej cenie ciężko wyrwać coś z mniej więcej z 2009r mieszkam w Gorzowie wlkp(poszukiwania głównie olx) większość sprzętu to woj. Śląskie i ok 400km w jedną stronę.
Tak że wielkie ryzyko że zrobię sobie tylko wycieczkę Badz kupię po prostu sprzęt nie do końca zgodny z opisem aukcji (jak wiadomo większość jest po remoncie. Jak nie wszystkie) ktm się ceni. Reasumując kupił bym sprzęt który wytrzymał by ten sezon w zimę mogę remontować to nie problem. Może na forum jest ktoś kto z ręką na sercu sprzeda moto i powie jak serwisował motor zamierzam dokonać zakupu pod koniec lutego wtedy będę miał ta kwotę o której wcześniej wspnialem. Ogólnie dziekije za zainteresowanie tematem 😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:05, 26 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Akurat tez jak chodzi o cene to czesci do bety niektore sa dosc tanie ale wiele jest znacznie drozszych niz w ktm. Np dzwigienki zaworowe do 4t kosztuja 2x tyle co w ktm. Niestwty cena ktma nie bierze sie z nikad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Pon 21:24, 27 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | Akurat tez jak chodzi o cene to czesci do bety niektore sa dosc tanie ale wiele jest znacznie drozszych niz w ktm. Np dzwigienki zaworowe do 4t kosztuja 2x tyle co w ktm. Niestwty cena ktma nie bierze sie z nikad |
To bardzo dziwne bo tak patrze i dzwigienka kosztuje mniej jak do katełema (tak na prędkości porównałem ceny) daj więcej szczegółów to dokładnie sprawdzę a tu dwa razy więcej skąd te ceny to samo zawieszenie dostępny każdy element OSOBNO więc zjedz snikersa i nie pier powiedz jaki element konkretnie cię interesuje też spawdzę
Nie wiem jak z częściami do 4t bo nikt u nas nie upala ale z częściami do 2t nie ma najmniejszego problemu w Polsce jest 8 oficjalnych dilerów Bety ile jest dilerów Ktm ?
Co do samej bety 13r praktycznie nic się nie zmieniło aż do 18r podstawowe żeczy kupisz u Olka napędy,tłoki ,łożyska ,korby tarcze,klocki itp reszta dostępna u dilera u nas max 2 dni
U nas w ekipie jeżdzi 12 sztuk i nikt nie narzeka i jak by nie patrzeć to w tej cenie co piszesz masz młodsze moto o 4 lata(a to sporo i jest szansa że będzie mniej zmęczone) mało tego masz działający rozrusznik co Ktm-owi nie udało się zrobić musieli skopiować z Bety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:12, 28 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
beta xtrainer sruba regulacji odbicia - jaka cena i dostepnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:03, 28 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Wieczór.
Może z częściami do 2T jest OK ale ja np zamowilem pierścienie do 4T i po 3-ch tygodniach nie potrafiono mi nawet powiedzieć kiedy będą ( rzekomo brak w fabryce). Zamowilem we Włoszech i po 5 dniach przyszły. Mimo 27 jurków za kuriera i tak taniej. Uszczelki i jakieś duperele w Myślenicach mają, nic nie można zarzucić. Może trafilem w zły moment, może ktoś dal ciała nie wnikam. Kat tu jest chyba jednak górą a lokalny (lubelski) dealer bardzo profesjonalny i na prawdę super zaopatrzony nawet w najdrobniejsze duperele. Niemniej, na razie nie zmieniamy koloru, kumpla austriacka nowka 450 prowadzi się mniej precyzyjnie a zawiasy WP oceniam, jako amator, nie lepsze od Sachsa (oba w serii)
Inny kolega przesiadł się z 530 na beciaka 250 2T. Mówi, że dobra decyzja to była. Zadowolony ze nie wziął 300. Faktycznie fajnie to jeździ, może wolniejsza i mniej precyzyjna reakcja na otwarcie niż we wtyskowej 350rr ale w okolicznych wąwozach bardzo przyjemnie ogarnialna.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rrolek dnia Wto 20:06, 28 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Wto 21:18, 28 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | beta xtrainer sruba regulacji odbicia - jaka cena i dostepnosc |
C24240460-000 Niecałe dwa ojro do tego Osobno możesz kupić drogą podkładkę C19430070-000 3,75euro
Z tego co widzę to na górze lag są korki tez do kupienia osobno ale nie sądzę żeby ktos to zepsuł jeden kosztuje 036340170-000 66e a drugi 036340220-000 56e
Co do oczekiwania transporty do polski z częściami są co 2 tyg ale dla światowej klasy mechanika w 21 wieku i sprawie prawie tak istotnej jak przeszczep nerki przed weekendem nie będzie chyba problemu kupienia części bezpośrednio Włoch paczka idzie około 5 dni przy zakupach powyżej 500e wysyłka gratis. Mało tego dla osoby komunikatywnej jako stały klient spore rabaty ja np kupiłem lub wysępiłem cylinder do 300 za 220ojro
I dobrze że napisałeś że w Ktmie PRAWIE każdy element dostępny osobno bo bym zapytał o wirnik i jego dostępność do rozrusznika 300 (wiadome które roczniki) który jak jak wszyscy wiedzą palił się zaraz za linią produkcyjną.Prawie robi różnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:25, 28 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
nie spotkałem spalonego wirnika jeszcze, a nie sprecyzowałem - sorki, chodziło mi o srube amortyzatora tylnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Śro 0:33, 29 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Gruppo-forchetta 036330240-000 186.35 €
kompresja 036330200-000 164.67 €
Nie wiem czy dobrze patrze w ktmie dolna śruba dostępna tylko ze sztycą w komplecie?
Serio nie wiesz gdzie upala styk miedzy uzwojeniem a komutatorem
zresztą jaka jest teoria ze te rozruszniki nie działają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:32, 29 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
dokładnie - cały element z dolnym korpusem, w ktmie masz osobno sama srubke - w komplecie z oringami sprezynka i kulkami zeby "klikało " w becie ta srubka jest z plasteliny zrobiona, ukręcic bardzo łatwo, w ktmie tez to pada ale główne dlatego że nikt tym nie kręci za czesto i koroduje. ale wymiana srubki 6X tansza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yaszczy
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:50, 03 Mar 2020 Temat postu: Beta 200RR |
|
|
Czy ktoś orientuje się jaki rząd wielkości rabaty można wynegocjować na nowe bety u dealera? Chodzi mi o Betę 200RR. Cena wyjściowa 37500. Ktoś kupował i negocjował?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Śro 21:16, 04 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak 200 ale na pewno jest coś urwania jak by nie patrzeć to zostawiasz troszku kasy jaki region polski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yaszczy
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:50, 05 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
thomas-74-74 napisał: | Nie wiem jak 200 ale na pewno jest coś urwania jak by nie patrzeć to zostawiasz troszku kasy jaki region polski? |
woj. lubelskie czyli np. dealer z Rzeszowa
Pytanie o rabaty jest tak naprawdę ogólne bo myślę że dealerzy KTM, Huski czy Sherco pracują na podobnych marżach. Dlatego jak ktoś kupował nowy motocykl to może posiadać jakąkolwiek wiedzę.
Więc może należało by zadać pytanie czy ktokolwiek kto kupował nowy motocykl enduro w Polsce negocjował jakiś rabat? Jak tak to jaki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yaszczy dnia Czw 16:55, 05 Mar 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|