|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:16, 05 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
pytanie na forum o rabat to nieporozumienie - chcesz kupic to dzwon i sie dogaduj, to że ktos dostał jakiś % t nie znacyz że ty dostaniesz, rynek sie cały czas zmienia, czasem jest "nadmiar" motocykli, czasem zwłascza jak wchodza nowe modele bywa niedobór motocykli i nikt nie chce schodzić z ceny bo i tak te motocykle schodzą, pod koniec roku jak zaraz wchodza nowe modele, zwykle mozna cos lepiej utargowac na model tegoroczny. nie wiem jak przy becie ale w ktmie sa czasem dodatkowe zniżki i tez łatwiej wyrwać cos taniej. ale to sie zmienia z dnia na dzień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Czw 20:21, 05 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał henio tel w łapę i dzwoń ,tak naprawdę raczej nikt nie powie ci jakie dostał rabaty bo takie sprawy zostawia się dla siebie i cena zawsze jest do negocjacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:54, 13 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Pany takie pytanie odnośnie Bety RR300 2018. Chodzą wieści po necie że modele 2017, 2018 miały wadliwe uszczelniacze i łożyska wału. Na ile w tym prawdy? Kumpel kupił model 2018 i kminimy czy jeździć obserwować, czy profilaktycznie już działać. Motocykl ma 30godzin przebiegu. Interesuję mnie głownie zdanie posiadaczy tych modeli, którzy potwierdzą lub obalą tę teorię. Wiem że kilka stron wcześniej był temat o tym, ciekawi mnie aktualna sytuacja.pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 14:55, 13 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Pią 20:32, 13 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ja mogę potwierdzić w 1 szt wysrał się koszyczek łożyska (17r)przelot okolice 180mth bez strat.Reszta profilaktycznie zmieniła przy pierwszym tłoku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Pią 15:50, 27 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś dojście do plastików do bety rr 450 2009? Albo może ktoś dopasowywał plastiki z nowszych sztuk? W ASO chcą 800zl ponad, w Hiszpanii znalazłem za 700 z wysyłka do polski, ale to wciąż dużo..!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 16:09, 26 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie macie doświadczenia z Betą 350, rocznik około 18? Chodzi mi po głowie zmiana mojej 450 na coś co trochę mniej poniewiera. Pierwsza myśl to KTM albo Huśka (od modelu 2017)ale ostatnio rzuciła mi się w oczy Beta 350, wiadomo, kasa dużo niższa niż pozostałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:47, 26 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak MY2018 ale mam MY2015 od 5 lat. 510 mth na budziku, ciagle 1-szy tłok, drugie pierścienie (plus przegląd, korekty, glowicy) po 280 mth. Potem wymieniony kosz sprzęgła, ostatnio rozrusznik. Wymienione też w ciagu ostatniego roku lozyska walka balansera i wolne kolo. Tarcze hebli się kończą, palstlki połamane, właśnie zakładam 3-ci akumulator. Ciągle jedzie to zajebiscie ale nie lubi powolnego prykania. Czasami brakuje tzw "dolu". Ale, jak piszą hamerykanie to 3-sów, trzeba trochę jak w 2T robić sprzęgłem. Widelec w serii imo nie o gorszy od WP ale trudniej go podobno poprawiać. Tyl bardzo OK, czuly i z dobra progresją. Poręcznosc jak becie 250 2T, silnik odpowiada szybciej niż w 2T na gaźniku. Per saldo można lubić lub nienawidzić. U mnie zostaje bo zwaitakty mi nie podchodzą a póki co na lepszym 4T nie jeździłem.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mainz
Dołączył: 02 Gru 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:33, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 17:15, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
mainz napisał: | Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
Zależy w jakim roczniku.
Od 2020 jest diametralna różnica jeżeli chodzi o zawieszenie. Dwa inne światy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mainz
Dołączył: 02 Gru 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:47, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | mainz napisał: | Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
Zależy w jakim roczniku.
Od 2020 jest diametralna różnica jeżeli chodzi o zawieszenie. Dwa inne światy. |
Właśnie o tym roczniku myślałem. Przymierzam się do zakupu , wstępnie myślałem o Becie albo Sherco. Z przodu mają chyba podobne zawieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 22:07, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
mainz napisał: | Kajtek DBL napisał: | mainz napisał: | Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
Zależy w jakim roczniku.
Od 2020 jest diametralna różnica jeżeli chodzi o zawieszenie. Dwa inne światy. |
Właśnie o tym roczniku myślałem. Przymierzam się do zakupu , wstępnie myślałem o Becie albo Sherco. Z przodu mają chyba podobne zawieszenie. |
Tak, jest KYB w obu przypadkach, jedynie każda z tych marek chwali się swoim unikalnym setingiem robionym specjalnie dla nich Papier wszystko przyjmie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi80
Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 41
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:58, 10 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Wszytko zależy jak zaawansowany kierowca jesteś i jakie masz oczekiwania.
Mialem RR z 18 na zwykłym sashu,
Teraz Racing z 20 na kayabie.
Przy leśnym endurzeniu różnic nie bardzo czuć.
Generalnie im szybciej atakujesz trudny teren tym bardziej doceniasz kayabe.
Wiec jeśli masz aspiracje na zawody i rozwój umiejętności to kayaba-mega duże możliwości rozbudowy zawieszania i świetna znajomość polskich tunerów.
Wielu zawodnikow z czołówki na takim jeździ więc o czymś to świadczy.
Do jazdy bez cisnienia brałbym zwykłąRke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mainz
Dołączył: 02 Gru 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:35, 17 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Wiem, że temat cen części bety już był tu poruszany , ale dziś sprawdziłem kilka elementów OEM i doznałem szoku! Tłok do 350 4t - 1750 zł (!) korba - 2050 zł (!) w porównaniu z cenami kata tej samej pojemności i tego samego rocznika niektóre części są 70% droższe sic! skąd wychodzą ąż tak duże różnice?
Zastanawiałem się nad zakupem bety , ale teraz mo entuzjazm do tej marki mocno osłabł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 21:58, 17 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Bo to ceny oryginałów z naklejką Bety, zamienniki dostępne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:19, 17 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
oryginał - przynajmniej do ktma, to wyraźnie wyzsza jakość niz zamienniki, wiec warto stosowac - i ceny sa znośne
elementy rozrżadu do bety niestety nie sa dostepne z zamiennika a też cenowo odlatują troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|