|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 11:42, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
U siebie też zauważyłem małą nieszczelność tłumik-dyfuzor,parę kropek oleju na silniku,amorze.Muszę też na to zerknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaTaM
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:33, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a co powiecie na temat zalecanej mieszanki 1-80 przez beta ?? ... mam dozownika ale go nie stosuje i leje 1-50 ... jestem początkujący więc nie pałuje maszyny ... ale nie jestem do końca pewny czy nie za dużo leje oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:36, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja w swojej mam zalecane zgodnie z serwisówką lać 1:60, ale leję 1:50 i przy naprawdę ostrej jeździe nawet nie mam osmolonego wydechu co świadczy o tym, że silnik spala cały olej.
To zależy od stylu jazdy, jeśli jeździsz zazwyczaj na niskich obrotach i nie piłujesz motocykla to i 1:80 będzie dobrą mieszanką, ale gdy już lubisz odwinąć to lepiej zostań przy 1:50. U mnie motocykl od nowości lata na 1:50 i przy 50 mth, nic poważnego się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaTaM
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:52, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
powiedzcie czy to normalne ze przelewa mi czasem paliwo z gaznika....cieknie przewodem.... moze być ze po przewrotce wywala nadmiar paliwa ?... nawet jak zgaszony silnik to jeszcze przez chwile cos tam kapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 11:28, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Taki urok gaźnika, że po przewrotce wylewa paliwo przelewem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:19, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
a tak z ciekawosci - pytanie do osób które serwisowały jakis czas swoje bety
jak wychodzą ceny czesci takich jak tłok, korba uszczelki, od ręki czy trzeba czekac na zamówienie ? i jak mniej wiecej cenowo oryginał wypada ? czy na zamiennikach latacie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 18:34, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | a tak z ciekawosci - pytanie do osób które serwisowały jakis czas swoje bety
jak wychodzą ceny czesci takich jak tłok, korba uszczelki, od ręki czy trzeba czekac na zamówienie ? i jak mniej wiecej cenowo oryginał wypada ? czy na zamiennikach latacie ? |
tłok w 300 jest ten sam co w EXC 300 dokładnie taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
uszczelki 110zł góra silnika potrzebna do wymiany oryginał, nie wiem jak korba. Większość rzeczy dostępne od ręki szczególnie motopalic salon w czechach, ceny zazwyczaj tańsze jak w ktm ale zdarzają się i droższe, chociaż tutaj dużo też dają rabaty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:37, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Przymierzam się do kupna Bety 250/300 rr z lat 2014+. Chciałbym kupić max 3 letnie moto najlepiej po zawodniku lub nówke.
Chcę zaczerpnać opini czy wiecie coś o zmianach w tych latach? Były tam zawiechy Marzochi i Sachs w przednich lagach, jakieś zmiany w silnikach w roku 17'? Czym się różni wresja racing poza kolorem lag i dodatkami typu podnóżki, zębatka itp. Jak robią te zawiechy waszym zdaniem?
Na ten moment Beta jest 10 tyś tańsza od exc 17, jak dla mnie na minus wibracje w zasadzie tylko (choć chyba i tak mniejsze niż w exc <16') na plus zawiecha, charakterystyka zupełnie inna obu moto- dla mnie każdym się jeździ dobrze kwestia wyczucia.
Wszystkie szczegóły mile widziane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Czw 22:42, 15 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:47, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
wersja factory nie ma dozownika oleju, zwykła ma dozownik, no i głowna róznica to w zawieszeniu. zwykła wersja ma bardziej miekki zawias pod amatora - wiecej wybacza, lepiej tłumi kazda dziure. z kolei factory lepszy jest dla kogos kto ogarnia temat i jeździ dynamiczniej - zawodnicy wola własnie sztywniejsze zawiasy które i tak podczas szybkiej dynamicznej jexdzie pracuja w całym zakresie.
co do charakterystyk - wystarczy w ktmie pokrecic jedna srubka ( od zaworu wydechowego) i drastycznie mozna ta charakterystyke zmienić... wiec nie bardzo jest jak to oceniać bo jakiejs małej jeździe testowej bo opcji regulacji jest nieskonczenie wiele i mozna poprawic dół, a mozna go znacznie pogorszyc. exc ma wałek balansujacy co jest sporym plusem dla zmniejszenia wibracji
tyle moge pomóc dodam że ktm silnikowo jest bardzo udany fajnie to jexdzi i jest żywotne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:49, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A to nie jest tak przypadkiem, że ta bogatsza wesja racing ma zawias dwukomorowy a zwykła ma jednokomorówke, bo takie opinie mi się przewinęły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:06, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
No tak sachs w zwyklym to jednokomotowka czerwony marcoch to 2komory chyba ze odwrotnie firmy siedza ale na pewno factory wersja ma 2 komory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 9:24, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Nie, obie firmy to sachs od modelu 2016. 14 i 15' miały Sachs jednokomorówkę i w racing Marcoka 2 komorówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:30, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
dzięki racesupport, cenne info.
jak wypada Sachs 2 komorowy względem Marzocha 2 w starszych betach przed 16' Jest sens dopłacać do nowej i brać 2 komorowy Sachs?
Model od 16' różni się czymś poza zawiechą przednią od starszych?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Pią 17:31, 16 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:54, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zrób tak, że kup sobie zwykłą wersje i kup amor dwukomorowy Kayaba i wyślij na setting. Pasuję do bety bez żadnych modyfikacji. Te w/w dwukomorówki są słabe.
picolo napisał: | dzięki racesupport, cenne info.
jak wypada Sachs 2 komorowy względem Marzocha 2 w starszych betach przed 16' Jest sens dopłacać do nowej i brać 2 komorowy Sachs?
Model od 16' różni się czymś poza zawiechą przednią od starszych? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:51, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
tez jestem zdania ze dobry zawias to taki dograny pod siebie fabrycznie to są mocno uśrednione ustawienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|