Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:52, 23 Cze 2017    Temat postu:

Mnie zastanawia jakimś cudem ludziom nie starcza paliwa na cc i muszą dolewac w trakcie wyścigu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:30, 23 Cze 2017    Temat postu:

Modele ktm 2017 mają za bogato ustawioną mieszankę. W husqach 2017 jest problem z powietrzem, airbox jest za bardzo szczelny, jedyne rozwiązanie to zrobić kilka dodatkowych otworów. W ktm jest zestaw dysz do 2017 żeby ustawić uboższą mieszankę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:35, 23 Cze 2017    Temat postu:

Niektórzy leją specjalnie paliwa na kawałek trasy, zawsze to mniej bagażu trzeba ciągnąć, tankowanie traktują jako odpoczynek by potem móc lepiej lecieć. Różne są podejścia do tematu. Osobiście widziałem nawet tankującego 4t (450-500) na trasie która spokojnie objeżdzały 2t bez zjazdu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:43, 23 Cze 2017    Temat postu:

rams napisał:
Modele ktm 2017 mają za bogato ustawioną mieszankę. W husqach 2017 jest problem z powietrzem, airbox jest za bardzo szczelny, jedyne rozwiązanie to zrobić kilka dodatkowych otworów. W ktm jest zestaw dysz do 2017 żeby ustawić uboższą mieszankę.


faktycznie modele 2017 (szczególnie 300) mają lekko chybione sugerowane ustawienia szczególnie wolnych obrotów, zestaw alternatywny iglic i dysz ma też i huska w ofercie; dość fajnie moto na tym działa ale w sumie i na podstawowym zestawie osiąga się podobny efekt wystarczy dokupić dysze wolnych, co do zbyt szczelnego airboxu nie zwróciłem uwagi;
modelem '17 na zbiorniku robię mniej więcej tyle samo co robiłem modelem '16 a zbiornik w '17 jest chyba o 1l mniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:43, 23 Cze 2017    Temat postu:

Sporo na ten temat jest w necie.

https://www.youtube.com/watch?v=2kmZRllXyvY

te300 napisał:
rams napisał:
Modele ktm 2017 mają za bogato ustawioną mieszankę. W husqach 2017 jest problem z powietrzem, airbox jest za bardzo szczelny, jedyne rozwiązanie to zrobić kilka dodatkowych otworów. W ktm jest zestaw dysz do 2017 żeby ustawić uboższą mieszankę.


faktycznie modele 2017 (szczególnie 300) mają lekko chybione sugerowane ustawienia szczególnie wolnych obrotów, zestaw alternatywny iglic i dysz ma też i huska w ofercie; dość fajnie moto na tym działa ale w sumie i na podstawowym zestawie osiąga się podobny efekt wystarczy dokupić dysze wolnych, co do zbyt szczelnego airboxu nie zwróciłem uwagi;
modelem '17 na zbiorniku robię mniej więcej tyle samo co robiłem modelem '16 a zbiornik w '17 jest chyba o 1l mniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:23, 23 Cze 2017    Temat postu:

ja być może ze względu na wysokość n.p.m gdzie najczęściej jeżdżę nie specjalnie zauważam braki w dopływie powietrza w moim moto,
w 4t nie brakuje powietrza czy może aż tyle nie potrzebują?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 9:37, 02 Lip 2017    Temat postu:

Ktoś ma jakies info na temat tych Bet ?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Nie 9:38, 02 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 9:43, 02 Lip 2017    Temat postu:

O sprzętach Ci nic nie powiem, ale CubaMoto z Gniezna cieszy się bardzo dobrą opinią. Byłem u niego, normalny koleś. Gadałem z kumplem do którego przyprowadził kilka moto i wychodzi, że chłamu nie sprowadza, więc warto obejżeć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 10:35, 02 Lip 2017    Temat postu:

Tą BETE z Gniezna widziałem jak 2 tygodnie temu kupowałem dla siebie SHERCO. Wtedy jeszcze nie była nigdzie wystawiona, a widziałem ją u mechanika który ma warsztat zaraz obok komisu. Betą jeździł jeden z właścicieli komisu i mechanik mówił, że cały czas do niego przyjeżdża bo coś mu w niej nie pasuje: to ustawienie zawieszenia, to przełożenia, a to opony, sposób oddawania mocy itp. Widzę, że ostatecznie trafiła na sprzedaż. Nie oglądałem jej pod kątem stanu, więc więcej nie powiem.
Ogólnie chłopaki z CUBA MOTO są normalni. Sprzęty mają dość dobre i zawsze da się z nimi dogadać. Mam do nich około 100km, więc w razie potrzeby mogę się do nich przejechać i obejrzeć czy warto po nią jechać z drugiego końca polski. Już kilka sprzętów od nich jeździ u nas i w sumie mogę ich polecić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 11:33, 02 Lip 2017    Temat postu:

ewertas napisał:
Tą BETE z Gniezna widziałem jak 2 tygodnie temu kupowałem dla siebie SHERCO. Wtedy jeszcze nie była nigdzie wystawiona, a widziałem ją u mechanika który ma warsztat zaraz obok komisu. Betą jeździł jeden z właścicieli komisu i mechanik mówił, że cały czas do niego przyjeżdża bo coś mu w niej nie pasuje: to ustawienie zawieszenia, to przełożenia, a to opony, sposób oddawania mocy itp. Widzę, że ostatecznie trafiła na sprzedaż. Nie oglądałem jej pod kątem stanu, więc więcej nie powiem.
Ogólnie chłopaki z CUBA MOTO są normalni. Sprzęty mają dość dobre i zawsze da się z nimi dogadać. Mam do nich około 100km, więc w razie potrzeby mogę się do nich przejechać i obejrzeć czy warto po nią jechać z drugiego końca polski. Już kilka sprzętów od nich jeździ u nas i w sumie mogę ich polecić.


Hmm, to co wypisałeś to normalne rzeczy które trzeba ustawiać pod własne preferencję. Właśnie kolega chciałby oblukać tą bete ale mamy ponad 250km w jedną strone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 14:08, 02 Lip 2017    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
ewertas napisał:
Tą BETE z Gniezna widziałem jak 2 tygodnie temu kupowałem dla siebie SHERCO. Wtedy jeszcze nie była nigdzie wystawiona, a widziałem ją u mechanika który ma warsztat zaraz obok komisu. Betą jeździł jeden z właścicieli komisu i mechanik mówił, że cały czas do niego przyjeżdża bo coś mu w niej nie pasuje: to ustawienie zawieszenia, to przełożenia, a to opony, sposób oddawania mocy itp. Widzę, że ostatecznie trafiła na sprzedaż. Nie oglądałem jej pod kątem stanu, więc więcej nie powiem.
Ogólnie chłopaki z CUBA MOTO są normalni. Sprzęty mają dość dobre i zawsze da się z nimi dogadać. Mam do nich około 100km, więc w razie potrzeby mogę się do nich przejechać i obejrzeć czy warto po nią jechać z drugiego końca polski. Już kilka sprzętów od nich jeździ u nas i w sumie mogę ich polecić.


Hmm, to co wypisałeś to normalne rzeczy które trzeba ustawiać pod własne preferencję. Właśnie kolega chciałby oblukać tą bete ale mamy ponad 250km w jedną strone.


Za około tydzień będę u siebie w Gnieźnie, więc jakbyś chciał przekimać, albo pożyczyć przyczepkę, to daj znać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 15:13, 02 Lip 2017    Temat postu:

Spoko żołf. Pomyślimy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:42, 20 Lip 2017    Temat postu:

Panowie do czego jest ta śruba? po serwisie wydaje mi sie ze dużo mocniej ją wkręcili a nie mam pojęcia dlaczego? Pacjent to Beta Xtrainer 300 2t

[link widoczny dla zalogowanych]

będę wdzięczny za pomoc bo jutro w trase a nie chciałbym stanąć gdzieś w lesie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KaTaM dnia Czw 17:47, 20 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:48, 20 Lip 2017    Temat postu:

"ta śruba" podobnie jak w ktm jest do regulacji otwarcia zaworu wydechowego

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Czw 17:50, 20 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:56, 20 Lip 2017    Temat postu:

a wiadomo jak ma być ustawiona?? byłą wykręcona teraz jest wkręcona??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 6 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin