|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:10, 01 Mar 2017 Temat postu: Forum Bety |
|
|
JAKO, ŻE TEMATY BETY ROBIĄ SIE CORAZ CZĘSCIEJ PODKLEJAM TEMAT W KTÓRYM INFO BEDĄ POSWIĘCONE TYLKO BECIE
Cześć.
Chciałbym zachęcić wszystkich do rejestracji na nowym forum. Nie jestem żadnym zagorzałym fanem Bety, ani żadnego innego motocykla, nie jestem również założycielem tego forum, ani nawet nie mam żadnych korzyści z promocji. Robię to dla wszystkich, którzy być może kiedyś będą potrzebowali pomocy kolegów z większym doświadczeniem.
Póki co jest straszna bieda tam, ale wspólnymi siłami można zbudować konkretną wiedzę na temat tej marki tak jak i tutaj o KTM-ie. W ostatnim czasie rośnie zainteresowanie na tą markę motocykli co może spowodować, że coraz więcej osób będzie potrzebowało pomocy na przykład przy garażowej naprawie swojego sprzętu.
Zachęcam gorąco i pozdrawiam.
http://www.betaracing.fora.pl/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 6:52, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja jestem założycielem fajnie że ktoś zauważył to forum, ciężko się z tym przebić ale może warto by było znowu nad tym posiedzieć i trochę popisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Sob 7:58, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Ja jestem założycielem fajnie że ktoś zauważył to forum, ciężko się z tym przebić ale może warto by było znowu nad tym posiedzieć i trochę popisać |
Najpierw sprzedaj XC
Swoją drogą dobry pomysł, zarejestrowałem się, mam nadzieję że dosiąde Bety kiedyś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DjLeonn dnia Sob 8:00, 22 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:29, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
też kupię kiedyś z ciekawości; ale póki co lipa, np. sprzęgło kompletne do ktm 300 kupowałem za 560zł znajoma płaciła do bety 800zł - a to już drugie sprzęgło w miesiącu choć przypuszczam, że to jej wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 19:22, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No cóż, wszystko zależne od tego jak i gdzie się jeździ, im wyższy poziom tym wyższe koszta, no chyba że ktoś nie wie że trzeba olej zmieniać i dbać o motor nawet podczas jazdy. Każdy motor czy to huska ktm czy becia ma jakieś mocne i słabsze strony, miałem oba i akurat uważam, że beta to motor idealny, w ktmie denerwuje mnie, że przygasa mi silnik jadąc w dół, ciężko znaleźć luz, nisko jest dyfuzor i takie tam, becia była dla mnie ideałem a sprzęgło wymieniałem w niej raz i to były same tarcze, koszt 400zł, przekładki na pewno dużo tańsze więc 800zł to nie wiem za co płaciła
Generalnie Beta widać jaki prezentuje poziom Dzisiaj na drapaku koledzy z którymi latam z Wisły są w czołówce, mam nadzieję, że jutro jednemu z nich uda się stanąć na podium z tego nieszczęsnego 4 miejsca hehe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Sob 19:24, 22 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
L00rD
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Śro 11:51, 26 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja jestem bardzo zadowolony z przesiadki na Betę Polecam, każdemu sie przejechać i ocenić samemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 8:19, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
L00rD a jakie jest twoje odczucie w porównaniu do husqvarny 250? Chcę kupić nowe moto i zastanawiam się nad husqvarną 250 a Betą 250 lub 300 rr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szkop
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 8:29, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Pany a czym oprócz przedniego zawieszenia różni się Beta rr 300 Racing od zwykłej? Opłaca się dołożyć te parę groszy do Racing? czy lepiej przeznaczyć te pieniądze na np. osłony chłodnic, dyfuzora, tubliss itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 10:55, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Szkop napisał: | Pany a czym oprócz przedniego zawieszenia różni się Beta rr 300 Racing od zwykłej? Opłaca się dołożyć te parę groszy do Racing? czy lepiej przeznaczyć te pieniądze na np. osłony chłodnic, dyfuzora, tubliss itp. |
Nie jechałem ani jednym ani drugim, więc ostrzegam, że powtarzam opinie przeczytane w internecie, ale pokrywające się.
Racing ma dołożonych kilka gadżetów nie mających wpływu na jazdę typu anodowane korki wlewu oleju, listki, szybkowyciągajkę przedniej ośki, inne felgi z naklejkami mocy, inne plastiki, brak wtrysku oleju
Jedno czym zasadniczo się różnią to przednie zawieszenie. Wg internetowej opinii wersja racing z zawieszeniem marzzochi jest lepsza dla osób które są szybkie, często jeżdżą zawody, a widelec trzeba ustawić pod zawodnika. Wersja z sachsem jest lepsza dla amatora do weekendowych polatanek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:37, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
marzzochi było w starszych racingach, teraz jest dwukomorowy sachs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 13:47, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | marzzochi było w starszych racingach, teraz jest dwukomorowy sachs |
Faktycznie, ale jest czerwony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:42, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a jak to jest z tymi fabrycznmi sprzegłami, jest ktos kto jezdzi na seryjnej pompie i powie ze da sie tego uzywac w hard enduro ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szkop
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 18:32, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a co się dzieje ze sprzęgłem? Kiepska pompa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:09, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Pompa jest ta sama co w ktmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|