|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:48, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
orientuje się ktoś czy w tym modelu są zmienne mapy zapłonu ??
( EC 300 Six days 2010 rok )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:31, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
http://youtu.be/FJOb9Mvcbvo?t=29s
Są zmienne mapy, przełącznik powinien być przy kierownicy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:48, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
wielkie dzieki za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Nie 3:27, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Kumpel z którym zawsze latam ma ec 300 R z 2012r, tą z wydechem FMF(chyba każdy ma, ale nie dam sobie ręki uciąć) w porównaniu do mojego exc 300 wydaje się lżejszy(był bez rozruchałki, więc to może też zrobiło różnice) i bardziej poręczny, ale nie jeździłem na nim długo. Wcześniej jeździł na exc-f 250 '10 i mówi, że niebo a ziemia na korzyść GG. Ma zmienne mapy zapłonu, ale są dziwnie zamontowane, bo na wężu od chłodnicy(???).
Ogólnie bardzo sobie chwali i mówi, że następnego też weźmie GG i nic innego. Problemów z nim nie miał jeszcze, a jeździ całkiem sporo jak na warunki amatorskie( średnio 3 razy w tygodniu). Warto wspomnieć też ile spala, bo to jest bajka w porównaniu do reszty 2t w ekipie. Średnio 2-3 litry mniej od exc nieważne czy '09 czy '14. Tylko nie wiem, czy to wina jego wagi( ok.67 kg ) czy oszczędnego silnika.
Ogólnie gg moim zdaniem na plus, części trochę gorzej dostępne ale nie są na pewno towarem egzotycznym. Jedyne do czego się można przyczepić to wygląd takich detali jak przełączniki, śruby(nie wyglądają zbyt solidnie) itp. które w katmanach stoją na o wiele wyższym poziomie, ale ich wytrzymałość jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:39, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
z tego co doczytałem to ta wersja właśnie nie ma rozrusznika także może stąd pare kg mniej a co do przełącznika map to na pewno jest na kierownicy więc spoko :d z dodatków to tak jak koledzy wcześniej pisali bedzię płyta pod silnik,wzmocnione chłodnice+wiatrak, wydech fmf, kierownica renthal,zebatki superprox, tarcze galfer i co najważniejsze amortyzator Ohlinsa wydaje mi sie ze wersja dosyć bogata także biorę tego Gasa
ps. wrzucę fotki jak do mnie dotrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:09, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ohlins w sixdays był od 2011, 2010 ma tylny amor sachs
a tak to wyglada :
[link widoczny dla zalogowanych] chyba jest tylko kierownica renthal, osłony chłodnic i tracze galfer
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Nie 11:10, 28 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:28, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
kupuj tego gg, będziemy mieli dodatkowe opinie, biorąc pod uwagę politykę cenową KTM-a nie wiem czy w przyszłości nie będę musiał pomyśleć nad czymś takim lub może nad betą,
co do spalania to kwestia ustawień i stylu jazdy mój hus pali mało w porównaniu z ktm-ami kolegów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 18:46, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja ma Gas Gas, ale starszego 2004. Co do obaw do jakości to wg. mnie są bezpodstawne, u mnie nic się nie rozsypuje samo z siebie, dostęp do części dobry. Ja biore z Opola. prawie wszystko maja na miejscu. Ceny części oryginalnych są niższe od KTM.
Kuplel ma rocznik 2012 silnik mocnieszy i z lepszym dołem od mojego ,troche inna pozycja, dla mnie wygodniej u mnie (pewnie kwestia przyzwyczajenia).
Co ważne silniki są wytrzymałe, około 100mh nie robi wrażenia na cylindrze i tłoku.
Z tym przełącznikem to racja jest umieszczony na wężu chłodnicy, ale bez problemu mozna przenieść na kiere.
Nowe silniki na 2015 mają jeszcze lepszy dół (wprowadzone sprężynki regulujace zawór wydechowy)
Co ważne moto jest konkurencyjne z KTM a kosztuje sporo mniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:35, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Stałem się posiadaczem GG 300 EC 2012 r. i moje pytanie jak go trochę wykastrować gdyby okazał się za mocny na moje umiejętności?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:38, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
iglica do dołu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:55, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
łagodna mapa, ewentualnie grubsza uszczelka pod cylinder (trochę zmniejszysz kompresję), nastawy gaźnika;
gg nie ma regulacji otwarcia zaworu;
ogólnie gg jest agresywniejszy od stajni ktm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:58, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz kupić ciężkie koło zamachowe S3-FW-638, koszt 255 zł w Mparts Opole.
Jest jeszcze inna droższa opcja, czyli kupić pokrywę zaworu wydechowego z regulacją, koszt około 300 euro. Obie opcje dostępne tylko w motorach bez rozrusznika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:37, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
heh mam wersję z rozrusznikiem.
Dobra to jak zestroić gaźnik?
Włożyć większa dyszę główną żeby go przylewało w górnych obrotach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danko
Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:43, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich, dwa posty wyżej pisałem jako gość.
Jest jeszcze jedna opcja , firmy Officine Provini z tą różnicą, że ten zawór montuje się od strony dyfuzora. Cena 300-400 euro.
Firma która to produkuje: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danko dnia Czw 19:48, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|