|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danko
Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:38, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli lubisz majsterkować, możesz spróbować tego patentu z haczykiem.
https://www.youtube.com/watch?v=M9QJCviQ1sE&feature=youtu.be
Tu następny, na linkę od przerzutek rowerowych .
W twoimi przypadku, kiedy masz przykręcony rozrusznik do pokrywowy, to zbyt dużo możliwości nie masz, ale może to Ci coś pomorze.
Tu jest cały temat (niestety po hiszpańsku) związany z regulacją zaworu wydechowego typu - zrób sam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 6:00, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wyższa szkoła jazdy z tymi przeróbkAmi. Dalej wrócę do tematu zdlawienia go na gaznikU. Macie jakieś propozycje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danko
Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:49, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Szukaj na tym forum (angielskojęzyczne), jest cały dział związanych z gaźnikami do gasgas.
Keihin PWK 38, to jest bardzo popularny gaźnik, tylko trzeba trochę chęci, aby przeszukać tematy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 5:25, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:43, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Taki problem, zerwany gwint w gnieździe głównej dyszy w gaźniku.
Miał ktoś taki problem? jak to naprawić?
Dzięi
Pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:20, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
witam. I jak wygląda eksploatacja GG EC 300 z czasem? Jak z trwałością gwintów,śrub,skrzyni itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 16:09, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
zbyster - a masz jakies doswiadczenie ? ogólnie GG jest słabszy pod kazdym względem niz ktm, chodzi o eksploatacje, tzn międzyczasy remontowe podobne co modele EXC.. ale jakosc wykonania i przemyslenie konstrukcji troche słabsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:47, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
doświadczenie hmmm, z 2 suwami żadne(poza motorynką i wsk )). Teraz sprzedałem SXF 250, a przedtem miałem lc4 620.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:44, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
a jak z trwałością skrzyni,sprzęgła ,ramy?
Jak dół obrotów?(pytam głównie o rocznik 2006)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:54, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
(edytuj posty )
doswiadczenia duzego nie mam, ale miałem 2 znajomych co własnie jeden miał 2007 chyba drugi koło 2010, ogólnie nie narzekali, moto jeździ na prawde nieźle, mozna poweiedziec że duzo od konkurencji nie odstaje. jak z trwałoscią ? np takie sprzegło to duzo kwestia jazdy, jak sie uprzesz to kazde spalisz na jednym wypadzie.... rama tez nie pękała ani nie było problemów. skrzynia też nikt nie narzekał żeby sie sypała notorycznie - wiadomo trzeba o to dbać, umiec zmieniac biegi to nie bedzie niespodzianek. ale też trzeba pamietac że to 10 letnie moto... i z samego zuzycia moze cos sie rozlecieć. jedynie co narzekali to na takie pierdoły, ze wszystko szybko sie "rozklekotało" szybko, jakies klamki, dzwignie, łozyska ramy dosyc czesto padały, niby pierdoły ale jak chce sie mieć 100% sprawne moto, to jednak to drażni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:21, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
no cena jest kusząca bo 8500zł do negocjacji, za 2006 rok,
za ktm exc to pewnie trzeba by dołożyć ze 3000zł za ten rok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|