Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gasgas ec 300
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danko




Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:38, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Jeśli lubisz majsterkować, możesz spróbować tego patentu z haczykiem.
https://www.youtube.com/watch?v=M9QJCviQ1sE&feature=youtu.be
Tu następny, na linkę od przerzutek rowerowych Very Happy .


W twoimi przypadku, kiedy masz przykręcony rozrusznik do pokrywowy, to zbyt dużo możliwości nie masz, ale może to Ci coś pomorze.
Tu jest cały temat (niestety po hiszpańsku) związany z regulacją zaworu wydechowego typu - zrób sam.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 6:00, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Wyższa szkoła jazdy z tymi przeróbkAmi. Dalej wrócę do tematu zdlawienia go na gaznikU. Macie jakieś propozycje?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danko




Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:49, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Szukaj na tym forum (angielskojęzyczne), jest cały dział związanych z gaźnikami do gasgas.
Keihin PWK 38, to jest bardzo popularny gaźnik, tylko trzeba trochę chęci, aby przeszukać tematy Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 5:25, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Wielkie dzięki!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:43, 05 Maj 2015    Temat postu:

Witam

Taki problem, zerwany gwint w gnieździe głównej dyszy w gaźniku.
Miał ktoś taki problem? jak to naprawić?

Dzięi

Pozdr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:20, 06 Paź 2016    Temat postu:

witam. I jak wygląda eksploatacja GG EC 300 z czasem? Jak z trwałością gwintów,śrub,skrzyni itd?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:09, 06 Paź 2016    Temat postu:

zbyster - a masz jakies doswiadczenie ? ogólnie GG jest słabszy pod kazdym względem niz ktm, chodzi o eksploatacje, tzn międzyczasy remontowe podobne co modele EXC.. ale jakosc wykonania i przemyslenie konstrukcji troche słabsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:47, 07 Paź 2016    Temat postu:

doświadczenie hmmm, z 2 suwami żadne(poza motorynką i wsk Wink)). Teraz sprzedałem SXF 250, a przedtem miałem lc4 620.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:44, 11 Paź 2016    Temat postu:

a jak z trwałością skrzyni,sprzęgła ,ramy?
Jak dół obrotów?(pytam głównie o rocznik 2006)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:54, 11 Paź 2016    Temat postu:

(edytuj posty )

doswiadczenia duzego nie mam, ale miałem 2 znajomych co własnie jeden miał 2007 chyba drugi koło 2010, ogólnie nie narzekali, moto jeździ na prawde nieźle, mozna poweiedziec że duzo od konkurencji nie odstaje. jak z trwałoscią ? np takie sprzegło to duzo kwestia jazdy, jak sie uprzesz to kazde spalisz na jednym wypadzie.... rama tez nie pękała ani nie było problemów. skrzynia też nikt nie narzekał żeby sie sypała notorycznie - wiadomo trzeba o to dbać, umiec zmieniac biegi to nie bedzie niespodzianek. ale też trzeba pamietac że to 10 letnie moto... i z samego zuzycia moze cos sie rozlecieć. jedynie co narzekali to na takie pierdoły, ze wszystko szybko sie "rozklekotało" szybko, jakies klamki, dzwignie, łozyska ramy dosyc czesto padały, niby pierdoły ale jak chce sie mieć 100% sprawne moto, to jednak to drażni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:21, 12 Paź 2016    Temat postu:

no cena jest kusząca bo 8500zł do negocjacji, za 2006 rok,
za ktm exc to pewnie trzeba by dołożyć ze 3000zł za ten rok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin