|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:39, 26 Gru 2014 Temat postu: gasgas ec 300 |
|
|
miał ktoś może do czynienia z tym motocyklem ? chodzi głównie o rok 2010 mam takowy do kupienia po ciekawych pieniądzach i nie wiem czy warto
Jak z trwałością tych gasgas'ow ?
z góry dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:13, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dwóch moich znajomych ma gas gasy ec 300 jeden jest z 2011 a drugi z 2012 obie wersje Racing. Zawieszenie w tych sprzętach chodzi wyśmienicie. Charakterystyka silnika nie jest zadowalająca jeśli chodzi o jazdę po śliskim podłożu nawet na łagodnej mapie. Miałem styczność z rocznikiem 2015 i mapa łagodna o niebo lepiej poprawia trakcję na śliskiej nawierzchni niż w starszych rocznikach. W moim odczuciu gas gas się lepiej prowadzi w bardzo technicznym terenie(bardziej zwinny) ale na szybkich przejazdach czy podjazdach lepiej się mi jeździ na Ktmie. Każdy motocykl ma swoje wady i zalety, teraz podczas zmiany sprzętu poważnie się zastanawiałem nad kupnem Gas Gas'a EC ale po namyśle kupiłem KTM'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:38, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
zawieszenia faktycznie fajne, jeśli chodzi o silnik to brak regulacji (sprężynkami) zaworu wydechowego; ogólnie fajny sprzęt choć jedna rzecz mocno zniechęca- dostępność części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:50, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Nowego gasa ec 250/300 można było kupić rok temu za ok 22 tys, za 25 na zawieszeniu ohlinsa i chwile nawet myślałem nad zakupem tego.. zrobiłem rozeznanie i z pewnego źródła wiem że to tanio i tandetnie wykonane motocykle. Urywające się śruby np od zawieszenia to norma do tego sypiące się pierdoły itp. Sprzęt tylko do spokojnej jazdy sie nadaje i z częściami są problemy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 17:28, 26 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:06, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Również się interesowałem GasGasem ze względu na cenę. Na szczęście dwóch ziomków kupiło wcześniej i mogłem popatrzeć jak to się sprawuje. Pierwszy kupił EC 300 Racing 2012 z przebiegiem 40godz. Na pierwszym locie odpadło siedzienie, połamały się plastiki boczne(owiewki chłodnicy), przy pierwszej lekkiej glebie pękła lewa chłodnica. Charakterystyka silnika dużo agresywniejsza od exc 300, co na podjazdach słabo wygląda. Po iluś tam godzinach rozleciał się przedni zawias, coś tam w środku pękło, podobno standard w tych motocyklach. Bardzo słaby skręt, do tego stopnia że ktoś kto się przesiada z ktma przy nawrocie odrazu się wywraca...Ten konkretny egzemplarz dużo więcej palił niż ktmy 300exc, tak około 2 litrów więcej. Pomimo tych mankamentów gość zrobił ponad 300godz, co trzeba było poprawić po fabryce to poprawił i moto lata do dzisiaj.
Drugi ziomek kupił nowe 300 EC 2014. Po 2 godz rozleciało się przeniesienie napędu z rozrusznika na wał, robiąc troche bałaganu. Po 30godz sprzedał.
Obaj zgodnie przyznali że nie mogli się przestawić po ktm-ie na GG, głownie ze względu na charakterystyke silnika, zawias chwalili.
Z kim nie gadałem to mówił to samo, GG to fajne moto, tańsze od KTM, ale bardzo słabo wykonane, stąd te głupie usterki. No i problem z częściami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:27, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
znajomy dal mi pojezdzic na 300 ec z 2011r wersja r,
strasznie agresywnie to wkręca, bardziej niz ktm 300, zwinnosc bdb,
całkiem inna pozycja niz na kacie cos ala yamaha yz (kat ma nietypową pozycję, kiera wysoko a tutaj b. nisko),
gosc ma tez exc 250 i tam najbardziej denerwowal go zawias tylny bez kiwaczki tyle ze on jezdzi na bardzo wysokim poziomie (najlepszy Polak na panoramie) a czy ten OHLINS przeciętnemu drapaczowi zrobi dużą różnicę-tego nie wiem,
kieyds także podpiąl się do nas gosc na nowym ec r i to dodatkowo wyposażonym w jeszcze lepsze zawieszenie, chyba ttx, ale on ewidentnie ne ogarniał charakterystyki tego gasa,
napewno warto rozważyc ten sprzęt,
częsci są w Nowym Targu, kolega robil rozpoznanie bo myslal o gg i dzwonil tam do nich, jakosc obslugi jednak go nie urzekła i wzial berga 2T i tez zadowolony,
ja bym raczej szedł w exc/te bo chyba przyjaźniejsze w serwisie i latwiejsze do ogarniecia dla przeciętniaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:52, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
czyli model EC 300 (six days) ma zmienne mapy zapłonu dobrze zrozumiałem? :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:14, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
2011 miał,
ja latałem Rką na mapie z chmurką i jak schodziłem to ręce latały a co dopiero dzieje się na normalniej, trzeba dobrze jezdzic zeby to ogarnąc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:15, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
katy też są z kiwaczkami(xc,sx,husq), pewnie trochę lepiej klei ale ja po dwóch przejażdżkach nie odczułem różnicy, na pewno różnica mocno odczuwalna w kosztach serwisowania;-), sądzę, że pro link lepszy jest przy dużych prędkościach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:52, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jeżeli chodzi o kiwaczki to koszt wymiany łożysk zdecydowanie mały nie jest dlatego finansowo na pewno nie jest to najtańsze rozwiązanie..
dzięki za opinie, raczej skusze się na tą 300
jeszcze jedno pytanko:
Czym różni się wersja " Six days " od zwykłej np "R"? jest podobnie jak w KTM, że ma pare dodatków ?
Z tego co zaobserwowałem to wersja Six Days ma na pewno wydech FMF ale coś więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:00, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
six daysy to moje mokre sny
najbardziej wypasione sprzęty, lepsze zawiasy ( 4cs w nowych ) troche swiecidełek, płyty pod silnik, wiatraki, lepszy wydech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:24, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ale jemu chodzi o wersje Six Days w Gas Gasie. Jeśli szukasz Gas Gas to kupuj u naszych południowych sąsiadów. Jeden koleś z mojej miejscowości kupił Gas Gas'a EC 300 R 2012 za 11tyś zł. Na olx jest teraz wystawiony za 15tyś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Sob 12:26, 27 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:42, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że jest podobnie jak w kacie z tymi dodatkami tylko jestem ciekawy co dokładnie jest "dodane" do wersi six days oprócz wydechu :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:26, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co doczytałem to nowsze gas gasy six days mają: kierownice Renthal Twinwall, tarcze Galfer, zębatke superspox, alu płyte pod silnik, alu osłony chłodnic i tylny amor Ohlinsa. Najlepsze sa wersje replica.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z ciekawostek model 2015 ma przełącznik map umieszczony przy silniku... to nie ma szans długo podziałać
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 13:37, 27 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|