Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gasgas ec 300
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:39, 26 Gru 2014    Temat postu: gasgas ec 300

miał ktoś może do czynienia z tym motocyklem ? Smile chodzi głównie o rok 2010 mam takowy do kupienia po ciekawych pieniądzach i nie wiem czy warto

Jak z trwałością tych gasgas'ow ?

z góry dzięki za odpowiedź Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:13, 26 Gru 2014    Temat postu:

Dwóch moich znajomych ma gas gasy ec 300 jeden jest z 2011 a drugi z 2012 obie wersje Racing. Zawieszenie w tych sprzętach chodzi wyśmienicie. Charakterystyka silnika nie jest zadowalająca jeśli chodzi o jazdę po śliskim podłożu nawet na łagodnej mapie. Miałem styczność z rocznikiem 2015 i mapa łagodna o niebo lepiej poprawia trakcję na śliskiej nawierzchni niż w starszych rocznikach. W moim odczuciu gas gas się lepiej prowadzi w bardzo technicznym terenie(bardziej zwinny) ale na szybkich przejazdach czy podjazdach lepiej się mi jeździ na Ktmie. Każdy motocykl ma swoje wady i zalety, teraz podczas zmiany sprzętu poważnie się zastanawiałem nad kupnem Gas Gas'a EC ale po namyśle kupiłem KTM'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:38, 26 Gru 2014    Temat postu:

zawieszenia faktycznie fajne, jeśli chodzi o silnik to brak regulacji (sprężynkami) zaworu wydechowego; ogólnie fajny sprzęt choć jedna rzecz mocno zniechęca- dostępność części.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:50, 26 Gru 2014    Temat postu:

Nowego gasa ec 250/300 można było kupić rok temu za ok 22 tys, za 25 na zawieszeniu ohlinsa i chwile nawet myślałem nad zakupem tego.. zrobiłem rozeznanie i z pewnego źródła wiem że to tanio i tandetnie wykonane motocykle. Urywające się śruby np od zawieszenia to norma do tego sypiące się pierdoły itp. Sprzęt tylko do spokojnej jazdy sie nadaje i z częściami są problemy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 17:28, 26 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:06, 26 Gru 2014    Temat postu:

Również się interesowałem GasGasem ze względu na cenę. Na szczęście dwóch ziomków kupiło wcześniej i mogłem popatrzeć jak to się sprawuje. Pierwszy kupił EC 300 Racing 2012 z przebiegiem 40godz. Na pierwszym locie odpadło siedzienie, połamały się plastiki boczne(owiewki chłodnicy), przy pierwszej lekkiej glebie pękła lewa chłodnica. Charakterystyka silnika dużo agresywniejsza od exc 300, co na podjazdach słabo wygląda. Po iluś tam godzinach rozleciał się przedni zawias, coś tam w środku pękło, podobno standard w tych motocyklach. Bardzo słaby skręt, do tego stopnia że ktoś kto się przesiada z ktma przy nawrocie odrazu się wywraca...Ten konkretny egzemplarz dużo więcej palił niż ktmy 300exc, tak około 2 litrów więcej. Pomimo tych mankamentów gość zrobił ponad 300godz, co trzeba było poprawić po fabryce to poprawił i moto lata do dzisiaj.
Drugi ziomek kupił nowe 300 EC 2014. Po 2 godz rozleciało się przeniesienie napędu z rozrusznika na wał, robiąc troche bałaganu. Po 30godz sprzedał.
Obaj zgodnie przyznali że nie mogli się przestawić po ktm-ie na GG, głownie ze względu na charakterystyke silnika, zawias chwalili.
Z kim nie gadałem to mówił to samo, GG to fajne moto, tańsze od KTM, ale bardzo słabo wykonane, stąd te głupie usterki. No i problem z częściami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:27, 26 Gru 2014    Temat postu:

znajomy dal mi pojezdzic na 300 ec z 2011r wersja r,
strasznie agresywnie to wkręca, bardziej niz ktm 300, zwinnosc bdb,
całkiem inna pozycja niz na kacie cos ala yamaha yz (kat ma nietypową pozycję, kiera wysoko a tutaj b. nisko),
gosc ma tez exc 250 i tam najbardziej denerwowal go zawias tylny bez kiwaczki tyle ze on jezdzi na bardzo wysokim poziomie (najlepszy Polak na panoramie) a czy ten OHLINS przeciętnemu drapaczowi zrobi dużą różnicę-tego nie wiem,
kieyds także podpiąl się do nas gosc na nowym ec r i to dodatkowo wyposażonym w jeszcze lepsze zawieszenie, chyba ttx, ale on ewidentnie ne ogarniał charakterystyki tego gasa,
napewno warto rozważyc ten sprzęt,
częsci są w Nowym Targu, kolega robil rozpoznanie bo myslal o gg i dzwonil tam do nich, jakosc obslugi jednak go nie urzekła i wzial berga 2T i tez zadowolony,
ja bym raczej szedł w exc/te bo chyba przyjaźniejsze w serwisie i latwiejsze do ogarniecia dla przeciętniaka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:52, 26 Gru 2014    Temat postu:

czyli model EC 300 (six days) ma zmienne mapy zapłonu dobrze zrozumiałem? :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:14, 27 Gru 2014    Temat postu:

2011 miał,
ja latałem Rką na mapie z chmurką i jak schodziłem to ręce latały a co dopiero dzieje się na normalniej, trzeba dobrze jezdzic zeby to ogarnąc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:15, 27 Gru 2014    Temat postu:

katy też są z kiwaczkami(xc,sx,husq), pewnie trochę lepiej klei ale ja po dwóch przejażdżkach nie odczułem różnicy, na pewno różnica mocno odczuwalna w kosztach serwisowania;-), sądzę, że pro link lepszy jest przy dużych prędkościach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:52, 27 Gru 2014    Temat postu:

jeżeli chodzi o kiwaczki to koszt wymiany łożysk zdecydowanie mały nie jest Shocked dlatego finansowo na pewno nie jest to najtańsze rozwiązanie..

dzięki za opinie, raczej skusze się na tą 300 Smile

jeszcze jedno pytanko:

Czym różni się wersja " Six days " od zwykłej np "R"? jest podobnie jak w KTM, że ma pare dodatków ?
Z tego co zaobserwowałem to wersja Six Days ma na pewno wydech FMF ale coś więcej Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:00, 27 Gru 2014    Temat postu:

six daysy to moje mokre sny Very Happy

najbardziej wypasione sprzęty, lepsze zawiasy ( 4cs w nowych ) troche swiecidełek, płyty pod silnik, wiatraki, lepszy wydech.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:24, 27 Gru 2014    Temat postu:

Ale jemu chodzi o wersje Six Days w Gas Gasie. Jeśli szukasz Gas Gas to kupuj u naszych południowych sąsiadów. Jeden koleś z mojej miejscowości kupił Gas Gas'a EC 300 R 2012 za 11tyś zł. Na olx jest teraz wystawiony za 15tyś.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Sob 12:26, 27 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:42, 27 Gru 2014    Temat postu:

podejrzewam że jest podobnie jak w kacie z tymi dodatkami tylko jestem ciekawy co dokładnie jest "dodane" do wersi six days oprócz wydechu :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:26, 27 Gru 2014    Temat postu:

Z tego co doczytałem to nowsze gas gasy six days mają: kierownice Renthal Twinwall, tarcze Galfer, zębatke superspox, alu płyte pod silnik, alu osłony chłodnic i tylny amor Ohlinsa. Najlepsze sa wersje replica.
[link widoczny dla zalogowanych]

Z ciekawostek model 2015 ma przełącznik map umieszczony przy silniku... to nie ma szans długo podziałać Razz
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 13:37, 27 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:30, 27 Gru 2014    Temat postu:

wielkie dzięki Paweł Very Happy

Widziałem właśnie ten przełącznik trochę to bez sensu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin