Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hmmmmm co by tu wybrać?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aerox80




Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:44, 15 Mar 2016    Temat postu: Hmmmmm co by tu wybrać?

Witam mam pytanie chciałbym kupić motocykl no i wybór padł na ktm-a Very Happy .Problem w tym że nie wiem co wybrać zastanawiam się nad exc 125,exc 250f a tak że nad sx 125 i sx-f 250.Latać chciałbym troszeczkę po torze bo mam taki jakieś 500 metrów od domu ale w dużej części po żwirówkach i lasach.Jakieś tam obeznanie z mocą już mam bo były jakieś motorki 50 no i quady od 80-750,ale doskonale wiem że to nie to samo.Mam 16 lat i około 175 cm wzrostu stąd uważam że 85 może być trochę za mała.Co wy byście wybrali?

Z góry dzięki!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 18:48, 15 Mar 2016    Temat postu:

Milion takich tematów było już na forum...
Zadaj sobie odrobinę trudu - poszukaj, poczytaj a potem zadaj konkretne pytania jak będziesz miał wątpliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 18:51, 15 Mar 2016    Temat postu:

Pierwsza kwestia: exc czy sx
Z założenia sx jest na tor, exc do enduro (las itp.)
Bardzo dużo osób mówi, że lepiej jest jeździć exc po torze niż sx po lesie.
Biorąc pod uwagę Twój wiek i wzrost zacząłbym od 125.
Jeżeli po roku czy nawet czterech zabraknie Ci mocy, to znak że brakuje Ci umiejętności.
Wiem co mówię, jeżdżę już piąty sezon na 125.
Podsumowując; proponuję exc 125


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodor




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:42, 15 Mar 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Pierwsza kwestia: exc czy sx

Jeżeli po roku czy nawet czterech zabraknie Ci mocy, to znak że brakuje Ci umiejętności.

W drugą stronę to też działa?
Jeśli mam mnóstwo mocy to znaczy że mam niesamowite umiejetności? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:43, 15 Mar 2016    Temat postu:

sx 125 ma tyle samo mocy co 4t w 250 a jak to sie ma do jazdy?? bo w 250 czuć ta moc a w tej 125??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:02, 15 Mar 2016    Temat postu:

hehe w 4T tak samo czuć tylko w innym momencie

4T idzie bardziej dołem, 2T górą - norma zawsze tak jest było i będzie.

amek praktycznie dał pełną odpowiedz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:08, 15 Mar 2016    Temat postu:

tak ale jak smigasz po lesie i masz gore to 4t gaz i leci a 2t jak wyglada jak zamuli sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:39, 15 Mar 2016    Temat postu:

to wkręcasz na obroty strzał ze sprzęgła i idziesz Wink wszystko kwestia techniki, ja zawsze jak latałem podjazdy to ręce na manerkach i ogien gazu ile fabryka dała - teraz widze ze nie o to w tym chodzi, silnik mozna trzymać na odcinie, ale gazu daje sie - sprzegłem Smile i mocy jest pod dostatkiem ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:42, 15 Mar 2016    Temat postu:

kumpel chce zamienic 250 4t juz ja sprzedał i chciałbym 250 2t ale sie boi
ma czego??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:43, 15 Mar 2016    Temat postu:

theodor napisał:

W drugą stronę to też działa?
Jeśli mam mnóstwo mocy to znaczy że mam niesamowite umiejetności? Wink

No pewnie! Szukaj już 500 2t!! Wink
gajor28 napisał:
tak ale jak smigasz po lesie i masz gore to 4t gaz i leci a 2t jak wyglada jak zamuli sie

250 w 4t na wysokich obrotach nie ma połowy mocy co 125 na podobnej części obrotów.
Coś za coś. Temat rzeka
Co najmniej kilka kłótni na forum nie doszło do porozumienia w tej kwestii.
Od siebie dodam, że przesiadając się na 250 4t po długiej jeździe na 125 miałem wrażenie, że ćwiartka jest dużo słabsza.
Styl jazdy (wysokie obroty) wnikł mi w krew
Dokładnie to samo czuje osoba przesiadająca się ze ćwiary na 125, z tym że ta druga odczuwa jeszcze duży spadek masy i większą poręczność Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:43, 15 Mar 2016    Temat postu:

głupie pytanie.... zasze sie czegos mozna bać.. ludzie giną nawet na 125tkach... albo jeszcze lepiej na chinskich skuterkach 50tkach potrafią sie zabić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:49, 15 Mar 2016    Temat postu:

boi sie mocy miałe crf 450 co ma 60 koni jak 250 w 2t i po tyg sprzedał bo za mocna. boi sie ze jak w 2t jak dostanie obrotow to dostanie kopa ze spadnie z moto czy cois

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:53, 15 Mar 2016    Temat postu:

haha ciekawe skąd w tej crf 60 koni ;D

hehe jak sie boi ze spadnie z moto to niech lepiej nic nie kupuje.

wszystko do ogarniecia jest, 2T ma charakterystyke taka jaka ma, ale w EXC zwłąszcza nowszych mozna sobie w miare to wygładzić, ja miałem tak jak kupiłem moto - z dołu słabizna niedało sie przez belke przeskoczyc bo zamulało, ale jak sie wkręcił to gubił ostro trakcje, poustawiałem zawór wydechowy i z dołu rwie jak głupi i płynnie przechodzi na wysokie obroty - ma strzał mocy wiadomo ale nie taki że nagle zaczyna rwac na koło tylko praktycznie bardziej liniowo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 22:21, 16 Mar 2016    Temat postu:

No dlatego tu trzeba konfigurować motocykl a nie po prostu kupić, jeździć,narzekać i się bać. Połowa ludzi nie wie jak można sobie umulic i polepszyć jazdę na motocyklu poprzez wcześniejsze jego przystosowanie do siebie. Ale jak ktoś leniwy to nic nie pomoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 10:34, 17 Mar 2016    Temat postu:

Tutaj nie ma złotego srodka. Kup sobie ta maszyne jaka podpowiada ci intuicja z czasem sie przekonasz ze to nie to albo wrecz przeciwnie.
Usposobienia sa indywidualne i kazdy lubi jezdzic na czyms innym pod rozny teren.
Co najwyzej ludzie tu obecni moga ci doradzin, a nie powiedzie kup to i to.
Masz u gory sporo wartosciowych informacji i je wykozystaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin