Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Husqvarna Modele MX MY2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:34, 16 Maj 2016    Temat postu:

Nie wiem czy są to oficjalne dane, ale temat jest gorący, więc wszystkiego od razu się człowiek nie dowie. Pisząc XC miałem na mysli ogólnie maszyny, które beda sprecyzowane pod cross country co do dokładnych oznaczeń nie zagłębiałem się Smile. Za jakiś czas będzie ładna rozpiska co i jak prosto od KTM'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:33, 20 Maj 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=BAHiCKufmvU

FE450 w akcji, jest kontrola trakcji, i AER48 z przodu,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:16, 21 Maj 2016    Temat postu:

w tym AER w ogóle nie ma spręzyny nie ? Very Happy sam tlen ?

ciekawe jak to z serwisiem, albo co jak strzeli w terenie Very Happy ale musi fajnie pracować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 18:38, 21 Maj 2016    Temat postu:

Serwis jak serwis - powietrzne zawieszenie od lat jest stosowane w rowerach. Jeżeli strzeli uszczelniacz... po jeździe.

PS samego tlenu tam nie ma na 100% Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:09, 21 Maj 2016    Temat postu:

tak kolokwialnie powiedziałem tlen w sensie że powietrze Razz

własnie serwis serwisem - ciekawe cyz nie jest bardziej wymagajacy. w normalnym spręzyna tłumi sporo, samo powietrze mysle że musiało by byc pod sporym cisnieniem żeby dorównac spręzynie, wiec pewnie hydraulika przejeła więcej obowiazków - i przez to czy np olej nie jest do wymiany " co wyjazd" - chyba czas pokaże jak ktos cos nabędzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 22:32, 21 Maj 2016    Temat postu:

Pewnie jest zrobione tak jak w rowerowym - jedna laga to tłumik z olejem, a druga robi jako sprężyna (minimalna ilość oleju). W jakiś rocznikach kawasaki dawało (daje) powietrzne zawieszenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:51, 22 Maj 2016    Temat postu:

apropo kawki ja słyszałem że ten zawias to parodia ;P że niby działał jak trzeba, ale costam mu doskwierało i potrafiła sie z niczego zrobic awaria. swoja drogą nawet ostatnio na zawodach widziałem jak kolesiowi sie taki zawias zaciął Very Happy gdzies w połowie zakresu i "zespawało" na sztywno Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 8:29, 22 Maj 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Pewnie jest zrobione tak jak w rowerowym - jedna laga to tłumik z olejem, a druga robi jako sprężyna (minimalna ilość oleju).

no dokładnie, i jedną regulujesz zwykłym pokrętłem, a drugą lagę nabijasz pompką albo upuszczasz.
ale jakoś nie jestem przekonany do tego zawiasu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 11:00, 22 Maj 2016    Temat postu:

Chciałbym sprawdzić na torze jak chodzi coś takiego na jakiś większych hopkach. Aktualnie najlepsze seryjne zawieszenie, na którym jeździłem mają KXF 250.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:58, 22 Maj 2016    Temat postu:

W downhillu są zawiasy, że jedna laga jest z olejem druga z powietrzem. Bardzo dobrze sprawują się te zawiasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 16:41, 22 Maj 2016    Temat postu:

O tym piszemy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:07, 22 Maj 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
AER48 z przodu,


Ten "inspektor tras" enduro GP jeździ na seryjnym zawiasie ?
https://www.youtube.com/watch?v=rLCMJtoFHvw Z tego co tak patrze to ten zawias daje radę i po kamieniach i tłumi po większych skokach.. taki dobry by zawias zrobili seryjny ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 23:12, 28 Maj 2016    Temat postu:

pawel napisał:
KristofSX napisał:
AER48 z przodu,


Ten "inspektor tras" enduro GP jeździ na seryjnym zawiasie ?
https://www.youtube.com/watch?v=rLCMJtoFHvw Z tego co tak patrze to ten zawias daje radę i po kamieniach i tłumi po większych skokach.. taki dobry by zawias zrobili seryjny ? Smile

raczej nie, chyba żę musi testować Razz
a propo powietrznych amorów, właśnie widziałęm jak Roczen złożył swój AER Fork w Suzuki, 3 ostatnie kółka jechał prawie bez żadnego tłumienia....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:45, 06 Cze 2016    Temat postu:

gadałem troche dzisiaj o tym zawiasie AER to system nie taki głupi. kayaba miała zawias że sie pompowało powietrze do lagi ( chyba jednokomorowej ) 2 bary i jak szedł uszczelnaicz - to laga sie składała i tyle było z jazdy

a w tym AER z WP nie ma spręzyn, są tłumiki, pompowane po 7-8 barów, i działają w "czystosci" wiec zaden piasek nie rozszczelni i nie ma że sie wraca z błotnikiem przy kole ;D

ciekawe jeszcze jak w praktyce to lata


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:07, 06 Cze 2016    Temat postu:

W powietrzu fajne jest to, że nie trzeba nic wymieniać aby dostosować SAG.
Czy ważysz 15kg czy 150kg pompujesz ten sam zawias tylko wyższym ciśnieniem i po robocie.
Od wielu wielu lat było na rynku powietrzne zawieszenie firmy WDS. Głównie można je było zobaczyć w starych Bergach supermoto tych mocno odpicowanych bo zawieszenie do tanich nie należało.
Opinie ma/miało bajeczne.
Waga o połowę mniejsza, mnogość i łatwość regulacji i super praca.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin