|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:34, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy są to oficjalne dane, ale temat jest gorący, więc wszystkiego od razu się człowiek nie dowie. Pisząc XC miałem na mysli ogólnie maszyny, które beda sprecyzowane pod cross country co do dokładnych oznaczeń nie zagłębiałem się . Za jakiś czas będzie ładna rozpiska co i jak prosto od KTM'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:16, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
w tym AER w ogóle nie ma spręzyny nie ? sam tlen ?
ciekawe jak to z serwisiem, albo co jak strzeli w terenie ale musi fajnie pracować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 18:38, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Serwis jak serwis - powietrzne zawieszenie od lat jest stosowane w rowerach. Jeżeli strzeli uszczelniacz... po jeździe.
PS samego tlenu tam nie ma na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:09, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
tak kolokwialnie powiedziałem tlen w sensie że powietrze
własnie serwis serwisem - ciekawe cyz nie jest bardziej wymagajacy. w normalnym spręzyna tłumi sporo, samo powietrze mysle że musiało by byc pod sporym cisnieniem żeby dorównac spręzynie, wiec pewnie hydraulika przejeła więcej obowiazków - i przez to czy np olej nie jest do wymiany " co wyjazd" - chyba czas pokaże jak ktos cos nabędzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 22:32, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie jest zrobione tak jak w rowerowym - jedna laga to tłumik z olejem, a druga robi jako sprężyna (minimalna ilość oleju). W jakiś rocznikach kawasaki dawało (daje) powietrzne zawieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:51, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
apropo kawki ja słyszałem że ten zawias to parodia ;P że niby działał jak trzeba, ale costam mu doskwierało i potrafiła sie z niczego zrobic awaria. swoja drogą nawet ostatnio na zawodach widziałem jak kolesiowi sie taki zawias zaciął gdzies w połowie zakresu i "zespawało" na sztywno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 8:29, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Pewnie jest zrobione tak jak w rowerowym - jedna laga to tłumik z olejem, a druga robi jako sprężyna (minimalna ilość oleju). |
no dokładnie, i jedną regulujesz zwykłym pokrętłem, a drugą lagę nabijasz pompką albo upuszczasz.
ale jakoś nie jestem przekonany do tego zawiasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 11:00, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Chciałbym sprawdzić na torze jak chodzi coś takiego na jakiś większych hopkach. Aktualnie najlepsze seryjne zawieszenie, na którym jeździłem mają KXF 250.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:58, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W downhillu są zawiasy, że jedna laga jest z olejem druga z powietrzem. Bardzo dobrze sprawują się te zawiasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 16:41, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
O tym piszemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:07, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | AER48 z przodu, |
Ten "inspektor tras" enduro GP jeździ na seryjnym zawiasie ?
https://www.youtube.com/watch?v=rLCMJtoFHvw Z tego co tak patrze to ten zawias daje radę i po kamieniach i tłumi po większych skokach.. taki dobry by zawias zrobili seryjny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 23:12, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | KristofSX napisał: | AER48 z przodu, |
Ten "inspektor tras" enduro GP jeździ na seryjnym zawiasie ?
https://www.youtube.com/watch?v=rLCMJtoFHvw Z tego co tak patrze to ten zawias daje radę i po kamieniach i tłumi po większych skokach.. taki dobry by zawias zrobili seryjny ? |
raczej nie, chyba żę musi testować
a propo powietrznych amorów, właśnie widziałęm jak Roczen złożył swój AER Fork w Suzuki, 3 ostatnie kółka jechał prawie bez żadnego tłumienia....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:45, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
gadałem troche dzisiaj o tym zawiasie AER to system nie taki głupi. kayaba miała zawias że sie pompowało powietrze do lagi ( chyba jednokomorowej ) 2 bary i jak szedł uszczelnaicz - to laga sie składała i tyle było z jazdy
a w tym AER z WP nie ma spręzyn, są tłumiki, pompowane po 7-8 barów, i działają w "czystosci" wiec zaden piasek nie rozszczelni i nie ma że sie wraca z błotnikiem przy kole ;D
ciekawe jeszcze jak w praktyce to lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:07, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W powietrzu fajne jest to, że nie trzeba nic wymieniać aby dostosować SAG.
Czy ważysz 15kg czy 150kg pompujesz ten sam zawias tylko wyższym ciśnieniem i po robocie.
Od wielu wielu lat było na rynku powietrzne zawieszenie firmy WDS. Głównie można je było zobaczyć w starych Bergach supermoto tych mocno odpicowanych bo zawieszenie do tanich nie należało.
Opinie ma/miało bajeczne.
Waga o połowę mniejsza, mnogość i łatwość regulacji i super praca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|