|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz101
Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:19, 07 Lis 2017 Temat postu: Informacje o ktm |
|
|
Witam mam zamiar kupic ktm sx 450 lub 525 i poszykuje indormacji na ich temat. A konkretniej mi chodzi o to czy kupic motocykl po 2008 czy przed 2008. Lepsze sa na gazniku czy na wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 23:56, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Lepiej na wtrysku - FCR stwarza niestety masę problemów szczególnie po czasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 0:05, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
no ciezko bedzie kupioc 525 z 2008 roku bo takie nie istniały
wtrysk jest od 2012 roku, dobrze zrobiony gaźnik służy odpowiednio - tylko że mało kto sie dobrze tym umie zająć
525 szedł 2004-2007, potem była 530stka do 2012 roku. co lepsze - zalezy, RFS to prosty silnik stosunkowo, dosyc wytrzymały, - moze bardziej że odporny na zaniedbania, dla amatora pewnie lepszy jak chce ktos sam sobie coś podłubać. 530stka jeździ zdecydowanie lepiej, znacznie lepsza rama, silnik elastyczniejszy duzo fajniej ciągnie. ale wymaga dokładniejszej obsługi, rzetelnej wymiany oleju, kontroli elementów bardziej zgodnie z serwisówką niż zaglądaniem jak juz jest za późno. dobrze serwisowany jest równie pancerny i jeździ lepiej. kolejna generacja po 2012 roku to jeszcze lepsze prowadzenie, wtrysk dla amatora zwłaszcza to jeszcze mniej problemów - chociaż i z wtryskami jest troche zabawy, gaźnik powiedzmy że każdy kto miał WSK czy komarka z jakas instrukcją z neta jest w stanie dmuchnać ze moto odpali i pojedzie = to jak juz beda jakies problemy z wtryskiem to diagnostyka jest zdecydowanie trudniejsza..
przykład - ostatnio na warsztacie mielismy klienta że moto mu czasem kiepsko chodziło, po skokach przygasał, sprawdzane dwa baki ( z pompami ) na obu to samo - niby mozna by pompe wykluczyc ale jednak - z odpowiednim urządzeniem pomiarowym wychodziło ze pompa ledwo co trzyma cisnienie - po wymianie problem ustał - szczerze to bez wiedzy dokładniejszej i narzędzi taka diagnostyka to bardziej wróżbiarstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 0:16, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
SX po roku 2006 to SXF 450 /505 , silnik RF4- pierwszy wypust (rocznik 2007) lepiej odpuścić - problemowe pompy oleju i łatwośc zatarcia (serwis zalecał sprawdzanie ciśnienia oleju co 5mth), w następnych wypustach (2008-2012) problemu usunięto. miałem sxfa z tym silnikiem i nabiłem 500mth bez większych problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|