Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Informacje o ktm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz101




Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:19, 07 Lis 2017    Temat postu: Informacje o ktm

Witam mam zamiar kupic ktm sx 450 lub 525 i poszykuje indormacji na ich temat. A konkretniej mi chodzi o to czy kupic motocykl po 2008 czy przed 2008. Lepsze sa na gazniku czy na wtrysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 23:56, 07 Lis 2017    Temat postu:

Lepiej na wtrysku - FCR stwarza niestety masę problemów szczególnie po czasie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 0:05, 08 Lis 2017    Temat postu:

no ciezko bedzie kupioc 525 z 2008 roku bo takie nie istniały

wtrysk jest od 2012 roku, dobrze zrobiony gaźnik służy odpowiednio - tylko że mało kto sie dobrze tym umie zająć

525 szedł 2004-2007, potem była 530stka do 2012 roku. co lepsze - zalezy, RFS to prosty silnik stosunkowo, dosyc wytrzymały, - moze bardziej że odporny na zaniedbania, dla amatora pewnie lepszy jak chce ktos sam sobie coś podłubać. 530stka jeździ zdecydowanie lepiej, znacznie lepsza rama, silnik elastyczniejszy duzo fajniej ciągnie. ale wymaga dokładniejszej obsługi, rzetelnej wymiany oleju, kontroli elementów bardziej zgodnie z serwisówką niż zaglądaniem jak juz jest za późno. dobrze serwisowany jest równie pancerny i jeździ lepiej. kolejna generacja po 2012 roku to jeszcze lepsze prowadzenie, wtrysk dla amatora zwłaszcza to jeszcze mniej problemów - chociaż i z wtryskami jest troche zabawy, gaźnik powiedzmy że każdy kto miał WSK czy komarka z jakas instrukcją z neta jest w stanie dmuchnać ze moto odpali i pojedzie = to jak juz beda jakies problemy z wtryskiem to diagnostyka jest zdecydowanie trudniejsza..
przykład - ostatnio na warsztacie mielismy klienta że moto mu czasem kiepsko chodziło, po skokach przygasał, sprawdzane dwa baki ( z pompami ) na obu to samo - niby mozna by pompe wykluczyc ale jednak - z odpowiednim urządzeniem pomiarowym wychodziło ze pompa ledwo co trzyma cisnienie - po wymianie problem ustał - szczerze to bez wiedzy dokładniejszej i narzędzi taka diagnostyka to bardziej wróżbiarstwo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 0:16, 08 Lis 2017    Temat postu:

SX po roku 2006 to SXF 450 /505 , silnik RF4- pierwszy wypust (rocznik 2007) lepiej odpuścić - problemowe pompy oleju i łatwośc zatarcia (serwis zalecał sprawdzanie ciśnienia oleju co 5mth), w następnych wypustach (2008-2012) problemu usunięto. miałem sxfa z tym silnikiem i nabiłem 500mth bez większych problemów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 0:38, 08 Lis 2017    Temat postu:

A napisz jeszcze do czego chcesz ten moto? Bo jak do lasu to...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin