|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loziu
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Pon 22:02, 26 Sie 2013 Temat postu: Jak poznac pojemnosc i silnik lc4 od zwyklego 520-450 |
|
|
czesc a wiec jak poznac? jak rozroznic i czy z wygladu da sie rozroznic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:15, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
na cylindrze zawsze jest napisane "numer" stroke tylko musisz wiedziec jaki numer = jaka pojemnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:28, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
no nie zawsze, tylko w 2T
no chyba silnik od lc4 a od exc to widać na kilometr że są inne. od lc4 masz albo 600tki albo mniejsze 400tki i po wyglądzie widać róznice. w EXC/SX cylindry np 450 i 525 sa identyczne z zewnatrz i nie da się od tak ocenić. ale są oznaczenia wybite po których mozna dojść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 7:53, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
lc4 całkowita inna konstrukcja niz rfs i z daleka to widać jak henio pisał.
lc4 zazwyczaj silniki były także czarne a w rfsie gołe aluminium
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herkloss
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Śro 17:49, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zębatka zdawcza po prawej w lc4,po lewej w rfs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:11, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
stare lc4 faktycznie są bardzo charakterystyczne,
np: kopka po lewej stronie, róznice między tymi nowymi juz nie,
wrzuc w google image hasło: lc4 engine
exc 450 engine
btw, skąd to pytanie? ktoś wciska że ma excka? a to jesty lc4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|