|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Pią 21:03, 17 Cze 2016 Temat postu: jak źle z tym cylindrem ? exc 125 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trascy dnia Pią 21:04, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:09, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
wyglada wszystko spoko, dziwne te slady na cylindrze ale po fotkach ciezko to oceniac
tłok bardzo ładny, chociaz widac juz lekkie przedmuchy. ale teflon cały to jeszcze powinien polatac - tylko jak pisałem jedyna sensowna odpowiedź bedzie po pomiarze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Pią 21:18, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
dodam że- na zdjeciu cylindra jest miedzy 2 kanałami ślad jakby wycierajacego sie nicasilu, albo moze wykruszajacego sie, jest to wyczuwalne dotykajac palcem, nie ma ostrych zadziorków moto trzma kompresje i ma moc caly czas, ale poniewaz jest mi to zjawosko nowe to z pokora doczytam kazdej porady i opini, ziomek ze mna to rozbirał i i stwierdził ze z racji iz jest to wytarcie w tym niskim polozeniu tłoka to dlatego jezdzi i ma sie dobrze w miare ale przebieg od ostatnich wymian nie jest mi znany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:38, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
generalnie tłok sie wymienia z 2 przyczyn 1) zuzycie zmęczeniowe - tutaj loteria o tym zaraz 2) zuzycie scierne - czyli łatwo - mierzysz - miesci sie w luzach - zakładasz - nie miesci - wymieniasz
ze zmęczeniowym to jest tak że producenci tłoków robią sobie furtke pisząc na opakowaniach że np tłok do 2T wytrzymuje 5 godzin. a potem juz ich nic nie obchodzi, tłok strzeli - i tylko uzytkownik moze miec do siebie pretensje ;P ale realnie dobre tłoki wytrzymują duzo wiecej niz te 5 godzin. tylko to jak pisałem loteria. dla EXC 125 jakies 70 godzin to juz tak średnio wymiana tłoka. ale słyszałem o przypadkach 150 godzin na 1 tłoku, co prawda w luzach nie mógł sie juz miescić. ale nic nie strzeliło - jeszcze
co do nciasilu - mozliwe że ktos kiepsko połozył. ale iwdac swieze slady po honowaniu - i sie za bardzo nie ma co przejmować - jest jak jest. póki jeździ to lać paliwo i jeździc. chyba że masz za duzo kasy i chcesz sobie kupic nowy cylinder ale jak masz 2003 rocznik moto to raczej nadmiaru kasy nie masz na takie zabawy ;D
wiec oddał bym to na pomiary, chociaz na oko to jest do poskładania i upalania jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|