Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki KTM do codziennej jazdy/ kawał faceta
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Swi@ty




Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 15:58, 01 Sty 2017    Temat postu: Jaki KTM do codziennej jazdy/ kawał faceta

Witam

Na wstępie napisze ze problem mam podobny jak kobieta z wyborem torebki w sklepie. Opis może być trochę długi i męczący ale chce jak najlepiej opisać mój problem z wyborem.

Strasznie podobają mi się motocykle KTM. Planuje na wiosnę zakup jakiegoś KTM do codziennej jazdy do pracy itp, 6 dni w tygodni. Trasa codzienna to dystans około 60 km do pracy + wypady (obwodnica miasta i mały kawałek drogi ekspresowej . Problem w tym że mam straszny mętlik w głowie. Za młodszych czasów bawię się w FR i DH na rowerze, po wypadku jednak musiałem odstawić ten pienny sport. Teraz w wieku 30 lat chciałem spełnić kolejne marzenie i kupić dobry motocykl. Na początki po głownie chodziła mi klasa Enduro (nawyki po rowerze), jednak może być problem z dojazdem do pracy, opony kostka, wygodna pozycja itp. Później zwróciłem uwaga na klasę supermoto, bardzo fajne maszynki do jazdy po mieście, w miarę wygodna, ale kiepskie w teren. Jedna dostarcza frajdy na drodze Smile. Wydaje sie najlepszym kompromisem motocykle z serii Adventure ale czy na pewno. Został jeszcze przepiękny 690 Duke. Piękna i wspaniała maszyna. Teraz tak przy wzroście 186 cm i wadzę 115 kg. Nie chce wygląda i czuć sie jak koszykarz na motorynce na wybranym sprzęcie. Np KTM 690 SMC wygląda naprawdę fajnie. Szukam przeglądam zdjęcia i filmy z ludźmi na tych sprzęcie i nie widzie np jakiegoś konkretnego faceta. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego sprzętu. Nie potrzebuje potwora do jazdy a motocykla do przyjemności. Co do budżetu około 24 tys zł.

Ps Znalazłem stronę gdzie można porównać motocykle, i tak np KTM 690 SMC ma siodło na wysokości 925 mm, Adventure ma o dziwo nawet mniej 860 mm wysokości, Duke jest najniższy tylko 835 mm. Czy głownie tym wyborem się kierować ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:22, 01 Sty 2017    Temat postu:

525 albo 530 z kompletem opon na off/on road Wink Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MatiSx125 dnia Nie 16:22, 01 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 17:48, 01 Sty 2017    Temat postu:

690 smc ma moj znajomy, tez mam 186 cm i 120 kg i nawet w miare wygodnie.

Jesli chodzi o EXC 450 525 itp to moim zdaniem do takich przebiegow to nie bardzo.

Druga sprawa ze ja na takim wyczynie 450 wygladam jak pajac na motorynce bo te motory sa gabarytowo male (mimo ze wysokie)
I czuje sie na nim jak bym na dzieciecym rowerku jechal.

Lc4 czy tam 690 bedzie OK dla ciebie

Mam jeszcze varadero 1000 i po jezdzie na nim zaj3biscie ciezko mi sie przestawic na Husaberga 450 bo tak jak mowie wrazenie ze jedziesz na jakims rowerze a to wcale nie jest wygodne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lionix dnia Nie 17:49, 01 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 17:59, 01 Sty 2017    Temat postu:

Szwagier ma 1.93 i jeździ na 525 i nie wygląda jakby jeździł na motorynce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Nie 20:09, 01 Sty 2017    Temat postu:

Mam tyle samo wzrostu co Ty, ja jeżdżę na exc 200 i tu nie widzę żadnego problemu. Co do wyboru moto to polecam mieć 2 motocykle. W sezonie do pracy dojeżdżam motocyklem 80 km w jedna stronę. Moto tdm 850 za 8k kupiłem w idealnym stanie, a ktm w 2T do głupienia i zabawy na co dzień Smile
Budżet jaki podałeś to w sumie oba moje motocykle i remont ktma się mieści.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:15, 01 Sty 2017    Temat postu:

Nie patrz na wysokość od ziemi ponieważ ciebie interesuje miejsce na nogi a nie wysokość.
Na KTM 690 SMC, Enduro będziesz Ci się siedzieć tak samo pomimo różnej wysokości.

Ogólnie mam kolegę o podobnym wzroście i niestety na typowych enduro (450itd.) nie mieściły mu się nogi.
Miał 690SMC i był bardzo zadowolony.
Teraz ma 530 i choć go na nim nie widziałem to nie narzeka w rozmowie.

530 troszkę dostanie po dupie przy twoich jazdach - będziesz często zmieniał olej a to czasami denerwuje.
Pomyśl o KTM 690, Husaberg 701, a nawet pokuś się o coś większego typu KTM 990


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 20:21, 01 Sty 2017    Temat postu:

Jeżeli ma być KTM to 640/690/Duke, którekolwiek lc4 w zależności od upodobań. lc8 to już będzie przerost formy jeżeli nie planujesz wypadów po minimum 1000km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Swi@ty




Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 20:34, 01 Sty 2017    Temat postu:

Dzięki za tak szybkie odpowiedzi. Właśnie popatrzyłem tez na KTM 990 SM. Ma jedna fajna zaletę zbiornik paliwa Smile 19-20 litrów to i tak lepiej niż w 690 SMC. Zaraz posprawdzam dokładne dane. Może warto dołożyć. Wydaje sie być większy. Szkoda ze w Zielonej Górze nie ma chyba nikogo kto ma KTM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:48, 01 Sty 2017    Temat postu:

Oo a ty z Zg? Ja z okolic kożuchowa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:34, 02 Sty 2017    Temat postu:

Swi@ty napisał:
Dzięki za tak szybkie odpowiedzi. Właśnie popatrzyłem tez na KTM 990 SM. Ma jedna fajna zaletę zbiornik paliwa Smile 19-20 litrów to i tak lepiej niż w 690 SMC. Zaraz posprawdzam dokładne dane. Może warto dołożyć. Wydaje sie być większy. Szkoda ze w Zielonej Górze nie ma chyba nikogo kto ma KTM


Podjedź w jakiś weekend na Kisielina i będziesz miał więcej SM niż możesz sobie zapragnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Swi@ty




Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 13:37, 02 Sty 2017    Temat postu:

He
Nie pomyślałem. Ja pracuje 20m od toru w kisielinie. Te duże czerwonego ciężarówki co was wkurzają to moja sprawka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bajlando




Dołączył: 28 Lis 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:58, 03 Sty 2017    Temat postu:

Poszukaj 660, najlżejszy z Lc4 i chyba najmniej awaryjny silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:17, 03 Sty 2017    Temat postu:

Bajlando napisał:
Poszukaj 660, najlżejszy z Lc4 i chyba najmniej awaryjny silnik.


Tak może było kiedy te sprzęty były nowe lub miały małe przebiegi.

W tej chwili kupno 660 z małym przebiegiem lub silnikiem po remoncie graniczy z cudem.
Więc jeżeli dodać do ceny 660 remont aby to faktycznie jeździło bezawaryjnie przez kilka sezonów to w tej cenie mamy kilku letnie 690 z faktycznie małym przebiegiem.

W dzisiejszych czasach kupno starego motocykla okrzykniętego "bezawaryjnym" "bezobsługowym" to chyba największa głupota.
KTM LC4, DRZ400, to w tej chwili największe trupy na rynku. Lub takie które za chwilę będzie trzeba ostro dopieścić. Jeżdżą nimi ludzie co nic przy nich nie robią (bo podobno nic przy nich nie trzeba robić) i jak już są na wykończeniu to sprzedają. Jak widzę DRZ400 z przebiegiem 30-40tys. km z opisem "silnik nigdy nie otwierany" jak nowy to mi się śmiać chcę. I cena 15000zł za ponad 10 letni motocykl.
Przy LC4 te przebiegi są jeszcze większe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 21:19, 03 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bajlando




Dołączył: 28 Lis 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:26, 03 Sty 2017    Temat postu:

Masz racje że ciężko o nie zajechaną sztukę, ale w nich raczej nie robi się grubych remontów (no chyba że ma te 30-40 tyś. najechane) tylko jakieś pierdoły czasem wychodzą i wiadomo regularnie olej i zawory. A takiej 690 nawet ciężko dobry serwis znaleźć żeby to ogarnął w razie "w" no i jest cięższa, ale to tylko moja opinia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Swi@ty




Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 11:27, 04 Sty 2017    Temat postu:

Szukam na wiosnę 990 SMR lub SMT Smile Dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin