|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:56, 14 Wrz 2017 Temat postu: Jaki motocykl kupić do jazdy po asfalcie i na zawody |
|
|
zastanawiam się jaki model by był najlepszy motocykla do jazdy po asfalcie był zarejestrowany i najbardziej jak to możliwe cross by móc startować zawodach i nie odstawał od reszty zbytnio motocyklem jeździłem wieloma motocyklami sport turystykami enduro hard enduro wszystkie powyżej 600 pojemności ost składakiem ktm 620sx z silnikiem 660 i zawieszeniem wp 48 ale to nie istotne jakie modele polecacie do przetestowania co będzie spełniał moje warunki
1 zarejestrowany dopuszczony do ruchu ulicznego
2 jazda po asfalcie np 50 km dojazdu i jak będę chciał jechać 140km/h że silnik z ram nie wyskoczy
3 jak najmniejsza waga nie więcej jak 110 kg
4 żeby radził sobie nawet w bardzo trudnych terenach np jakieś zawody
podjazdy górki wąwozy
5 wytrzymały silnik żeby nie był studnią bez dna co jazda to naprawa
6 i żeby podobnie oddawał moc co 660 albo nie był dużo słabszy od tego
zastanawiałem się nad 350 xc- f ale ciekawi mnie co wy napiszecie dodam jeszcze że jechałem ktm 525 jakoś do mnie nie przemawiał klocek się wydawał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:13, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
haha marzysz kolego nie istnieją takie motocykle
XC-F 350 nie ma homologacji, i jak troche ponad stówe wyciągnie bez wycia silnika to bedzie sukces
tylko to też wyczynówka, wiec nie wiem czy jest jakiś budżet który jest w byc wystarczający na bardzo dobry serwis i obsługe
ogólnie z połowy swoich rzeczy wymienionych musisz zrezygnowac - albo asfalt, albo cięzki teren, albo tani, albo dobry na zawody ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 10:36, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
najbliżej to 500 EXC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 13:45, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | najbliżej to 500 EXC |
dokładnie tak. To moto na autostradzie ciagnie jak się patrzy a teren każdy łyknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Czw 16:29, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A co z oponami, albo asfalt albo teren, pozostają 2 komplety kół. Każdy wie, jak znika kostka na asfalcie i jaka jest trakcja. Inna sprawa, jak dla mnie, to jazda singlem 5 km z dużą prędkością, "czysta przyjemność".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 17:20, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Heh nie ma takiego motoru
Jak znajdzies to daj znak bo kupie za kazdy pieniadz :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 19:25, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Pajka napisał: | A co z oponami, albo asfalt albo teren, pozostają 2 komplety kół. Każdy wie, jak znika kostka na asfalcie i jaka jest trakcja. Inna sprawa, jak dla mnie, to jazda singlem 5 km z dużą prędkością, "czysta przyjemność". |
jestem właśnie mile zaskoczony oponami maxxis ktore fabrycznie są na ktm 500 exc z tego roku. Rewelacja w terenie i całkiem przyzwoicie na asfakcie.
Tak sie sklada ze mam 8 km autostrady dojazdówki do toru mx i się jedzie
bardzo przyjemnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 20:18, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Nie no nie róbmy sobie jaj. Zadna kostka nie dorówna nawet najgorszej asfaltówce.
To jest przede wszystkim Twoje bezpieczeństwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:45, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
kup 2 moto , taniej wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaLaZ
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 21:10, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
tez szukalem odpowiedzi na takie pytanie skonczylo sie ze majac kawe z1000 kupuje teraz exc 450
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:00, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to nie chodzi żebym kupował 2 motory bo w moich garażach nadal jest honda cbr 600rr kawasaki klx650r lubię ten motor i w tym roku poskładałem ktm 620 sx z silnikiem 660 i instalacją z demontaż powypadkowego motocykla taniej wyszło jak miałem zamiar robić kapitalny remont silnika 620 waży z 120 kg zruciłem uwagę że ma podobną bryłę i wagę co 525 dlatego tez ten model mnie nie cieszy bo miałem okazje się przejechać.
wracając do tematu ja muszę mieć zarejestrowany motor bo nie marzy
mi się żeby żeby zabrali mi prawko a już teraz co trochę mnie podpierdzielają a poza tym ma parę km do dojechania do terenów w których można polatać wiadomo kostki idą szybko na asfalcie ale może 2 komplety się kupi twarde to może w sezon nie zejdą jedząc w soboty i niedziele a na zawody się kupi nowy komplet opon innych i lampy pozdejmuję , napisałem tu posta bo większość z was posiada jeździ na 350 450 czy nawet 530 bo co z tego że pojadę gdzieś i ktoś mi da się przejechać np 5 min jak nie będę wiedział jak wychodzi taki motor w eksploatacji przelotach szybkich a poza tym czyimś to strach odwijać
np ja po duktach leśnych piaszczystych lecę 140 km/h to mnie zasmuciliście tym że exc-f 350 lekko ponad 100km/h wyje miłosiernie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:07, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to nie chodzi żebym kupował 2 motory bo w moich garażach nadal jest honda cbr 600rr kawasaki klx650r lubię ten motor i w tym roku poskładałem ktm 620 sx z silnikiem 660 i instalacją z demontaż powypadkowego motocykla taniej wyszło jak miałem zamiar robić kapitalny remont silnika 620 waży z 120 kg zwróciłem uwagę że ma podobną bryłę i wagę co 525 dlatego tez ten model mnie nie cieszy bo miałem okazje się przejechać.
wracając do tematu ja muszę mieć zarejestrowany motor bo nie marzy
mi się żeby żeby zabrali mi prawko a już teraz co trochę mnie podpierdzielają a poza tym ma parę km do dojechania do terenów w których można polatać wiadomo kostki idą szybko na asfalcie ale może 2 komplety się kupi twarde to może w sezon nie zejdą jedząc w soboty i niedziele a na zawody się kupi nowy komplet opon innych i lampy pozdejmuję , napisałem tu posta bo większość z was posiada jeździ na 350 450 czy nawet 530 bo co z tego że pojadę gdzieś i ktoś mi da się przejechać np 5 min jak nie będę wiedział jak wychodzi taki motor w eksploatacji przelotach szybkich a poza tym czyimś to strach odwijać
np ja po duktach leśnych piaszczystych lecę 140 km/h to mnie zasmuciliście tym że exc-f 350 lekko ponad 100km/h wyje miłosiernie wagowo i moc mi odpowiada czytając forum dużo ludzi pisało ze ten ktm jest bardzo poręczny i mały w porównaniu do starych hard enduro i nawet widziałem 2 zarejestrowane na alledrogo ale czekam jakie wy jeszcze polecacie motocykle np do 17 tys zastanawiałem się tez czy nie brać na raty nowego ktm
Proszę o usunięcie posta jako gość up bo mi się zdublował
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Pią 0:04, 15 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 6:54, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Pomyśl o dorobieniu haka do samochodu i przyczepce. Koszt niewielki.
Ewentualnie nawet o zakupie busa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:54, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Przewieźć motocykl to nie problem tylko po prostu nie chcę wozić go bus chyba że gdzieś daleko bym jechał np na tor czy zawody.
Podobała mi się 350 exc -f 2014r ale przeglądając internet dowiedziałem się że to bardzo dobry motocykl do bardzo trudnego terenu gdzie się jedzie powoli podjazdy skałki jakieś kłody skoki to by mnie zadowoliło gdyby nie dojazdówka jak przez asfalt tak też przez las duktem piaszczystym na odcinku paru km by dojechać do starej kopalni piasku, nawet przez ten las wszystkie crf 450 wr 450 czy kxf 450 o ktm już nie wspominają przegonią jak max 115km/h jedzie ktm 350 i to z wielkim obciążeniem dla silnika przez parę metrów można gnać ale przez parę km, jeszcze nie mogę znaleźć informacji co ile trzeba tłoki wymieniać ile motogodzin silnik wytrzyma bez połowienia i co najczęściej się psuje bo każdy motor ma jakieś swoje wady
napiszcie jeszcze o 450 exc-f i 500 jakie prędkości przelotowe jak się mają na tory krosowe bo chyba będę zmuszony kupić większą pojemność i starszą 530 exc a na zawodach startować tylko by się odhaczyć że się było aby wróciły wspomnienia jak to w młodości zajmowało się wysokie pozycję na jawa 380 cz cross
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 5:39, 16 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
szkoda opon na asfalt, pare km asfaltem i opone zuzyjesz jak pół dnia ciezkiego hard enduro ;P
tłok sie zmienia od 100 do 300 godzin - zaleznie jak sie jeździ, i co wpadnie co 2-3 tłoki remont dołu silnika. w duzym skrócie.
450/500 przelotowo w terenie spokojnie około stówki mozna jechac silnik jeszcze sie nie męczy, na tor MX tez sie pobawic mozna, tylko o wysokich miejscach mozna zapomnieć bo dobra 125 w 2T jest w stanie pojechac znacznie szybciej ( no chyba ze sie mocno przerobi zawias i jest sie niezłym killerem - ale to pare lat musiał bys ostro trenowac )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|