Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki naped do KTM 450 EXC ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid28ino




Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:58, 31 Mar 2014    Temat postu: Jaki naped do KTM 450 EXC ???

Witam mam pytanie zastanawiam sie jaki naped kupic do KTM-a 450 EXC szukam na allegro wydzwaniam pytam i kazdy cos innego proponuje. Sa D.I.D lancuchy o-ring x-ring i nie wiem ktory kupic czy jest roznica itd. Zastanawiam sie tez nad zebatkami przod 13z tyl 52z moze ktos przerabial takie tematy itd wiec prosze o pomoc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 17:21, 31 Mar 2014    Temat postu:

Możesz dostać tyle opinii ilu użytkowników napisze...
U siebie mam DID VX2 i lekko ten łańcuch nie ma.
Po około 60mth nie naciągałem go jeszcze.
Poza tym widzę,że przeczytałeś zero tematów - nie chce się szukać ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:43, 31 Mar 2014    Temat postu:

13 x 52 będzie za krótko - to takie crossowe przełożenie, daj zacznij od 14 x 50 , zobacz jak Ci leży, i jak chcesz skrócić tylko trochę to zmieniaj tył, a jak znacznie to prżód
a co do łańcuchów - ja zawsze polecam reginę z-ring z powerpartsów, a zębatki - supersprox


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid28ino




Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:08, 31 Mar 2014    Temat postu:

nie ze nie chce sie szukac tylko jesli ktos juz tez szuka cos na temat napedow to widze ze jest 100 odpowiedzi i kazdy cos innego pisze wiec wole zapytac i wtedy mam pierwsza krotka odpowiedz kup taki i taki bo ja mam i jest super i tyle wiec kupuje taki jak mi poleci ktos a jak mam usiasc i czytac ze ten kupil ale on do crossa a ten do enduro itd ze temu sie wyciagnal a temu nie to dzieki ale nie mam czasu na siedzenie przed kompem 6 godz i czytaniu co komu pasuje bo glowa mi peka pozniej a tak dwie odp konkretne i tyle wiec szukam zebatek supersprox i lancuch DID i wszystko w temacie. wielkie dzieki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:46, 31 Mar 2014    Temat postu:

łancuchy ybn sa zajebiste, po 300mth sie nie wyciaga wcale, rozumiem ze taka odpowiedz cie satysfakcjonuje i zakupisz taki łancuch Smile bo przeczytac istniejace tematy jest ciezko i zaczynasz powielac to co juz było napisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:06, 31 Mar 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] lancuch vx2 spokojnie da rade zebatki superprox 13x52 odradzam ja w swoim mam 14x50 a mysle nad zmiana na 14x 48

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Pon 19:09, 31 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:19, 01 Kwi 2014    Temat postu:

głowa Cie rozboli ale każdy poleca to co miał i mu leżało

najbardziej polecane z tego co już było pisane to DID VX2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:14, 01 Kwi 2014    Temat postu:

dla mnie najlepsza cena do jakosci
vx2 łancuch, mocny i xringowy czyli dobrze uszczelniony ale nie ma duzych oporów

zebatka tylny tylko supersprox, teraz potaniała i całkiem dobra opcja, lzejsza i lepsza niz tanie stalówki, a w enduro zwłaszcza 10X lepsza niz aluminiowe.

przednia róznie mozesz albo kupic sobie kilka najtanszych i wymieniac albo mniej ale drozszych, kwestia aby na czas wymieniac nie jak juz zeby sa w stanie tragicznym, przednia najszybciej sie zuzywa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid28ino




Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:49, 05 Kwi 2014    Temat postu:

To moze inaczej jakie zebatki tzn ilosc zebow przod i ilosc zebow tyl proponujecie do KTM 450 EXC ktorym jezdze po lasach duzo podjazdow piaszczystych i w miare stromych i dluga czolgostrada ( piach) teraz mam przod 13 tyl 51 i wyrywa rece po musnieciu gazu ale wczesniej mialem przod 14 i na 2 biegu podjezdzalem teraz mam 13 i na 3 spokojnie podjezdzam pod kazda gorke itd tyle ze czolgostrada max 120km/h okolo sa plusy i minusy zebatek mniejszych wiekszych ale moze ktos przerabial ten temat?? moze ktos z was tez smiga po lasach podjazdy itd i jaki zestaw najlepiej kupic zeby w miare szybki byl ale tez silny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:11, 28 Wrz 2016    Temat postu:

siema pytanko , a jak teraz mam 13/52 a zmienie zębatki na 14/51 to ilość zębów jest ta sama, to czy bede musiał zmieniać też łańcuch ? bo mam dopiero 30 mh zrobione na nim , martwię się czy nie zje mi koło tego chlapaczyka chroniącego PDS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:58, 28 Wrz 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
siema pytanko , a jak teraz mam 13/52 a zmienie zębatki na 14/51 to ilość zębów jest ta sama, to czy bede musiał zmieniać też łańcuch ? bo mam dopiero 30 mh zrobione na nim , martwię się czy nie zje mi koło tego chlapaczyka chroniącego PDS

spokojnie koło się zmieści.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Śro 19:55, 28 Wrz 2016    Temat postu:

w tych waszych wiekszych pojemnosciach tez sa takie ogromne roznice po zabawie z przelozeniami badz łancuchem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 20:11, 28 Wrz 2016    Temat postu:

pytasz o to jak moto sie napędza?
każda zmiana o jeden ząbek z tyłu czy z przodu jest wyczuwalna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Śro 21:06, 28 Wrz 2016    Temat postu:

u mnie zmiana z 13 na 14 z przodu to mega roznica w jezdzie po miescie, moto spokojniejsze i mniej sie meczy, ale co ciekawe przy 14/50 lancuch mial sporo regulacji w obie strony a przy wywaleniu 1 ogniwa- regulacji brakło- trzeba bylo wrocic do 13/50 i tu niespodzianka - znowu sie łańcuch bardzo wydłuzył, nie spodziewałem sie takich różnic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 7:52, 31 Gru 2016    Temat postu:

Witam ja jeżdżę na ktm exc 450 po lasach podjazdy i tp założyłem napęd 14=50 i daj radę wcześniej miałem 13=52 z krótkie biegi no i spalanie dużo większe ja polecam 14=50 pozdrawiam Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin