|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:21, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Uraz napisał: | waze powiedzmy 85 kg i 182 cm wzrostu uciagnie ?? |
spokojnie
mój kumpel -100kg i 190cm - latał bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uraz
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:47, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a w jakiej cenie mozna kupic egzemplaz ktory sie nie rozsypie odrazu
czytalem tez ze jakies starsze roczniki byly troche zmulone a pozniej chyba od 09 to juz duzo lepiej jezdza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Uraz dnia Sob 16:49, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:33, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
no od 2008 to jest juz ok
dwóch ziomków w okolicy lata takimi sprzętami z 2008 - wszystko good nic sie nie sypie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Nie 21:23, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Na wstępie wszystkich pozdrawiam i się witam .
Na motocyklach jeźdze już dośc długo ale do ostatniego roku były to tylko szosowe ( gs 500 , cbr 600F4 , hornet 600) w zeszłym roku coś mnie podkusiło i się przesiadłem na DRZ 400 E i na asfalt nie zamierzam wracać , chce tylkop wymienic moto. DRzeta - bardzo fajny motocykl ale brakowało mi w nim poręczności , duża waga stawała się wadą gdy coraz bardziej zagłębiałem się w elementy techniczne i teraz stoje przed nowym wyborem . Z racji tego że motocykl będzie z klasy hard nie chce 4t - odechciewa mi sie od tych płytek zaworowych , gniazd, popychaczy i rozrządów w drz był duzy serwis i na długo nic po za normalnymi sprawami.
Mocnego potwora nie chce , drz miał ok 45 i ta moc w zupełności mi wystarczała a nawet jej nie wykorzystywałem . Przekopałem wszystko i wybór będzie pomiędzy exc 200 od 2008 -2012 chyba ze coś w dobrych pieniądzach sie trafi młodszego albo 250 freeride . I tu pojawia sie problem co wybrać , nie mam jak sie na nich przejechać wiec to trochę gra w ciemno a nawet po 1 próbnej jeździe nie będę wiele mądrzejszy .
Za free przemawia niższa waga , mniejsze spalanie ( na testach czytałem ze do 5 h latali na baku) akurat spalaniem sie nie martwię ale o dystanse na 1 baku , prawie 2 razy dłuższe okresy serwisowe ( dane z manuala) i to ze latanie na prostych mnie nie bawi wiec jego predkosc max jest ok dla mnie , minusem moze byc moc ale nadrabia momentem( chyba i tego sie boje ze jednak te 23 km i 28 N będzie za mało ) i chyba jest to dość fajna konstrukcja pomijając brak kopki. Plusem jest też to że moto z 2014 jest w cenie exc 200 z ok 2010-2012.
Exc 200 to każdy wie co to za "twór" jest - rozwiercona 125 z mocnym dołem , góra " podobno" nie powala ale moc porównywalna z drz do tego niska waga i motocykl idealnie wstrzeliwuje się w to czego szukam . Minus - mały dystans na baku częstsze serwisy , ciutke cięższy ale masywniejszy i ma kopkę , lepiej sobie radzi na przelotówkach niż free chodz i tak ich nie znosi jako 2t .
Nie ukrywam że moto chciałbym miec do nowego roku by je wstawić na serwis i przygotować na cały rok. Mam 180 i ok80 kg jeźdze po mazurach , bagna , wąskie ścieżki powalone drzewa - sporo podjazdów - teren morenowy , ogólnie predkości niskie bo dojazdów nie robie - mieszkam na krawędzi lasu w drz brakowało mi jeszcze jednego wolniejszego biegu niż 1 .
I co tu wybrać z tych 2 opcji ? Chyba ze ktoś ma jeszcze jakis inny pomysł , za wszelkie rady i sugestie bede wdzięczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:53, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem freeride odpada, fajne moto ale raczej w góry, mega ciezki teren, praktycznie taki trialowy. za słaby moze byc do katowania po błocie, w dodatku ma kiepski zawias.
200ta bedzie zdecydowanie lepsza, lekka zwinna, jak nie jedziesz szybko to tez duzo nie spali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Pon 20:41, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Beta X trainer, ale z używką będzie ciężko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:06, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Kiełek napisał: | Beta X trainer, ale z używką będzie ciężko |
Bardzo ciężko jest w ogóle dowiedzieć się coś szczegółowiej o tym motocyklu .
Pozostaje przy pierwotnych planach , czyli exc 200 , teraz tylko szukanie czegos w widełkach cenowych .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTEX1998
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:14, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Zastanów się jeszcze raz nad 250 4t Jak trafisz na dobrą sztukę to portfel nie będzie płakał. Owszem luzy zaworowe trzeba sprawdzać a tak poza tym nie różni się zbytnio serwisem od 2t .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:33, 29 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Motocykla szukam już jakis czas wiec nad 4t tez się zastanawiałem na + przemawia liniowość oddawania mocy i mniejsze spalanie - większy zasięg. Jakbym kupował soft enduro to bym brał 4t ale w hard myśle tylko nad 2t - prostota wykonania - wymiana tłoka , korby i łozysk i latam dalej. Jedyne co mnie martwi to ten zasieg na baku a jazda z bańką na plecach to zero frajdy a o to w tym chodzi , nie raz na drz wypady ponad 100 km robiłem , ciągle w lasach bagnach , szutrach i na spokojnie dolatywałem do domu a tu może byc problem po 60km .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:37, 29 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
zawsze mozesz kupic wiekszy bak paliwa
akurat 4T nie jest takie straszne jak sobie wyobrazasz. ja miałem exc 525 i praktycznie jak na zime robiłem gruby przegląd to do kolejnej zimy nie dotykałem sie palcem do niczego. - jedynie od czasu do czasu kontrolowałem luzy zaworowe czy wymieniałem olej - jak juz sie wprawiłem to zajmowało to dosłownie chwile.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:20, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
O większym baku już myślałem - 11l tylko to ok 1,5 tys
ps. Nie sprzedajesz exc 200 czasem ? Bo podobny nick na alle widziałem .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:46, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
sprzedaje, tzn nie osobiscie tylko kolezanka mnie prosiła zebym jej wystawił bo nie ma konta.
nowy 1500 ale trafiaja sie tez tansze uzywane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:21, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie jestem w stanie zaakceptować zasięgu na baku mniejszego niż 100-120 km + rezerwa . Czyli jednak chyba będę zmuszony pokochać złożoność silnika 4t - dobrze ze KTM Olsztyn jest blisko i mam nadzieje że maja dobry serwis.
Teraz szukamy tylko dobrej 400 setki bo na nia padł wybór , mam nadzieje właściwy.
Dziękuje za porady .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 21:32, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Serwis dobry, tylko wiadomo, drogi. Jakbyś chciał się ewentualnie przymierzyć do dwusuwa, to chętnie dam rundę swoim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Czw 11:37, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
400' zawsze jest dobrym wyborem, mega wdzięczna i uniwersalna. Ja w swojego 4suwa też trochę wpakowałem, nie był to najlepszy zakup, ale teraz po remoncie tylko czynności serwisowe, paliwo i rzeczy eksploatacyjne.
Ja w swojej mam zmieniony wał i tłoka, na taki jak w 450. Ręce prostuje, a moc jest oddawana czysto i liniowo.
Dodam jeszcze, ze jak się jeździ tym moto dołem, co sprzęt lubi, to spalania jest niskie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Czw 11:43, 03 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|