|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:37, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
koszta sa nieporównywalnie wieksze w EXC. zwłąszcza jak sie zechce smigać na codzien. 8 tysiecy km i remont 1000-4000 zł. i to praktycznie co rok, bo 8000 km smigajac tez po asfalcie to idzie w moment.
co do jazdy, to włąsnie chodzi nie o to żeby bać sie motocykla, tylko żeby potrafić na nim odkręcic gaz kiedy trzeba wystarczy posłuchac sobie np na YT jak jeździ amator a jak zawodnik, włacz jakis filmik zamknij oczy i u amatora słychac tak " troche gazu... przerwa... troche gazu.. przerwa" u zawodnika praktycznie nie słychac kiedy zmienia biegi, a gaz mógłby miec włąsciwie zacięty na otwartej przepustnicy ;D bo kupować moto które ma prawie 60 koni, i w zakręcie wykorzystać 10 koni to bez sens ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:28, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Będę poszukiwał LC4 tylko teraz moje pytanie czy szukać poniżej 2003 r czy powyżej 2003r Które silniki były bardziej udane ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:54, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
witam podepne sie troche pod temat sprawa jest bardzo podobna teraz bedzie moj 3 sezon na dt 125 (rozblokowana) i na nastepny sezon mysle zanabyc jakis powazniejszy sprzet i wlasnie mysle o exc 400 generalnie jezdze po terenie troche szutru lasy gory pola laki oczywiscie na ile pozwala dt jednak czasami asfalt sie tez zdazy zdaje sobie sprawe z tego ze o wyczynowe moto trzeba dbac i to odpowiednio kosztuje bardziej mam obawy czy po dt ogarne takie exc 400
dziekuje i pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:07, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
exc400 bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 18:09, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Bez problemu dasz radę. Ja po dt 125cc także na exc 400 się przesiadłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uraz
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:15, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
szybko dzialacie Panowie a rocznie robicie kilometrow i ile rocznie inwestujecie w maszyne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 18:23, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jak jeździsz tak i inwestujesz oraz kwestia w jakim stanie kupisz moto.
Wszystko loteria.
Ja kupiłem moto przejechałem ~20mth i łozysko mi się rozsypało i klepię remont za ponad 5k.
Inny kupi i bedzie przez 2 lata bez wkładania złotówki jeździł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:52, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
polecam suzuki drz 400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:10, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | polecam suzuki drz 400 |
Popieram. Na początku dobrze pobujać się takim dual-sportem, który jest przyjazny użytkownikowi i nie tak wymagający jak konkretne hard-enduro...
Poza tym taki motocykl jest śmiesznie tani w eksploatacji (DR-Z S).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 23:11, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:18, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy moim zdaniem jesli ktoś chce jeździć i ma do tego dryg to poradzi sobie z każdym motorem.Ja osobiście kupiłem niedawno sx 250 2 t i też jest to moj pierwszy moto i powiem ze czasem sie boje na niego wsadać ale jak ktoś rozgraniczy rozsądek z panika i chce jeździć to sie nauczy i to szybko.I na motor takiego typu trzeba nie być za bardzo wygodnym bo to nie turystyk na którym nie telepie nie rzuca i wogle.Sam ważę bardoz nie wiele bo jakies 70 max w butach i stroju wiec da rade tylko trzeba chcieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 14:37, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Lecha1koks napisał: | Koledzy moim zdaniem jesli ktoś chce jeździć i ma do tego dryg to poradzi sobie z każdym motorem.Ja osobiście kupiłem niedawno sx 250 2 t i też jest to moj pierwszy moto i powiem ze czasem sie boje na niego wsadać ale jak ktoś rozgraniczy rozsądek z panika i chce jeździć to sie nauczy i to szybko.I na motor takiego typu trzeba nie być za bardzo wygodnym bo to nie turystyk na którym nie telepie nie rzuca i wogle.Sam ważę bardoz nie wiele bo jakies 70 max w butach i stroju wiec da rade tylko trzeba chcieć. |
Tak, ale tu nie chodzi o to by wsaiadać na każdy lepszy motocykl. Chodzi o to by na mniejszej mocy nauczyć się lepiej jeździć, podstaw i by sie nie zrazić od razu , bo tak wszystko dla ludzi jak ma sie rozsądek )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:33, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tak, to skoro soe boisz to nie odkręcasz, a cała zabawa polega na tym żeby sie nie bać odkrecać, i odkręcać te moto. jak ty w winklu nie dasz gazu to sie wywalisz. pokaz filmik jak jeździsz to ocenimy czy dobrego zakupu dokopnałes czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:42, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no zle mnie zrozumiałeś.Boje się to taki żarci mały bo zapas mocy jest dość spory.Chodzi o to ze na każdym biegu idzie jak wściekłyI tego właśnie szukałem.Jest moc lekka maszyna coś idealnego dla mnie trochę z zasięgiem jest lipa bo mały zbiornik ale jakoś daje naraize rade.Z filmikiem to sie troche wstrzymam bo pogoda nie pozwala na jego nakręcenie.Ale spoko jak się pogoda poprawi to na pewno jakiegoś Video mam podrzucę.Jestem zadowolony z zakupu tylko dyfuzor był wklejony na sylikon nie wiem czy tak powinno być.Chciał bym go pomalować bo po myciu widać że "ruda" go wżera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:48, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no 4t STUNT z ciekawości spojrzałem na link w twoim podpisie i jestem pod wrażeniem ze z takich "zwłok"zrobiłeś coś fajnego.Widać ile pracy w to włożyłeś pełen szacun dla ciebie.:)Fajna osłona ramy:)Musze też taką sobie zrobić.Jaka grubość tej płyty aluminiowej?I gdzie to mocowałeś jakieś uchwyty dorabiałeś specjalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:02, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Lecha1koks napisał: | Koledzy moim zdaniem jesli ktoś chce jeździć i ma do tego dryg to poradzi sobie z każdym motorem.Ja osobiście kupiłem niedawno sx 250 2 t i też jest to moj pierwszy moto i powiem ze czasem sie boje na niego wsadać |
Widzisz kolego. Można jeżdzić i JEŻDZIĆ.
Nie ważne czym latasz, ale jak latasz. Każdy w swoim mniemaniu jeżdzi zajebiście, ale to dopiero wyjazdy z kozakami czy zawody weryfikują te wyobrażenia.
Jakoś słabo widzę naukę podstaw MX/hard-enduro na wściekłej ćwiartce 2T.
Ja wolałbym zaczynac przygode z enduro od czegos spokojniejszego. Niemniej jednak jeśli Tobie sie udało to gratuluje, sam jednak pamiętam jak w zamieszłych czasach będąc dumnym posiadaczem DR350 przesiadłem się na KX500. Totalna panika i smierć w oczach. Szybko się z nim pożegnałem. Ale myślę ze dzisiaj mógłbym spróbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|