Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakiego KTMa wybrać
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:17, 22 Mar 2019    Temat postu:

Kup EXC 450 lub EXC 525. Jeśli się uda znaleźć coś po 2008r to EXC 450 lub EXC 530.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiziol23




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 2:00, 23 Mar 2019    Temat postu:

podłączę się pod temat kolegi bo mam podobne rozkminy. - jakiego kata wybrać?
pytam dlatego, bo nie mam gdzie takich sprzętów przetestować. moze jedynie 525 jest jedno w ekipie to bede mial mozliwosc troche tym polatac.
też mieszkam w wlkp., więc tereny raczej płaskie, leśne szutry, pola, chociaż jakiś poligon z trudniejszymi podjazdami też się znajdzie, lub jakieś żwirownie gdzie też jest co robić.
wzrost 178
waga +/-78
do tej pory jeżdżę cięzszym sprzętem prawie 200kg jednak asfalt jest na ogół tylko dojazdówką w teren, co nie do końca mu słuzy. chce odciążyć dakara i dołożyć do garażu EXC.
wstępnie się zafiksowałem na czymś na RFSie przez wszechobecny jego kult. po przesiadce z ciężkiego 'enduro' mocy mi raczej brakować nie będzie w żadnym z potencjalnych, więc po riserczu wybrałem że bedzie to exc 400 rfs (lub Beta, bo podobno nie ma co się obawiać o części do nich jak twierdzi znajomy mechanik), najlepiej od 2005. Jednak poczytałem tu kilka wątków i może jednak warto pójść w coś młodszego - od 2008 - jakieś 450, bo chyba w 530 to mocy może być az nadto, a nie chciałbym wpaść z deszczu pod rynne, gdzie najpierw w dakarze mnie ogranicza przede wszystkim waga, ale i zawias i za mała moc na tę wagę, gdzie w 530tce za duża moc może też utrudniać łapanie skilla w terenie.
czy te konstrukcje po rfs - xc4-tak? - nie miały jakiś chorób wieku dziecięcego?
moto ma mieć homologację. budżet miał być ok 10, ale już widzę że bardziej realnie trzeba liczyć w str 13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 7:58, 23 Mar 2019    Temat postu:

po 2008 roku motocykle sie duzo lepiej prowadzą, silniki są też elastyczniejsze - ja bym sie nie zastanawiał jakbym miał wybór - wiem też ze wiaze sie to z wiekszym wydatkiem - w sensie nowszeroczniki są droższe w zakupie. jakies tam problemy miały i akcje serwisowe nawet - ale nie znajdziesz motocykla z bolączkami takiego pierwszego wypustu. wszystko juz kilkanascie razy remontowane/serwisowane/ przerabiane wiec nie znajdziesz fabrycznej sztuki.
teraz doczytałem jak masz do 13 tysiecy to raczej ciezko bedzie o zdrowe XC4 neistety, ale ładnego RFSa mozesz wyrwać.
co do mocy - no to nikt ci nie przewidzi czy bedzie za mocny czy nie - kazdy oczekuje czego innego, jak masz doswiadczenie to zadna "moc" i pojemnosc cie strasznei nie wystraszy - ale w terenie czasem na za mocnym motocyklu ciezko jechać szybko. ale jak chcesz bezpieczniej podjesc to EXC 400 lub 450 stosunkowo róznica jest spora, 400tka odczuwalnie słabsza, troche zywotniejsza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiziol23




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:07, 23 Mar 2019    Temat postu:

Jezdzic czym mam, wiec moge sie nieco wstrzymac z zakupem i dozbierac $, jesli faktycznie od 2008 jest az taka roznica.
A moglbys napisac co bylo nie tak z tymi pierwszymi rocznikami xc4 zebym wiedzial o co pytac sprzedających poza standardowymi rzeczami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:28, 23 Mar 2019    Temat postu:

padały uszczelnienia wału, i brały olej - ale była na to akcja serwisowa wiec za darmo ktm to naprawiał - wiec zeby meic tą wade musiał bys miec fure dziwice gdzies uchowaną - szansa pewnie mniejsza niz wygrana w totka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin