|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 13:12, 15 Maj 2015 Temat postu: kierownica - opinie |
|
|
planuje zmienic kierownice i znalazłem taką w dobrej cenie
[link widoczny dla zalogowanych] opłaca się kupić taką i lepiej zainwestować w markową ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:32, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jak coś to mam na zbyciu Nekena który był seryjnie montowany w KTM, moja pochodzi z rocznika 2012. Kierownica w 100% prosta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:52, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Neken zdecydowanie będzie pewniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 11:58, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie warto kupować wynalazków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 0:16, 06 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 15:50, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
RFX to chińszczyzna.
Dla przykładu miałem dystanse tylnego koła RFX i były całe z aluminium, kupiłem proxa/all ballsa (jedno i to samo) i miejsce gdzie chodzi simmering jest pokryte czymś twardszym(może stal).
Reszta już jest z alu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:58, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
podobno kierownice protapera są lepsze od ori KTM bo mają podobną wytrzymałość a są bardziej miękkie, znajoma zarzuciła i w sumie wygięła, ale wygieła tez oryginał wiec wszystko jest do wygięcia. ale jak ruszałem za koniec kierownicy góra dół to rzeczywiscie w protaperze chodzi " miekko" taka namiastka PHDS
tanszych kierownic nie polecam chyba że ma ładfnie wyglądać i sie nie wyracasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:17, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Brat ma ZETA i jest dośćj odporna na deformacje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 0:17, 06 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:07, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nowe KTM 6D maja kiery FZ.
Nie wiem co to za firma ani kto to robi, ale ostatnio jedna z Argentin w naszej ekipie przepałowała podjazd i wykonała fikoła spadając z 7-8 metrów.
Wylądowała na lewej stronie wbijajac sie kierownica w ziemię.
Skutek ???
- pokrzywione wieżyczki
- połamane podwyższenia
- półki mega przestawione (dobrze że CNC)
- handbar wyrwany z mocowania
A kierownica ???
Ideał Przemierzyliśmy i wszystko jest jak nowe.
Reasumując - dobra kiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolekz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 9:41, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A co powiecie na to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dają rok gwarancji. Jak się uda ją zniszczyć to wymieniają na nową. Podobno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 11:42, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Twenty to marka 24MX. Ogólnie rzecz biorąc to jest jakaś tam chińszczyzna produkowana dla nich. Nie wiem jak z jakością kierownicy ale zębatki i filtry są raczej przeciętne.
"Zniszczyć" - nigdzie nie pisze wygiąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajmen41
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:08, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jaka kierownica dla wysokiej osoby 190cm ktm exc 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:26, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem zamiast wymieniac kierownice lepiej zarzucic podwyzszenia ;P a jak kierownice to oryginala z lat np 2004-2007 jest wyzsza niz najnowsze ( przynajmniej ja w swojej 300cie miałem niską ) plus małe podwyzki i bedzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:18, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dajmen41 napisał: | jaka kierownica dla wysokiej osoby 190cm ktm exc 300 |
Renthal Fatbar RC High, miałem podwyższenia z niską kierą i z wyższą kierą i bez podwyższeń jeździ mi się lepiej, no i podwyżeszenia po glebie się niszczą/ugniatają (ory KTM)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:13, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wyższa kiera zawsze bedzie lepsza niż podwyższenia.
Na stronach producentów jest zawsze dokładna rozpiska/rysunek/schemat.
Podobnie jak przedmówca spotkałem się już dwurotnie z uszkodzonymi podwyżkami (20mm) z katalogu PowerParts.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:06, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wyzsza kiera jest teaz bardziej podatna na zgiecia. jak kupowac kiere to cos z firmowych typu renthal, magura, zeta...
Jak to jest z tym RFX-em wydaje mi sie ze na półkach w motocyklu Blazusiaka czy Walkera widziałem napis RFX a tam byle gówna nie wkładaja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|