|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 15:03, 17 Sie 2015 Temat postu: Kilka pytań dotyczących 4t. |
|
|
Zaczynam właśnie poszukiwania ćwiartki 4t, jutro jadę pierwszego sprzęta oglądać i powiedzcie mi, jaki dymek jest dopuszczalny? Czy KTM'y są bardziej kapryśne na tym punkcie od Japonii?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Śro 18:59, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 15:27, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
praktycznie żaden,
przy mocnej przegazówce może trochę na czarno i nic więcej. jak na zimnym daje na niebiesko - puszcza olej i w najbliższymn czasie wymiana góry + uszczelniaczy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 15:34, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tyczy się to wszystkich ćwiartek łącznie z całą Japonią? Czyli dopuszczalny jest jedynie niewielki czarny dym, tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pon 16:26, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czarny dym przy przygazowce powyzej srednich obrotów to normalne ale ma byc go mało tyle co zdazysz zobaczyc. Przy niskich go nie uswiadczysz. Tak jak ci powiedział kristof. błekitny dym do spalanie oleju w komorze (pierscienie, tłok, uszczelniacze przepuszczaja olej). w kazdym badz razie nie brałbym kopcacego moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 16:34, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
tak,każdej ćwiary, w sumie to każdego 4T, czarny dym to od niespalonego do końca paliwa,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 16:36, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
O to mi właśnie chodziło. Nie mam doświadczenia z 4t, dlatego wolę się upewnić, żebym wiedział na co patrzeć przy oględzinach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:44, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
tak czarny dym to niespalone paliwo, jak moto jest na gaźniku, to moze mu troche bogaciej podawać z pompki przyspieszacza przy przegazówkach, póki nie wali kłębami dymu tylko lekko czarne to sie nie przejmuj, wg mnie nawet lepiej jak lekko ma wiecej paliwa z pompki niz za mało.
niebiesko jak kopci to bierze olej, kwestia tylko skąd, ale tak czy siak szykuje sie cos do roboty jak kristof powiedział
jeszcze moze na biało ale to zwykle zimą, chodzi o to że jak jest wilgotno i skrapla sie woda np w wydechu to jak sie odpala moze troche na biało pokopcić. latem to nie wystepuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 18:58, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nie chce zakładać już nowego tematu, więc zapytam tutaj. Jak mają się hamulce z Japońców do Brembo? Wczoraj jeździłem crf'ą, dzisiaj kxf'em i w obu wydawało mi się, jakbym nie miał hamulców w porównaniu do moich brembo z KTM'a. Pomimo że klamki były twarde - takie jak powinny być. To normalne, że taka różnica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:11, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
duzo zalezy od stanu itp itd. ale brembowskie hamulce dają rade.
w moim odczucie w ktmie jak hamulce siadają to czuc od razu, mięknie klamka, cos cieknie itp itd. w japoncach jeździ to długo, klamki zawsze twarde ale tez nie raz spotkałem sie z nie najlepszą skutecznością.
nawet sporo zalezy od zastosowania samych klocków i tarcz. np w EXC 200 2014 jak miałem okazje sie przejechac praktycznie nówka sztuka to hamulce brzytwy, moto staje jak wryte. dla porównjania 525 nie hamowało wcale chcoiaz tutaj masa robiła swoje, ale też jakies 2 takty 300tki starsze nie miały aż takiego "wrycia" tylko że w tym exc 200 100 mth i był spory rant na tarczy, wiec była dosyc "miekka" i lepiej hamowała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|