Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

klamka midwest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:41, 13 Sie 2018    Temat postu: klamka midwest

Hej, jak to jest z tymi klamkami , nie palą one sprzęgła i nie wywołują efektów ubocznych ? Faktycznie siła do wcisniecia jest 50% mniejsza ?
Łatwo taka klamkę rozwalić przy glebie ?
Są już może zamienniki opierające sie na tej samej "technologii" ?
Chetnie przeczytam wasze opinie.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 11:26, 15 Sie 2018    Temat postu:

Używam takiej klamki od początku sezonu. Sprzęgło chodzi dużo lżej. Nie zauważyłem, żeby sama klamka miała palić sprzęgło, jeżeli jest dobrze wyregulowana. Klamka sprawia wrażenie super pancernej. Jedyny minus, wynika z czystej fizyki, bo klamka wywołuje mniejszy faktyczny ruch tłoczka w pompie, więc nie wysprzęgla w 100% i np. na zimnym sprzęgło ciągnie, a na normalnej klamce nie występuje to zjawisko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 15:01, 15 Sie 2018    Temat postu:

i teraz pytanie czy nie lepiej sprzedac oryginalną pompe Very Happy i kupic mniejszą, mieć tanie klamki i miec podobny efekt

( ja u siebie załozyłem z 10tki na 9tke, chodzi mega lekko, moze nie tyle co moto chce jechac po wbiciu biegu, ale czuje że wczesniej bardziej wysprzeglał )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Śro 20:03, 15 Sie 2018    Temat postu:

Ja sam zrobiłem klamke koszt 20 złotych za jakąś klamke u olka nie liczę prądu gazu i tiga więc da się tanio tylko trza pomyśleć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:57, 21 Sie 2018    Temat postu:

zakupiłem od forumowego kolegi taką klamkę, szkoda kasy na to wg mnie
mam pompe brembo "10" i chodzi tak samo jak oryginalna w mojej 350
może kiedyś uda mi sie dorwać pompę 9-tkę i wtedy bd wieksza różnica

w jakich modelach szła pompa o oznaczeniu 9 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:02, 21 Sie 2018    Temat postu:

sxf 350 2016r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 15:17, 22 Sie 2018    Temat postu:

Też uważam, że pompa o mniejszym tłoczku mogłaby być lepszym rozwiązaniem, szczególnie w nowym moto, gdzie pompę można dobrze sprzedać jeszcze. Jednak klamka sporo tańsza od pompy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:30, 22 Sie 2018    Temat postu:

ile ta klameczka 350 zl ?
to pompa jakakolwiek sprawna warta jest ze 300 zł, nowa 600-650 zł bezproblemu do kupienia to wychodzi to samo co cena klamki Very Happy ( a jeszcze jakby sie uszkodziła to strata gorsza)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:42, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Jeździłem ostatnio na 2 sztukach Husqi TE300i i tam było "combo" pompa 9'tka + klamka midwesta i powiem szczerze, że był efekt wow - bajka.
Ostatnio testowałem 300tpi z seryjną pompą (nie mam pojęcia czy tam jest 9,5 czy 10) + klamka midwesta i takiego efektu nie było, fakt, trochę lżej, ale bez szału.
"Mała pompa" + klamka midwesta lub coś na jej wzór robi niesamowity efekt, wydawało mi się, że mocniejszy podmuch wiatru byłby w stanie wcisnąć klamkę. Chłopaki od Husq upalają już ok. roku ten zestaw i mówią, że nie było sytuacji, w której było blisko jej uszkodzenia klamki, a jeżdżą w dość trudnym terenie, ale poniżej 400 zł chyba ciężko wyrwać oryginalnego midwesta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:01, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Takie używanie pompa 9 i klamka midwest to prowadzi do szybkiego zużycia sprzęgła. Nie dość, że prze klamkę jest skrócony skok i przez pompę 9, sprzęgłem się nie da operować płynie tylko 0-1. Uważam, że bez sensu jest używanie takiej klamki. W ciężkim terenie sprzęgło ma działać płynnie a nie 0-1.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:19, 11 Wrz 2018    Temat postu:

u mnie na samej pompie 9 mm nie ma zapasu wysprzeglenia ( regulacja wkręcona na max, a na zimnym z rozrusznika na biegu nie odpale bo moto jedzie ) klamka midwest tez skraca skok wiec jest własnie jak rams mówi - troche wieksze ryzyko zjarania sprzegła

chociaz w ciezki teren na takim półsprzegle czasem duzo łatwiej jeździc - łatwiej łapac trakcje, a sprzęgła są pancerne ( w stosunku do starszych ) i i tak ciezko je zabic - ale na pewno znacznie wpływa na zywot takie połączenie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:32, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Tylko lepsza jest jazda jak mamy większy skok sprzęgła, łatwiej złapać trakcję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 21:45, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Fakt nie jeździłem tym długo, ale na pewno nie było efektu 0-1. Klamka brała w połowie swojego skoku i działało to płynnie - mowa o zestawie: pompa 9'tka + midwest.
W tym TPI na samym midwescie sprzęgło brało na samej górze.
Też o tym słyszałem, tzn. że mała pompa do końca nie wysprzęgla a midwest potęguje to doznanie, ale w terenie się to sprawdzało (to był wyjazd w Bieszczady i tereny z dość sporą ilością potoków, podjazdów ziemisto-skalnych itp.)
Nie zaglądałem oczywiście pod pokrywę, ale rzeczywiście może być tak, że odczucia odczuciami, a tak naprawdę sprzęgło nie pracuje w swoim pełnym zakresie dlatego piszę tylko o wrażeniach i o tym, że nie było efektu szarpnięcia przy wbiciu pierwszego biegu na postoju (moto było rozgrzane) czy to efektu 0-1 jak w crossówkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Czw 10:44, 13 Wrz 2018    Temat postu:

Jak by ktoś szukał midwesta do Brembo to mam takowego do sprzedania:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin