|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Sob 19:21, 25 Lis 2017 Temat postu: korba |
|
|
witam co powiecie o korbie z firmy prox czy lepiej wossner
wiem ze najlepsza korba to org
org kosztuje około 1200 prox i wosner podobnie około 800 roznica 400- 500 za to kupie łożyska na wal albo komplet uszczelek
pacjent husqvarna fc 350 2015r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:03, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
raczej uchodzi że jak chodzi o korby to prox lepszy od wossnera. jak juz to zwykle proxa polecam ludziom
chociaż róznic nie bedzie aż tak znacznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:38, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Prox Chociaż w 2t jest widoczna różnica w wytrzymałości/przebiegach względem OEM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 13:46, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze wkładam wossnera i jeszcze nie miałem problemów. Uważam, że będziesz zadowolony kupując jakąkolwiek z nich. To nie jest półka TKJR, że albo będzie dobrze, albo nie będzie:D
Wg. mnie najważniejsze nie jest to, aby wykręcić rekord przebiegu na danej korbie, tylko, żeby się nie wysypała bez ostrzeżenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 16:23, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
z tymi przebiegami [godzinami] różnie bywa ja na org korbie zjechałem 3 tlok i myślę ze ma dość średnio 80-90mth tlok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 14:00, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie (125/150) prox wytrzymał jakieś 200 godzin i był wyczuwalny luz, na OEM przy podobnym przebiegu nic nie było wyczuwalne (no niestety z korbami to chyba jedynie organoleptycznie da się coś spr.) ale poszła do wymiany dla świętego spokoju.
Jeszcze odnośnie korbowodów - nie ma ktoś jakiejś zajechanej korby z 380? Potrzebuję do pomiarów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:26, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Kumpel ma korbę OEM w exc 300 i ma nalatane 500mth. Już słychać, że się głośno tłucze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|