Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korba o przebiegu 23 lata :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:23, 17 Lut 2017    Temat postu: Korba o przebiegu 23 lata :)

Patrzcie jakie kiedyś motocykle robili. Oryginalna korba z Huski 610 TE 1994. Gdyby nie awaria i obecność paliwa w oleju to dalej by latała.


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:49, 17 Lut 2017    Temat postu:

Kawal konkretnej korby,. skąd się dostało paliwo do oleju? zaworek w gaziku przepuszczał. Dostanie do takiego dziadka części w Polsce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 18:57, 17 Lut 2017    Temat postu:

solidna szwedzka robota Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:08, 17 Lut 2017    Temat postu:

Kranik przepuszczał paliwo, zaworek iglicowy również. Paliwo lało sie do cylindra i przez pierścienie do skrzyni korbowej. Pobór oleju na jeden dzień lotów to według właściciela 800ml, oczywiście ten olej to była mieszanina 90% benzyny i 10% oleju. Pierścienie starte do zera, tłok przytarty, korba luz okrutny na stopie, prowadnice łańcucha rozrządu potopione.
Ale jaki silnik w środku czysty...benzyna tak wymyła wszystko, że tłok od góry wyglądał jak nówka z pudełka.
Z częsciami jest problem i właściciel musi zdecydować co robimy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorek




Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:01, 18 Lut 2017    Temat postu:

major000 napisał:

Z częsciami jest problem i właściciel musi zdecydować co robimy.

ale jak już znajdziesz części to z każdej pierdoły cieszysz się jak głupi z patyka . Jak by to było moje moto to bym naprawiał a części bym szukał na ebay


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Nie 9:10, 19 Lut 2017    Temat postu:

zapewne w Szwecji dostępne w większości serwisów tam mają bzika na punkcie rodzimej marki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 23:18, 21 Lut 2017    Temat postu:

ja tam sensacji nie widzę, pytanie ile to faktycznie przejechało. te pojemności przejeżdzają naprawdę sporo.
Zresztą wyjmowałem cztery lata temu oryginalną korbę z 300 EXC z końca 99 roku. ( na korbie nawet data była wymalowana)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:27, 22 Lut 2017    Temat postu:

jak ktos dba o sprzet to w takich motocyklach korba i 100k wytrzyma Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Śro 15:35, 22 Lut 2017    Temat postu:

U mnie w hondzie xr400 przy robieniu kapitalki okazało się że korba jeszcze oryginał, luzami mieściła się w tolerancji ale miała wytartą główkę więc poszła do wymiany po 21 latach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:20, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Mocarny RFS poległ na polu walki. Tłok, korba, cylinder i łożyska na wale szrot. Pierścienie tłokowe wysypały się przy zdejmowaniu cylindra. Oprócz tego brak 4 biegu ale to inna bajka.
Przyczyna... korba zaczęła umierać na dolnym łożysku, wióry poszły w silnik i efekty widać. A wszystko przez zaniedbanie wymian oleju.

https://youtu.be/BEv4RD_ajog

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 18:38, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Wiadomo ile mth miał przelatane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:56, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Tomokat napisał:
Wiadomo ile mth miał przelatane?
około 700godzin i silnik nigdy nie otwierany.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 18:56, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 18:58, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Trzymał się dzielnie:) Korba była oryginał czy już inna?

Edit. Nie doczytałem że nie otwierany. No to ładny wynik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomokat dnia Pią 19:00, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin