|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pią 13:42, 25 Mar 2016 Temat postu: Korbowód-rodzaje |
|
|
Jakie polecacie korbowody? Oplaca się kupic korbę za 200zl czy dolozyc 200-300 i zakupić WOSNNERA ALBO HOT RODSA?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 15:38, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
korby za 200plna bym nie założył, robisz to raz na 200-300h , warto włożyc coś co tyle wytrzyma, ja uzywam proxa - wszystko ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 18:14, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ta korba za 200 zl to podejrzewam ze sie urwie przy odpalaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:04, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Też polecam proxa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Pią 20:24, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak ma być coś dobrego a niedrogiego to polecam korbę Vesrah, już druga lata w moim moto. Po około 250mh bez oznak zużycia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 11:49, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A o jakich moto mówimy?
Dwu czy cztero-suw?
Ciekawe, czym różnią się te tańsze korby od drogich. Mówiąc tu o swoim przypadku(exc125), gdzie korba siedzi 2 do 3 tłoków, czasem zastanawiam sie jaki jest senbrać drogich, znanych producentów. Owszem, cena nie bierze się z nikąd, ale nikt nie ma odwagi testować tańszych dlatego, że są nieznane
A taki np. Hot-Rods i tak jest made in Tajwan...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 12:02, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Różnią się stopem metali, metodą obróbki, droższe pewnie posiadają atesty..
Tak mi się wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:30, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
sam stop kosztuje grosze w produkcji, najwiecej kasy kosztuje obróbka - mechaniczna i cieplna. często takie obróbki to tajemnica producenta, - ktos daje kase żeby ktos opracował technologie itp. i za to potem czesze kase, chinczyki robią po swojemu - nie zawsze to sie sprawdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:30, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Trzymanie wymiaru, tzw. pasowanie też gra istotną rolę.
Miedzy taniością i porządnym wykonaniem nie postawi się =.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 0:07, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Prox- polecam w secie juz u mnie zrobiła 140mth (drugi tłok) i praktycznie znikome ślady zużycia, luzy również, myśle że jeszcze z 50mth spokojnie pociągnie, (orginał padł przy 174mth choć również prox) Olej motul 710
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 0:43, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
MatiEXC napisał: | Prox- polecam w secie juz u mnie zrobiła 140mth (drugi tłok) i praktycznie znikome ślady zużycia, luzy również, myśle że jeszcze z 50mth spokojnie pociągnie, (orginał padł przy 174mth choć również prox) Olej motul 710 |
Na jakich tłokach jeździsz? Mocno dajesz w kopyto?
Nie jestem jakimś sympatykiem wymieniania tłoków co kilka rund wkoło garażu, ale mój Wossner po 44 godzinach jazdy amatorsko-szosowo-do oporowej () ma (a raczej miał) już dosyć. U dołu, od strony okna i gaźnika prawie lustro się zrobiło. Olej Motul 800. Swoją drogą ja mam Hot-Rods [wspomniany made in taiwan :S], też ma dobre opinie. Pożyjemy, zobaczymy, liczę na 3 tłoki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 7:13, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tłoki Wossnery
Użytkuje zgodnie z przeznaczeniem, czyli lekko nie ma ale też znowu nie rżne go jak piły. U mnie wossner wytrzymał 108 mth i już polerka sie zrobiła, teraz przehonowałem cyl, zmienilem i mam na nim jakies 20mth i płaszcze sa praktycznie jak nowe. Ale wiadomo, dobre paliwo/olej, regulacja, dbanie o filtr powietrza, dobre rozgrzanie przed jazdą to wszystko wplywa na zużycie korby jak i tloka i lozysk. A 3 tłoka raczej na secie nie zrobisz, chyba że chcesz ryzykować, ale kto oszczędza płaci dwa razy :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 18:22, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Łodzianin napisał: |
szosowo-do oporowej |
i Ty się dziwisz że tłoki dostają po dupie?
U mnie w jednym moto Wossner wytrzymał niecałe 120 godzin. Korba z Proxa ma przelatane jakieś 180 godzin. Jazda zgodnie z przeznaczeniem - około 80% jazdy po torze, reszta to dojazdy, jakieś 5% szosa bez pałowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 19:23, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W 144 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 9:52, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie no, nie daje swojemu aż tak mocno po garku.
Przez was zacząłem się zastanawiać się czy nie pospieszylem się ze zmianą tłoka. Po czym poznajecie, że jest do wymiany?
Zastanawiam się, może założyć nowy temat w tym kierunku? Myślę, że niektórym mógłby się przydać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|