|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Istebna
|
Wysłany: Czw 9:14, 30 Maj 2013 Temat postu: Ktm 125 lc2 1998r! |
|
|
Witam niedawno kupiłem ktm 125. Jego wadą było to że tłok bił o głowicę. Nie jest ona bardzo obita, ale chciałem się dowiedzieć czy ją mogę znów założyć. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 10:01, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
możesz ale przy montazu zwróc uwage na to na jaka wysokosc tłok wychodzi "z cylindra" bo nie powinien. da sie to czasami "regulowac" uszczelkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:25, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pewno korba i łozyska też dostały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 11:08, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Aż dziwne że tłok bił o głowicę i korbowód nie pękł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Istebna
|
Wysłany: Czw 11:18, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za rade oczywiście korbowód do wymiany a chciałem się jeszcze zapytać czy mogę ją trochę papierem przeszlifować bo jest szorstka i nie chcę żeby potem podczas pracy te odłameczki nie zesypały się do cylindra!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 11:34, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nawet wypada ponieważ im gładsza głowica tym lepiej. Jak głowica jest szorstka to będzie łatwiej odkładać się nagar.
Takie szlifowanie i polerowanie to troszkę zabawy ale się da.
Poniżej moja głowica przed i po.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norb380
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:42, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
szlifowanie wskazane jak najbardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:51, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wstaw zdjęcia tej głowicy.
Bo jak mówisz że pukał w nią tłok i jest zmasakrowana tak ze trzeba ją szlifować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:27, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W DT czy tam KTM LC2 nie ustawia się cylindra za pomocą uszczelek jest jedna 0,5 mm i tyle. Pod głowicę koniecznie daj czarna "trzywarstwową" bo te siwe już mi dwa wydmuchało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|