|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:59, 13 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda chcesz berga kupować i przerabiać na ktm-a? po co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:29, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nie mam zamiaru nic przerabiać,husabergi to bardzo fajne motocykle i podobają mi się takie jakie są. Chciałem wiedzieć jakie są różnice ze względu tylko na to ze berg nie jest już produkowany i ze może mógłby być za parę lat problem z dostępnością części tak jak ponoć z gas gas, Wszystko jednak jest to samo co kat także moje obawy zostały rozwiane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:47, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
zamknięcie husaberga (a raczej zmiana nazwy na husqvarna) to żaden problem dla konsumenta, gg to zupełnie inna bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:45, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
a jeśli chodzi kolego o skrzynie w te 300 to ma przełożenia jak w exc(xcw) czy xc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pią 17:48, 14 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:17, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | a jeśli chodzi kolego o skrzynie w te 300 to ma przełożenia jak w exc(xcw) czy xc? | Silnik jest taki sam jak w exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:53, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Pytanie trochę z innej beczki,,,Jak rozpoznać ze sprzedający sprzedaje na przykład ktma 300exc a nie 300xc? (niektórzy zakładają lampy do xc).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:02, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
xc ma kute półki i zawias dwukomorowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:02, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
w nowej budzie (po'12) xc jest z tyłu na prolinku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:05, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
a np po vinie z ramy jakoś z czai?Przełożenie skrzyni biegów tez ponoć jest inne ale ja nie jeździłem ani exc ani xc wiec nie wyczuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:09, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak to jest ze skrzynią ale xc to fajne moto które brałem kiedyś pod uwagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:32, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | a np po vinie z ramy jakoś z czai?Przełożenie skrzyni biegów tez ponoć jest inne ale ja nie jeździłem ani exc ani xc wiec nie wyczuje. | Dzwonisz do dilera ktm, podajesz vin i jak dobrze trafisz to otrzymasz nawet info u którego dilera został nowy sprzedany. W vinie jest wszystko zapisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:52, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:31, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność? | Z lewej strony, na dole, 66 to 250 a 72 to 300.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:06, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 9:48, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.) |
jednokomorowe - najprostsze zawieszenie - łatwe w serwisie ale dla bardziej wymagających jest za słabe - pry szybszej jeździe nie nadąża za moto
dwukomorowe - najlepsze z tych trzech (topowy zawias cone valve jest dwukomorowy) dobrze ustawiony zwykły dwukomorowy zawias będzie bliski pracy facory sxs,
4cs - zawias pomiędzy jednokomorowym a dwukomorowym , łatwiejszy w obsłudze niż dwu ale daje mniejsze pole w settingu, część ludzi chwali bardzo, część nie, to dalej dosyć nowy produkt i zdania są podzielone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|