Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 2t a husaberg 2t
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:56, 19 Sie 2015    Temat postu:

4CS jest dobre do techniki i hard/extreme. Przy użytkowaniu zbliżonym do MX totalnie odpada. praktycznie nie da się go ustawić "na twardo".

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 12:01, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:21, 19 Sie 2015    Temat postu:

podobno jest tak, że przy 4cs bierzesz setting cross, i daje radę również przy jeździe crossowej, ja ze swojego 4cs jestem zadowolony i po za sprężynami nic nie będę w nim robił;
faktem jest, że w Polsce chyba nie ma ludzi którzy potrafią zrobić dobry setting tego zawieszenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:14, 19 Sie 2015    Temat postu:

Również jestem bardzo zadowolony. Dobrałem odpowiednie sprężyny i jest git. Dla mnie jedyna wada to brak regulacji napięcia wstępnego sprężyny, a konkretnie jego dostępności z zewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:27, 19 Sie 2015    Temat postu:

Ja też uważam że 4cs jest dobry.. nic po za sprężynami nie zmieniam u siebie. Do jazdy mx są zawieszenia dwukomorowe i 4cs z crossówek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:40, 31 Sie 2015    Temat postu:

czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pon 22:50, 31 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:38, 01 Wrz 2015    Temat postu:

dioda napisał:
czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) [link widoczny dla zalogowanych]
to nie jest exc. To wersja crosscountry xc. Inne zawiasy, kute półki, brak lamp, brak licznika, większy zbiornik. Silnik ten sam tylko 2 pierwsze biegi delikatnie dłuższe niż w exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:43, 01 Wrz 2015    Temat postu:

cena dobra sprzęt jeszcze lepszy
brać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:32, 01 Wrz 2015    Temat postu:

dioda napisał:
czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) [link widoczny dla zalogowanych]


Jak będziesz oglądać ten motor. To poproś sprzedającego o odkręcenie dekla od sprzęgła. Tylko się nie zdziw co zobaczysz w środku.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:44, 01 Wrz 2015    Temat postu:

A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:49, 01 Wrz 2015    Temat postu:

dioda napisał:
A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie)
One są minimalnie dłuższe, nie przeszkadzają w ciężkim terenie. Wersja xc jest fajną opcją, tańsza od exc ale równie dobra w teren.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:24, 07 Wrz 2015    Temat postu:

Czy ktoś wie od którego roku ktm wprowadził wersje XC 300 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin