|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:56, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
4CS jest dobre do techniki i hard/extreme. Przy użytkowaniu zbliżonym do MX totalnie odpada. praktycznie nie da się go ustawić "na twardo".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 12:01, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:21, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
podobno jest tak, że przy 4cs bierzesz setting cross, i daje radę również przy jeździe crossowej, ja ze swojego 4cs jestem zadowolony i po za sprężynami nic nie będę w nim robił;
faktem jest, że w Polsce chyba nie ma ludzi którzy potrafią zrobić dobry setting tego zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:14, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Również jestem bardzo zadowolony. Dobrałem odpowiednie sprężyny i jest git. Dla mnie jedyna wada to brak regulacji napięcia wstępnego sprężyny, a konkretnie jego dostępności z zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:27, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja też uważam że 4cs jest dobry.. nic po za sprężynami nie zmieniam u siebie. Do jazdy mx są zawieszenia dwukomorowe i 4cs z crossówek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:40, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pon 22:50, 31 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:38, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) [link widoczny dla zalogowanych] | to nie jest exc. To wersja crosscountry xc. Inne zawiasy, kute półki, brak lamp, brak licznika, większy zbiornik. Silnik ten sam tylko 2 pierwsze biegi delikatnie dłuższe niż w exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:43, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
cena dobra sprzęt jeszcze lepszy
brać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:32, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) [link widoczny dla zalogowanych] |
Jak będziesz oglądać ten motor. To poproś sprzedającego o odkręcenie dekla od sprzęgła. Tylko się nie zdziw co zobaczysz w środku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:44, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:49, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie) | One są minimalnie dłuższe, nie przeszkadzają w ciężkim terenie. Wersja xc jest fajną opcją, tańsza od exc ale równie dobra w teren.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|