|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:11, 12 Sie 2015 Temat postu: Ktm 2t a husaberg 2t |
|
|
Zastanawiam się nad husabergiem bo czasami coś fajnego się pojawi , a ktm mało na sprzedaż jak na razie.Czy ktoś wie jakie są dokładnie różnice pomiędzy tymi moto oprócz koloru?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Śro 21:12, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:19, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
który rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:35, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
na przykład od 2012 na nowej ramie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Śro 21:36, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 21:38, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
największa różnica jest w przednim zawiasie - w Husa masz dwukomorowe, reszta to samo, nie ma prolinka, tylny stelarz alu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:47, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
a w nowszych ktmach tez jest zawias dwukomorowy? A ten stelaż w katach nie jest czasem tez z alu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:50, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Bardziej opłaca się wziąć Husaberga czy Husqvarne bo są lepiej wyposażone. Mają większe zbiorniki paliwa, kute półki, mapy zapłonu, osłony pod silnik, elastomery w mocowaniu kierownicy, te dodatki szły różnie zależnie od rocznika. Husabergi 2011 i 2012 mają zawias dwukomorowy(super) a od 2013 4CS. od 2013 modelu jest plastikowa du*a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:02, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A rama i silnik(oprócz napisów na deklach) jest identyczna jak w katach? A ta plastikowa d*pa to tylko wymysł husaberga czy katy nowsze tez to maja ? sam stelaż tylny tylko z plastiku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:05, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | na przykład od 2012 na nowej ramie |
hus 2012 będzie w starej ramie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:07, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Silnik to samo co KTM. Rama Husa 2011 i 2012 to Ktm z lat 2008-2011. Od Husaberga 2013 nowa rama z plastikowym tyłem. Cała du*a jest z tworzywa, nowe Huski też to mają, Ktm jest dalej na alu subframe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:13, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
czyli jak się połamie taka subframe to odkręcamy od ramy i do wymiany.A podchodzi np subframe alu od ktm do husaberga zamiast plastikowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:17, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | A rama i silnik(oprócz napisów na deklach) jest identyczna jak w katach? A ta plastikowa d*pa to tylko wymysł husaberga czy katy nowsze tez to maja ? sam stelaż tylny tylko z plastiku? |
husabergi z tych lat to wszystko KTM 6d w innym "ubraniu"
najistotniejsze różnice to większy zbiornik i właśnie subframe który jest bardziej wytrzymały w stosunku do alu oraz w razie gdyby jednak nie wytrzymał jest tańszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 22:18, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:23, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | czyli jak się połamie taka subframe to odkręcamy od ramy i do wymiany.A podchodzi np subframe alu od ktm do husaberga zamiast plastikowej? |
rozmawiałem z importerem na ten temat i nie miał przypadku żeby ktoś chciał kupić subframe,
nie wiem czy ktm-owy podpasuje, ale przede wszystkim nie uważam żeby to miało jakikolwiek sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:24, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nie podpasuję napewno, całkiem inne i w innych miejscach mocowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:55, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli reasumując to tylko subframe z plastiku to jedyna różnica występująca w husabergu ktortej nie zmieni,poza tym można wszystko zamieniać z ktma do husaberga i na odwrót. Zawias czy dwukomorowy czy 4CS tez był montowany taki sam ale później w nowszych katach,tylny zawias,wahacz,silnik, jedynie rama niby ta sama ale zmienione tylko pewno otwory mocujące pod subframe,. A jeśli chodzi o przełożenia w skrzyni to takie samo jak w exc czy bardziej xc?,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Śro 22:58, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:29, 13 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
EXC maja jednokomorówke, SXy mają 2 komory, sixdaysy 4 komory.
generalnie i tak wszystko mozna praktycznie podmienić, prócz tego subframe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|