Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 XC-W

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:57, 30 Sie 2015    Temat postu: KTM 450 XC-W

Witam Panowie co powiecie o takim motocyklu wiem ze to wersja na rynek amerykański ale z czym to można porówna z exc czy sx ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:04, 30 Sie 2015    Temat postu:

XC-W/XCF-W to jest EXC ale bez homologacji,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:13, 30 Sie 2015    Temat postu:

a jak z żywotnością sinika bo pan mówił ze ma 4 biegi a exc maja 5 wiec jak z jazda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:38, 30 Sie 2015    Temat postu:

4 biegi? a który to rocznik?

z tego cop patrzyłem , w zależnośći od rocznika XCW mają 5 lub 6 biegów.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 22:22, 30 Sie 2015    Temat postu:

skoro ma 4 biegi to ten ''pan'' cię oszukuje Wink, bo to pewnie SXF z dołożoną lampą i kołem 18 cali, XCW mają skrzynie od enduro po 6 biegów, silnik jest z EXC 450, gaźnik 39, stopkę i kopniak
XCF silnik z SXFa, skrzynia 5 biegów, stopka, gaźnik 39
Oba bez homologacji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Nie 22:44, 30 Sie 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DirtBike.pl




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:15, 31 Sie 2015    Temat postu:

To jest wersja do Cross Country.

Nie wiem jak w 450 ale w 250 z 2008 roku są takie różnice:
Silnik niewysilony (taki jak w excf) a zawieszenie od crossówki ale nie takie twarde.
6 biegów.
Ma homologację i lampy (nie ma licznika)
Kute półki.
Koło 18.
Bliżej mu do Enduro niż do crossa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DirtBike.pl dnia Pon 15:17, 31 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:44, 31 Sie 2015    Temat postu:

akurat xcw i xcfw mają homologację
xc i xcf nie mają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:07, 31 Sie 2015    Temat postu:

w stanach XC-W nie mają homologacji, nie wiem jak w EU
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko 500 EXC i 350 EXC jest street legal (przynajmniej na 2016)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:21, 31 Sie 2015    Temat postu:

przeciez to sa amerykańskie odpowiedniki exc
maja lampy itp
jak moga nie moeć homologacji
to czym oni startują w enduro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:36, 31 Sie 2015    Temat postu:

no właśnie nie do końca odpowiedniki, EXCki mają 'fabrycznie' kierunki,miejsce na tablicę,klakson,lusterka i spełniają normy spalin, - są 100% legalne we wszystkich stanach,

XC-W nie mają tych akcesoriów , maja tylko lampy prżód-tył i mogą być legalne w zależności od stanu,
u nas w EU jak wyśrubuja normy spalin to też tak będzie


w enduro jeżdzą czym się da bo tam albo trasa jest w 100% offroad albo na czas zawodów pewnie bez problemu można się poruszać po drodze, nie jak u nas Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 22:36, 31 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DirtBike.pl




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:14, 01 Wrz 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
w enduro jeżdzą czym się da bo tam albo trasa jest w 100% offroad albo na czas zawodów pewnie bez problemu można się poruszać po drodze, nie jak u nas Wink


U nas też w Enduro można jechać bez homologacji.
Ostatnio w Malechowie jechaliśmy asfaltem, który był wyłączony z ruchu choć samochody też mogły się poruszać (zdaje się że na czas zawodów nie obowiązywał kodeks).

A Cross Country to nieco inna dyscyplina niż Enduro. W Enduro masz krótkie próby jechane kilka razy a w CC (tym motocyklowym PZM-otowskim) jedziemy zamkniętą pętlę przez 1,5h (kto więcej okrążeń). Czasem pętla biegnie częściowo przez tor motocrossowy i dlatego w XC jest zawieszenie z crossówki (jednak nie tak twarde jak w SX).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:52, 01 Wrz 2015    Temat postu:

w enduro na kilku rundach owszem można
ale jak są dojazdówki po ulicy jak w nowym sączu np to już nie można
i mająć xcka jesteś głęboko chcąc jechać np cały sezon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 12:03, 01 Wrz 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
w enduro na kilku rundach owszem można
ale jak są dojazdówki po ulicy jak w nowym sączu np to już nie można
i mająć xcka jesteś głęboko chcąc jechać np cały sezon


właśnie :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin