Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 250 2t vs 300 2t Pros and cons
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:08, 09 Lip 2015    Temat postu:

electro napisał:
Hej. Ja z kolei jeżdżę 250, w ekipie mam sporo 300. Charakterystyka silnika jest faktycznie inna, trzeba więcej pracować sprzęgłem, ale ja właśnie przez to lubię 250.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:41, 10 Lip 2015    Temat postu:

Opisz dlaczego lubisz swoją 250tke w porównaniu do 300.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 8:23, 10 Lip 2015    Temat postu:

Ja dodam od siebie że po mojej starej 200 exc miałem dość 2t. Już miałem kupic 350 exc-f ale trafiła sie 300 exc i powiem....bajka. Sprzęt wogóle nie męczy, nie gaśnie, jest nawet przewidywalny pięknie ciągnie od dołu ,nie trzeba krecić. Mam wrażenie że jest mniej "jadowity". Nowym 250 exc nie jeździłem ale jeżeli ma słabszy dól i tez trzeba go krecic to 300 bedzie przyjemniejsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 12:56, 10 Lip 2015    Temat postu:

No to może jeszcze ktoś może powiedzieć jak ciut starsze 300'tki ? tj. około roku 2006-2008 i w Husqvarnie (2T) ? Zastanawiam się nad zmianą z 400tki. 250 odpuszczam bo nie lubię kręcić na obrotach i do endurzenia chyba się mniej nadaje niż 400 4T.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 13:33, 10 Lip 2015    Temat postu:

Ale Wy przesadzacie ... "250 odpuszczam bo nie lubię kręcić na obrotach", prawda - to nie jest czteropak, ale nie oznacza to, że poniżej 10k rpm stoi w miejscu. Ja osobiście jeżdżąc setą nie miałem jeszcze sytuacji, żebym miał problem, z powodu braku wystarczająco mocnego dołu. Kwestia przyzwyczajenia i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 15:12, 10 Lip 2015    Temat postu:

Zgadza się. Próbowałem na kxf 250 i za cholerę mi nie pasował.
Tak samo zdecydowanie bardziej mi pasuje obecna 400'ka od poprzedniej 450 ( SX).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 18:18, 10 Lip 2015    Temat postu:

A takie prykanie na niskich obrotach nie ma negatywnego wpływu na korbę przypadkiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:38, 10 Lip 2015    Temat postu:

ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:41, 10 Lip 2015    Temat postu:

Nie bardzo rozumiem narzekanie, ze 250 ma mało mocy. Ma jej bardzo dużo oraz uczy i wymaga poprawnej pracy sprzęgłem oraz gazem. Przełożenie 13/52 i silnik od samego dołu pracuje równo i ma wszystko co potrzeba, przynajmniej do technicznej jazdy. 300 ma więcej momentu na dole ale nie znaczy to, ze na 300 się wyjedzie więcej-po prostu się jedzie trochę inaczej. Dla mnie to oba super motocykle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:04, 16 Lip 2015    Temat postu:

Który będzie łatwieszy do ogarnięcia dla amatora 300 czy 250 ?
(pewnie 300 bo może bardziej przewidywalny?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 6:14, 27 Lip 2015    Temat postu:

majras napisał:
Który będzie łatwieszy do ogarnięcia dla amatora 300 czy 250 ?
(pewnie 300 bo może bardziej przewidywalny?)


Pojeździłem przez weekend 250'tką. Popróbowałem też 300'ki.
Oczywiście mocno amatorsko.

250 - w lesie i do lekkiej przeprawówki super.
Lekkość sprzęta rewelacyjna.
Podjazdy - brak umiejętności stwarzał problemy.
Dużo pracy gazem i sprzęgłem a i to mi nie pomagało.

300 - łapki urywa ( po 250 też mnie ramiona bolą Wink ) i przyjemniejszy dół.
Łatwiejsza jazda.

Jednak przez parę latek jeździłem zawsze różnymi 4T i ciężko mi się było przestawić. Pewnie potrzeba sporo czasu,jeżdżenia/treningów.
Chyba pozostanę przy 4T. Extremalnej jazdy uprawiał już nie będę a z nadmiarem kg (motocykla ale swoich też ;-P) trzeba będzie żyć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:26, 27 Lip 2015    Temat postu:

a w porównaniu z Twoja 400RR to jaki ma moment obrotowy z dołu 300EXC?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 6:22, 28 Lip 2015    Temat postu:

dioda napisał:
a w porównaniu z Twoja 400RR to jaki ma moment obrotowy z dołu 300EXC?


Ciągnie od samego dołu - nie ma "czekania" aż zacznie jechać.
Zapierdziela od razu i to konkretnie.
Moja 400'ka jest zdecydowanie bardziej przewidywalna i bardziej liniowo oddaje moc. I to mi pasuje.
Tak samo w porównaniu 250 vs 300. 300 łatwiejsza.
To moje odczucia a na 2T siedziałem ze 3 razy tylko...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:26, 29 Lip 2015    Temat postu:

Powiedzcie mi jaka cena rynkowa za EXC300 2014 rok, 90 mh, tłok wymieniony przy 80mh.
Nowy naped, łańcuch, nowe opony, plasitki tiptop (moto z holandi)

Drugie moje pytanie,
Przebieg 90 Mh od lutego 2014 - dużo czy mało? (moja 250f 2012 ma 96Mh Smile)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majras dnia Śro 15:31, 29 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 15:56, 29 Lip 2015    Temat postu:

Jak się jeździ weekendowo to właśnie te 100mth w sezonie wychodzi więc normal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin